Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino: Ingen adgang til denne tekst Måske er den blevet slettet, ...etc

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Naar man nogen gange klikker paa en traad, som f.eks denne: "15 øre pr. ord - så gode er teksterne" ,bliver man sendt til en side med denne besked:

"Ingen adgang til denne tekst 

Måske er den blevet slettet, eller også kan det være at det kun er medlemmer af Amino Plus der har adgang. 

Du må blive medlem eller bruge en af de mange andre gratis debatter."

Det er da plat fra Amino's side af at prove at lokke folk til at tegne Amino Plus paa denne maade. Hvorfor kan i ikke fortaelle om den er SLETTET eller at det kun er for Amino Plus ?

Vaelger man at blive Amino Plus for at se denne traad og finder saa ud af at den bare er SLETTET.. Det er squ da Plat..

mvh

anders

PS: Traaden kan laeses paa mobil.amino men ikke paa alm Amino.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

ja teksten er ikke god, men langt det almindeligste er, at en sådan tråd er slettet - du kan gå ind i regler og se, at det er ikke ret mange alm indlæg (jeg kender ikke nogen type i alm. fora) som kun plus har adgang til. Det er bare sådan at når en tråd slettes, så kan der gå op til 24 timer (tror jeg) før den forsvinder.

En anden type tråde du kan få fejlen på er de som er lagt i et forum for de helt unge - de unge helte - hvor kun medlemmer under 25 kan deltage.

Teksten med - plus tror jeg er en fejl tekst faktisk når man rammer en tråd der er slettet - det er kun funktioner under sådan noget som freelancer, kapital osv der rammes i de alm fora

du vil givet se den med 15 øre forsvinde i løbet af dagen/natten og det er med sandsynlighed noget med et tilbud der er givet uden den der gav det er plus og kun plus må give reklame og tilbud

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes Enig.

Amino kunne jo mærke de enkelte indlæg med logoet for plus, så man ikke spildte sin tid med at klikke sig ind på emner man alligevel ikke kan læse uden plus-medlemsskab.

Den nævnte tråd ligger under

Søgemaskineoptimering m.m.

Her kan Amino Plussere snakke søgemaskineoptimering, Facebook tricks, smarte e-handel finter m.m. Google, Bing, Facebook m.m. er ikke inviteret og vi går til kanten :-)"

Amino burde måske tilføje at gratister heller ikke er inviteret!

Man kunne jo tænke, om man er sat i bås med en af de anonyme krystere eller bare en af de rare Amino'er....

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

se bare der-  søgemaskineoptimering er kun for plus - anede jeg ikke, men så ved trådstarter at det ikke er at den er slettet men at plus betyder man kan se den - og man kan se den ligger i gruppen søgemaskineoptimering

En lille optimering af dinero hvis den kunne svare - denne tråd kræver plus - i gruppen søgemaskine optimering (er der andre?)  og hvis den er slettet - bare svare - denne tråd er slettet

Nå ikke et stort problem når nu "man" ved at søgemaskineoptimering er for plus

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for forklaringen John men ja de maa jo skrive Om den er Slettet eller Om man skal vaere Plus.. Den der Maaske er Plat :)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilføjelse.

Jeg ser nu at man kan læse tråden via sin mobil... Til trods for at man ikke er plus-medlem.

Og jeg synes det er ærgerligt at en tråd som den, ikke er tilgængelig for alle.

Det er et hammer interessant emne, som burde læses af alle som gebærder sig på nettet.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Den nævnte tråd ligger under

Søgemaskineoptimering m.m.

Takker Fru Hartmann dog kan jeg ikke forstaa hvad der gor den traad saa hammer  interessant at den kun er for Plus..Men det er en helt anden snak:)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:
dog kan jeg ikke forstaa hvad der gor den traad saa hammer  interessant at den kun er for Plus..

Nej netop - den burde være åben for alle.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:
Takker Fru Hartmann dog kan jeg ikke forstaa hvad der gor den traad saa hammer  interessant at den kun er for Plus..Men det er en helt anden
det er det jo - for plus er jo for at amino skal tjene penge og de må jo så bedømme at SEO optimering er noget der kan lokke folk i plus - sammen med alle de andre plus ting - som man jo kan vælge at synes er meget eller lidt værd - så længe det er klart hvad der er hvad, så er det jo helt op til amino at beslutte hvad de vil ha gratis og hvad der er betaling. - og vælger de skævt og taber brugere, så vælger de nok om igen - helt som alle andre butikker og deres priser :)

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

de maa saamaend gerne smide den traad og andre et sted som kun er for betalende plus'er, men saa skriv det dog tydeligt at "denne traad er kun for plus" og ikke "maaske slettet eller maaske kun for plus"

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)