Gag.dk opretter projekt på Ideahunters.dk - er du fuld af - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice "

Gag.dk opretter projekt på Ideahunters.dk - er du fuld af gode ideer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 3.887
Fra Århus
Tilmeldt 18. apr 07
Indlæg ialt: 1.073
Amino Plus

Fra GrN.dk
Skrevet 09-04-2015 kl. 16:26

Gag.dk sælger udklædning til forskellige begivenheder og festlige lejligheder. De efterspørger ideer til markedsføring via Ideahunters.dk-portalen. Hvis du er skarp til alternativ markedsføring og kan tænke ud af boksen er der en fin pengepræmie at hente. Der er rabatkode til Gag.dk til alle, som afleverer en idé. Du kan tilgå projektet via projektsiden på Ideahunters.dk.

Du kan også profilere dig selv som dygtig Thinker via din profilside på Ideahunters.dk og linke til din egen markedsføringsvirksomhed.

Hvis du har en hjemmeside du gerne vil markedsføre, kan du for relativt få midler få en række gode idéer til videreudvkling af dit koncept og de unikke tekster vil gøre dig mere synlig på søgemaskinerne. Bemærk at projekterne ikke fjernes fra Ideahunters.dk efter deres udløb. Se listen over projekter og gør-det-selv projekter.

VH. GrN.dk

Er du på udkig efter en Excel NinjaExcel og VBA ekspert inden for økonomiske modeller med speciale i logistik!

Tab dig og bliv rask med Plant Sugar (YouTube).

Lækre logistikoptimerede BoxerShorts  hos UnderHyleren.dk - fragten er betalt!

Amino-karma 197
Tilmeldt 19. feb 15
Indlæg ialt: 143

Dollar's
Skrevet 09-04-2015 kl. 17:44

GrN.dk - Logistik og regneark:

Hvis du er skarp til alternativ markedsføring og kan tænke ud af boksen er der en fin pengepræmie at hente. 

Jeg er ligeglad med en pengepræmie

Jeg vil råde jer til at tage et smut forbi nordens paris, i kunne eventuelt lave en karnevalsvogn hvor i kunne sælge kostumer med omklædnings rum eller i kunne leje jer ind i Aalborg storcenter, hele ugen inden karneval hvis i gør det vil jeg råde jer til at sætte en container op i gågaden

Hmm i kunne give tilbud eller en gratis tog/fly/bus billet til Aalborg tur retur på dagen med alt salg fra netett og butikken i vejle

Eller lav en aftale med en fed club eller bar i jomfru ane gade så dine kunder køber samlet eller bare et bedre eller dyre kostume: køb for mere en 1000,- og få en hel flaske i gaden til karneval

Der bliver afholdt 2 karneval årligt i Aalborg hvor der bliver solgt tusinde vis af udklædninger kostumer

Amino-karma 4.328
Fra Slagelse
Tilmeldt 4. okt 14
Indlæg ialt: 975

Morten Hjorth Nielsen
Fra MHN Consulting
Skrevet 09-04-2015 kl. 20:24

Tjah... et eller andet sted ligger det jo ligefor

Jeg mener I har jo udklædningen, og det ville jeg da bruge til et eller andet, jeg mener en Charlie Chaplin eller to der vandre rundt i by billedet, Fire Nonner der drikker Shots i Jomfru Ane gade (eller den er måske på kanten Skype-SadSmile), en Farao med bussen osv, noget der får folk til at kigge, snakke, undres, trække på smilebåndet, og så lader I rygtet sive at det er jer der står bag - det skal nok give noget omtale.

GrN.dk - Logistik og regneark:
Hvis du er skarp til alternativ markedsføring og kan tænke ud af boksen er der en fin pengepræmie at hente

og pengene, dem lader I bare gå i "Julefrokostkassen"

//Morten

Amino-karma 3.887
Fra Århus
Tilmeldt 18. apr 07
Indlæg ialt: 1.073
Amino Plus
GrN.dk - Logistik og regneark
Fra GrN.dk
Skrevet 24-04-2015 kl. 19:43

Tak for tilbagemeldingerne. :-)

Hvis I ønsker at Gag.dk læser jeres ideer, skal I skrive dem ind på projektsiden på Ideahunters.dk: http://ideahunters.dk/gagdk-soeger-ideer-til-faa-endnu-flere-besoegende-paa-deres-hjemmeside

VH. GrN.dk

Er du på udkig efter en Excel NinjaExcel og VBA ekspert inden for økonomiske modeller med speciale i logistik!

Tab dig og bliv rask med Plant Sugar (YouTube).

Lækre logistikoptimerede BoxerShorts  hos UnderHyleren.dk - fragten er betalt!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Diverse salg, marketing, PR & kundeservice
Besøg vores andre hjemmesider :
lll