Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter, no more.

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt med et livstegn fra dig , Lone!

Det er ikke sikkert du selv kan mærke det, men tonen og ordvalget tyder på en bedring - ikke nødvendigvis i din tilværelse, men måske snarere med en meget almindelig lettelse over erkendelsen af tingenes tilstand. Bliv du bare under dynen lidt.

Det er ikke sikkert du skal tilbage og tegne eller lave web. Tag dig tid til at finde ud af dig selv og dine ønsker. Et familimedlem var igennem samme tur for et par år siden; hun sprang fra et stressende liv som seminarielærer og efter at have svævet i limbo et års tid, blev hun ansat som gartnerimedhjæper. Et stort spring, men hun har nu igen fået lyst til finde udfordringer og finder dem nu i gartnerverdenen - langt fra hendes tidligere metier. Hun er stadig ikke tilbage i samme tempo, men det er bestemt heller ikke meningen!

Pøj-pøj og lad os høre fra dig når næsen næste gang kommer over dynen.  :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Lone

Selv om din situation er som den er, vil jeg alligevel ønske dig et godt nytår og ønske dig det bedste for 2008.

Som jeg læser, når du fortæller din historie, er du kørt helt ned med stress, din krop og hjerne har sagt STOP. Du ligger "som vi kalder det inden for stress-coaching" i det røde/sorte stress-felt og der skal du have hjælp til at komme fra igen.

Du skriver at du får hjælp, jeg tænker på hvilken slags hjælp?

Jeg vil anbefale dig at gå ind på Bjarne Toftegårds hjemmeside www.forebygstress.dk, et forløb med en erfaren stress-coach vil måske være en god hjælp til dig.

Du har vundet din første sejr ved at anerkende din situation, det er flot. Men du må forberede dig på at det tager l a n g tid for din krop at restituere, efter at du har været kørt så langt ud med stress som det er tilfældet for dig.

Jeg ønsker dig det allerbedste.

 Kærlig hilsen

Sanne

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Du skriver blændende godt.
Når jeg læser dine indlæg - også dette seneste - føler jeg, at jeg får lov til for en kort stund at se verden med dine øjne.
Det er sundt og interessant.

Du har surfet på en stor og god bølge. Det kan vi se af alle de glimrende ting og sager på din referenceliste. Du har været så heldig, at have så meget talent indenfor dit felt, at du har fået lov til at surfe i en bølgetunnel, hvor det frådende hav omgiver dig, mens du frygtesløst balancerer gennem brændingen. Nu er bølgen klinget af og har kastet dig op på stranden. Din landing på stranden blev ikke perfekt. Du blev slynget et par omgange for meget rundt, og måske har du brækket et riben. Du er lidt konfus, og du har ikke mulighed for at vide, om du kommer ud at surfe på det samme hav én gang til. Du ved sikkert ikke engang, hvor dit surfbræt havnede.

Når du har sundet dig, er jeg sikker på, at du sætter dig op i dit folkevognsrugbrød, sætter U2 på CDspilleren og kører ud mod solnedgangen. Når "I still haven't found what I'm looking for" er færdig, standser du ved en ny strand, hvor du tænder et bål og kigger på stjernerne. Måske er det dér, du finder dit livs nye GPS begravet i sandet blandt rundslebne strandsten og afrevne krabbekløer.

Min datter har alletiders statement stående som baggrundsbillede på sin computer:
"Everything is gonna be all right in the end!
If it's not all right - it's not the end!"

Det synes jeg godt lige man kunne tænke lidt over...

Go' vind.

Hans

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)