Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Refocus - Konkurs?

Side 8 ud af 12 (115 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

caterina:

http://www.hitgainer.dk/ressourcer/d0202-nyhed

http://www.computerworld.dk/art/23097

 

http://www.erhvervsbladet.dk/article/20060619/news02/106190126/

Specielt den sidste her der omtaler googles regelsæt.

 

for fremtiden.. søg selv på google.. det er ret nemt..

Hej Caterina

På Hitgainers vegne vil jeg bare for en god ordens skyld lige præcisere at indlæget på Hitgainer.dk ikke handler om en Google lov (hvordan skulle Google kunne vedtage love????), jeg tror du har blandet Googles retningslinjer og ulovligheder sammen.....

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Jeg satser på, at du har luret ironien i min dybfølte tak over belæringen...? Wink

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Hej Jeppe

Jeg satser på, at du har luret ironien i min dybfølte tak over belæringen...? Wink

Ja den var svær at overse Smile  Men både du og Caterina er naturligvis meget velkomne til at benytte jer af det udmærkede læse materiale der er på Hitgainer.dk

 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

retningslinier.... hmmm.. ok jeg har måske valgt et forkert ordvalg, da jeg sagde lov..., jeg vidste ikke man skulle være dansklærer for at komme med indlæg her. jeg tror de fleste er klar over hvad jeg mente. der er så bare nogle der vælger at lynche mig fordi de ikke kan lide skriften på væggen.

Men faktum er, at hvis man bliver fanget i at snyde sig uden om retningslinierne, har det konsekvenser...  -thats all i wanted to say....

 

Med siden jeg er sådan en torn i øjet på så mange mennesker herinde. så tror jeg at jeg vil blive ved med at besvare indlæg.

 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har dog lige et spørgsmål til dherrer.

hvor er jeres egne resultater på google under SEO???

hvis I er så fantastiske til at lave SEO, så bør i vel ligge på den første side?

Jeg er bare nysgerrig?

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Big Smile

caterina:

retningslinier.... hmmm.. ok jeg har måske valgt et forkert ordvalg, da jeg sagde lov..., jeg vidste ikke man skulle være dansklærer for at komme med indlæg her. jeg tror de fleste er klar over hvad jeg mente. der er så bare nogle der vælger at lynche mig fordi de ikke kan lide skriften på væggen.

Med siden jeg er sådan en torn i øjet på så mange mennesker herinde. så tror jeg at jeg vil blive ved med at besvare indlæg.

Hej Caterina

Jeg syntes lige du skulle slå koldt vand i blodet, der er vist ingen der er ude på at lynche dig på nogen måde, men havde du nu lige taget et check på hvem Thomas er, så ville du have fundet ud af, at han nok er én af dem der ved mest om Google og derfor svarede han dig nok lidt ironisk på din kommentar om, at han for fremtiden burde google lidt efter nogle svar.

Du har ikke været på Amino så længe kan jeg se, så mit råd vil da være, at du lige stikker en finger i jorden og lure jargongen lidt af Big Smile og så iøvrigt velkommen til.

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

> Jeg har dog lige et spørgsmål til dherrer.

Hvis du har spørgsmål der ikke har noget med denne tråd at gøre skal du åbne en ny tråd

Fra Odense
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

Big Smile

caterina:

retningslinier.... hmmm.. ok jeg har måske valgt et forkert ordvalg, da jeg sagde lov..., jeg vidste ikke man skulle være dansklærer for at komme med indlæg her. jeg tror de fleste er klar over hvad jeg mente. der er så bare nogle der vælger at lynche mig fordi de ikke kan lide skriften på væggen.

Med siden jeg er sådan en torn i øjet på så mange mennesker herinde. så tror jeg at jeg vil blive ved med at besvare indlæg.

Hej Caterina

Jeg syntes lige du skulle slå koldt vand i blodet, der er vist ingen der er ude på at lynche dig på nogen måde, men havde du nu lige taget et check på hvem Thomas er, så ville du have fundet ud af, at han nok er én af dem der ved mest om Google og derfor svarede han dig nok lidt ironisk på din kommentar om, at han for fremtiden burde google lidt efter nogle svar.

Du har ikke været på Amino så længe kan jeg se, så mit råd vil da være, at du lige stikker en finger i jorden og lure jargongen lidt af Big Smile og så iøvrigt velkommen til.

 

 

hmmm.. min kommentar om at man skulle lede på google efter noget var da også sagt med et smil... :)

Fra Odense
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

caterina:

Jeg har dog lige et spørgsmål til dherrer.

hvor er jeres egne resultater på google under SEO???

hvis I er så fantastiske til at lave SEO, så bør i vel ligge på den første side?

Jeg er bare nysgerrig?

 

ikke ment til synlighed.com.

 

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 8 ud af 12 (115 indlæg)