Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Refocus - Konkurs?

Side 1 ud af 12 (115 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg i flere måneder forsøgt at få kontakt til min leverandør af SEO, reFocus som jeg fik anbefalet fra mange sider, det er dog ikke lykkedes.

Jeg bestilte for snart 8 måneder siden en SEO pakke til 35.000 og valgte heldigvis at betale det over 6 måneder. Vi betalte gladelig de første 2 måneder, men blev så lidt nervøse da der endnu ikke var kommet nogen nye indgående links til vores side. Derfor skrev jeg nogle mails frem og tilbage med Marcel Fuursted og han fortalte at de var blevet forsinket, men ville gå i gang nu. Vi forlangte så at vi indtil videre satte vores betalinger i ro indtil de havde udført to måneders arbejde. Der begyndte så småt at ske lidt, jeg fik lidt svar over messenger på nogle enkelte spørgsmål omkring opbygningen af en side. Derudover fik vi et nyt link på en .edu site i USA. Derudover lovede Marcel en SEO plan for vores site og for hvad der skal ske.

De to måneder forsvandt hurtigt og jeg hørte stadig ikke noget fra reFocus, derfor begyndte jeg at skrive til ham hver gang han var på messenger, ingen svar. Derpå synes jeg at det var relevant at prøve at ringe til dem, det er nu en månede siden jeg ringede første gang og lagde en besked. nu 14 opkald senere står jeg her som en bitter kunde og har opdaget at de vist er gået konkurs.

Derfor prøver jeg nu at få dem i tale herinde? for at høre om det eneste jeg får ud af de ca. 14.000 jeg har betalt nu er retten til at være utilfreds. Derudover mangler jeg nu også en SEO ekspert der reelt set vil lave et stykke arbejde for os.

Håber både at høre fra reFocus, samt en ny leverandør.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:25

Her er lidt flere oplysninger om firmaet som er registreret i FDIH...prøv at forhøre dig her.

www.fdih.dk 

Reklamebureau ReFocus A/S

Adresse John F. Kennedys Plads 1K, 7.
Postnr. 9000
By Aalborg
Land Danmark
Tlf. 7027 2255
Kontaktperson Marcel Fuursted
Url http://www.refocus.dk
Firmabeskrivelse

Reklamebureau ReFocus A/S er et reklamebureau med speciale i online markedsføring og eHandel.

• Hvad skal der til for at få en hjemmeside højere op på Google?
  • Hvad skal der til for at skabe flere salg/konverteringer på hjemmesiden?

Den slags spørgsmål møder vi hos ReFocus dagligt, og har i en årrække løst dem for mange virksomheder.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:26

Refocus er nok desværre gået konkurs. Marcel skrev om det for en uge siden, men jeg kender ikke status..

Dbh Martin

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 12:28

En søgning i virksomhedsregistret viser ingen verserende sager..

Geeked

Abonnement: Abonnér på denne virksomhed
Cvr-nr: 29919305
Startdato: 22.09.2006
Ophørsdato:
Adresse: John F. Kennedys Plads 1 K 7
9000 Aalborg
Telefon: 70272255
Fax: 70272256
Email: info@refocus.dk
Branche: 744010 Reklamebureauvirksomhed
Virksomhedsform: 60 Aktieselskab
Kreditoplysninger:
Antal ansatte: 0 (1. kvartal 2007)
Reklamebeskyttelse: Nej

-->
Selskabsoplysninger
Binavn(e):
Senest offentliggjorte regnskab: Ingen offentliggjorte regnskaber.
Regnskabsår: Fra 01.07 til 30.06
Status: Selskabet er normalt
Journalsager: Ingen verserende sager.
Seneste registrering: 18.06.2007
Køb regnskaber: Klik her for en liste over tilgængelige regnskaber
-->
Øvrige informationer
P-numre for denne virksomhed:
1012609058  (REFOCUS A/S)
Indkaldelser til generalforsamlinger: Se oversigt
Dokumenter på EU-sprog: Se oversigt

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:06

Jeg kan til ovenstående oplyse at, på trods af at personer bag Refocus har meldt at de går konkurs, så har Erhvervs- & Selskabsstyrelsen ikke modtaget nogen konkursbegæring. Ligeledes har skifteretten ikke modtaget noget omkring betalingsstandsning fra Refocus A/S.

Så set med vores øjne, så er selskabet stadig operativt.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tvivler meget på at reFokus ville melde ud i Amino at de påtænker at indgive konkursbegæring, hvis det ikke var planen. Det tror jeg ikke nogen ville. Men jeg mener også, at den slags kan tage lidt tid og der er mange måder at gøre det på.

Fra Horsens
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 14:36

Mulefar:

En søgning i virksomhedsregistret viser ingen verserende sager.

Jeg tror ikke at registret er blevet opdateret i meget lang tid. Min nye virksomhed blev registreret for 1/2 år siden, men kan stadigvæk ikke ses på deres hjemmeside.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 14:45

Så kan man vel som sådan indgive et krav mod dem, men eftersom at det er umuligt at komme i kontakt med dem virker det også umuligt.

Et eller andet siger mig at jeg må skyde en hvid pil efter de 14.000 og den service de skulle have givet.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 14:47

Det er svært at se hvordan det går, medmindre selskabet selv fremkommer med materiale der belyser status..

Geeked

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 14:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad med at opsøge firmaet på adressen, for de er da stadig meget aktiv på deres hjemmeside..

Geeked

Side 1 ud af 12 (115 indlæg)