Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores nye forside ønskes :)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Skytte:

Hej Nina,

Siden er meget flot på en PC, men desværre fyldt med fejl. Helt præcist har forsiden 71 html/script fejl:

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.jakodan.dk&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

Hvordan det kommer til udtryk på forskellige enheder, systemer og browsere kræver en grundig test, men der er bestemt risiko for, at tingene ikke virker, som det skal hos brugerne. Det er altid en god ide at overholde standarden.

Det er en stor fejl, I ikke har lavet siden mobil responsiv. Op mod 50% af trafikken kommer normalt fra mobil enheder. De kunder, der kommer ind på jeres side med en mobilenhed, har en meget dårlig platform for at bevæge sig rundt på siden og betjene den. Desuden nedprioriterer søgemaskinerne din side i resultaterne, når der søges fra en mobil enhed.

Mvh.

Thomas Skytte
Webudvikler
www.realweb.dk

Hej Thomas,

Det med fejlene må jeg vist lige få vores web bureau til at kigge på, det ved jeg ikke selv nok om :) Så det er super fedt du siger det, jeg har selv kun lige tjekket explorer, chrome og lign. og gik udfra de havde tjekket resten :)

Med hensyn til mobilside er vi faktisk ved at kigge på dette også, men sammenlignet med andre webshops (tøjsalg og lign) har vi faktisk overraskende få besøgende fra mobil.. Jeg tænker, det skyldes, at vi primært sælger til erhverv, og oftest sidder vores kunder på et kontor ved fastnet computere når de bestiller :) Men jeg er klar over, det nok ikke bliver ved med at væres sådan, så derfor er vi gået i gang med at kigge på det alligevel - så det kommer :)

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig pro forside, med alle de nødvendige informationer. Måske skulle i have en Trustpilot/andet som viser kundernes oplevelse. :)

 

Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 27
Fra  Knife for Life Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nina

Jeg syntes også at i bør gøre jeres truspilot lidt tydeligere, placeringen fejler ikke noget, men den falder måske bare i med omgivelserne. Trustpilot er jo især oplagt i og med, at i har så fine anmeldelser som i har.

Derudover ville det måske også være en ide at fremhæve nogle af jeres mere specielle emballage typer, såsom de sorte æsker og jeres colourboxes på forsiden, i og med, at de skiller sig lidt ud fra den øvrige emballage, og måske derfor også retter sig lidt imod et andet kunde segment, som måske ikke vil finde kasserne inde i undermenuerne.

Mvh Thomas

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er med vilje trustpilot ikke er mere tydelig, vi henvender os jo mest til erhverv og det må siden gerne udstråle.. Og så tror jeg de færreste er bange for at handle på nettet som før i tiden, så den usikkerhed man kunne have som kunde skal hellere fjernes ved at siden ser professionel ud..
Vi havde bla de sorte kasser på forsiden før, men vores problem var at det ikke viste hvor bredt vores sortiment var, så fx en kunde som vil have gavepapir måske ikke nåede at se andet end kasserne, og gik ud af siden igen, fordi de bare tænkte "papkassefirma".. Så tanken med forsiden nu ef at den hurtigt skal vise kunden hvor bredt sortimentet er og de hurtigt finder den produktgruppe de vil have og klikker sig videre ind på siden.. Nu må vi se om det virker efter hensigten når vi har flere data at teste på :)

PS men måske vi skal prøve at teste på at skifte tilbudsboksene ud med fremhævede produkter ex sorte kasser og se hvad der virker bedst :)

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvilket shopsystem du bruger, men hvis det er muligt, så ville jeg slette slideren på mobil version. Den følger ikke rigtigt resten af siden. (Samsung Galaxy Alpha)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

flot webshop 

jeg savner også et facebook logo på forside så kan like sidden og produkterne del likes knap så dele det produkt jeg har købt

titler og tags på alle billederne savner jeg også

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin sølberg:

Nu ved jeg ikke hvilket shopsystem du bruger, men hvis det er muligt, så ville jeg slette slideren på mobil version. Den følger ikke rigtigt resten af siden. (Samsung Galaxy Alpha)

Vi er ved at lave en mobilversion, så den kommer til at se helt anderledes ud..

For du har helt ret i, at den ikke er for god i dag :)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

flot webshop 

jeg savner også et facebook logo på forside så kan like sidden og produkterne del likes knap så dele det produkt jeg har købt

titler og tags på alle billederne savner jeg også

Tak for feedback :) ja, billederne, har du ret i, kunne godt forbedres :)

Mht facebook har vi været lidt tilbageholdende, for  det er jo primært erhverv, vi henvender os til, og selv om vi naturligvis gerne vil have delinger på facebook, så tænker jeg, for det første at mange af vores kunder sidder og bestiller for den virksomhed de arbejder for, og måske ikke gider dele det på deres private facebook - plus at det lidt sender et forkert signal til kunderne, der kan komme til at tro, vi henvender os mere til private end til erhverv.. Men vi har overvejet det tidligere og det skal da ikke kunne udelukkes at beslutter at gøre det engang :)

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 52
Fra  Realweb Aps Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er nok en god ide at få det på plads snart. Google har faktisk annonceret, at de nedprioriterer ikke mobilvenlige sider i de mobile søgeresultater fra 21. april:

http://www.realweb.dk/mobilvenlige-hjemmesider-google

Jeg sidder selv ofte (som virksomhed) og surfer/rekognoscerer fra mobilen på forskellige ting, men foretager normalt det egentlige forretningsmæssige via en PC efterfølgende. Hvis jeg fra start blev filtreret fra på mobilen, så ville pågældende forretning formentlig allerede have tabt mig som kunde.

Mvh.

Thomas

Realweb udvikler flotte mobilvenlige hjemmesider og webshops til en god pris. Inkl. enkelt CMS-system.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Skytte:

Ja, det er nok en god ide at få det på plads snart. Google har faktisk annonceret, at de nedprioriterer ikke mobilvenlige sider i de mobile søgeresultater fra 21. april:

http://www.realweb.dk/mobilvenlige-hjemmesider-google

Jeg sidder selv ofte (som virksomhed) og surfer/rekognoscerer fra mobilen på forskellige ting, men foretager normalt det egentlige forretningsmæssige via en PC efterfølgende. Hvis jeg fra start blev filtreret fra på mobilen, så ville pågældende forretning formentlig allerede have tabt mig som kunde.

Mvh.

Thomas

Hej Thomas,

 

Ja, jeg er klar over deres ændring og det er den eneste grund til vi laver den nu.

Vi kan jo se hvordan vores trafik er, og den er meget lav fra mobil, sammenlignet med andre brancher - oftest sidder vores erhvervskunder jo på et kontor :)

 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)