Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Refocus - Konkurs?

Side 9 ud af 12 (115 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

caterina:

caterina:

Jeg har dog lige et spørgsmål til dherrer.

hvor er jeres egne resultater på google under SEO???

hvis I er så fantastiske til at lave SEO, så bør i vel ligge på den første side?

Jeg er bare nysgerrig?

ikke ment til synlighed.com.

Hej Caterina

Jeg tror du er kommet lidt skævt ind på emnet, der er vist ingen tvivl om at du er blevet besvaret af nogle af de absolut bedste SEO'ere i Danmark!
Hvis du gerne vil vide mere om søgemaskineoptimering kunne du jo klikke forbi demib.dk eller  Livet i et reklamebureau

Fra Odense
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

caterina:

Jeg har dog lige et spørgsmål til dherrer.

hvor er jeres egne resultater på google under SEO???

hvis I er så fantastiske til at lave SEO, så bør i vel ligge på den første side?

Jeg er bare nysgerrig?

 

Jamen så stiller jeg da gerne din nysgerrighed:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=seo&meta=

http://www.google.dk/search?hl=da&q=s%C3%B8gemaskineoptimering&meta=

http://www.google.dk/search?hl=da&q=google+adwords&meta=

- og du findes hvor?

 

hvis du læser tråden igennem står der også at det ikke er myntet på dig...

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

caterina:

Thomas Rosenstand:

caterina:

Jeg har dog lige et spørgsmål til dherrer.

hvor er jeres egne resultater på google under SEO???

hvis I er så fantastiske til at lave SEO, så bør i vel ligge på den første side?

Jeg er bare nysgerrig?

 

Jamen så stiller jeg da gerne din nysgerrighed:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=seo&meta=

http://www.google.dk/search?hl=da&q=s%C3%B8gemaskineoptimering&meta=

http://www.google.dk/search?hl=da&q=google+adwords&meta=

- og du findes hvor?

 

hvis du læser tråden igennem står der også at det ikke er myntet på dig...

Hvor står det henne? Jeg kan kun se, du har skrevet, at det ikke er rettet mod synlighed.com Altså må det være rettet mod deMib og undertegnede. Eller hvad mener du?

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 04:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig flere fluer der kan misbruges?

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse H. Kristiansen:

Er der virkelig flere fluer der kan misbruges?

Endelig en der forsvarer fluerne!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke døje fluer! Og de irriterer mig - uanset om det er små sorte bæster med vinger eller andre typer fluer Wink

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Catarina, du skriver i et af dine første indlæg at man skal optimere ud fra "de lovlige" metoder, -og her vil jeg da give dig helt ret.. Selvfølgelig skal man da sørge for at ens side er optimeret så godt som det er muligt udfra alle de kendte og "lovlige" metoder (googles retningslinier).. Når det så er sagt, så er konkurrencen jo ret hård og alle ved jo at det ikke er meget værd at ligge på side 700 eller bare side 10, så uanset hvor god og reel din tankegang er, så vil "kreativiteten" komme op til overfladen og alternative løsninger vil blive udtænkt... Enhver virksomhed må jo så gøre op med sig selv om hvor langt den vil gå for at opnå en god placering. Det som jeg hører at Mikkel og Thomas siger, er blot at man skal have gennemtænkt det, som man gør og vide hvilke konsekvenser det har/kan have...

Kan du huske År2000 problematikken ? Nogle virksomheder brugte formuer på at sikre sig og andre havde en mere afslappet holdning "det går nok".. Hvem gjorde det rigtige ??? Svaret har du nu bagefter, men da man stod inden champagnepropperne sprang, var der jo ingen, som vidste hvem der havde gjort det rette... Håber at du kan se min pointe og at det må være den enkelte virksomhed, der bestemmer hvad de mener at der skal gøres for at opnå den placering, som de ønker på google og at de så også er klar til at tage (og kender) konsekvensen af deres handling...

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

 

ja helt sikkert.. jeg forstår din pionte.. det eneste jeg bød ind med, var at man kan supplere med adwords hvis ikke man synes man kommer langt nok frem.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

  Jeg vil gøre opmærksom på at vi i MediaMouse i mandags modtog et brev fra Advokatfirmaet DAHL vedrørende ReFocus.

ReFocus A/S er nu under officiel konkursbehandling. Virksomheden er blevet begæret konkurs grundet manglende indlevering af lovpligtigt regnskab til Erhvervs- & Selskabsstyrelsen samt udestående med SKAT og en række kreditorer.

Advokatfirmaet DAHL er blevet beskikket af skifteretten i Aalborg til at håndtere ReFocus konkursbo, da ejerne af ReFocus ikke selv har stillet med en advokat. Laurits Toft ved DAHL er udpeget til at være kurator i forbindelse med ReFocus konkursbehandling.

Jeg har snakket med DAHL som har kunne oplyse at sagen er noget rodet og at de ikke har fået en fuldstændig liste over de personer og virksomheder som ReFocus har et udestående med. Dette er de efterfølgende dage blevet bekræftet af andre som har et mellemværende med ReFocus, og som intet har hørt om at virksomheden nu var under officiel konkurs.

Jeg vil derfor på det stærkeste opfordre alle som har udeståender med virksomheden om at kontakt Advokatfirmaet DAHL snarest muligt på telefonnummer 46 92 92 32.

/Jesper 

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Som én der har et krav mod Refocus A/S er jeg taknemlig for disse oplysninger. Jeg har i dag talt med advokaten, der er indsat som kurator i boet, og han havde ikke kendskab til vores krav, da det ikke figurerede på de, af Refocus A/S afleverede kreditor lister. Jeg mailede ham derfor en udskrift af dombogen, hvorefter kravet er medtaget.

Advokaten bekræftede iøvrigt alt, hvad Jesper Norbøl skriver i foregående indlæg.

Der tegner sig således et billede af, at folkene bag Refocus A/S har en del mangler på det organisatoriske felt. Stort set samme mennesker står jo bag Cloaking Systems ApS. Betyder det at billedet her, er det samme?

Er der stadig leverandører der har penge til gode hos Cloaking systems ApS? Hvor holder Cloaking Systems ApS iøvrigt til henne? Er de flyttet sammen med Sylvester Hvid online?

Er der endelig nogen der ved, hvad status er, på det tidligere omtalte salg af Cloaking Systems ApS til amerikanerne?

Peter

Side 9 ud af 12 (115 indlæg)