Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler konverteringer :(

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Vi har efter et års hårdt arbejde endelig fået vores site www.fitplan.dk online. Men efter godt 1.100 besøgende (hvoraf 1/3 sikkert er vores egne - inden jeg fik sat filter på GA og ca. 400 fra AdWords), er der MEGET få konverteringer. Jeg har svært ved at forstå det, da jeg virkelig syntes at vi giver vores konkurrenter baghjul i funktioner.

Jeg har sat alt op hvad jeg kender til: Splittest på landing page, Creazy Egg, konverteringssporing og en snurrelige AdWords kampagne. MEN DET VIRKER IKKE :(

Mine egen tanker går bla. på at det er et utrolig dårligt tidspunkt på året. ellers har jeg svært ved at finde ud af grundet til de manglende konverteringer. Har lige sat "Åbningstilbud - gratis oprettelse" på i dag. Håber det vil hjælpe lidt.

Håber I kan komme med nogle gode indspark :)

Smider lidt glæde og go karma retur..

Mvh. Henrik

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

er du sikker på dine konkurrenter sælger noget?

tænker at de fleste sagtens kan finde ud af alt det der med træning uden vejleder?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal i hvert fald have gjort noget ved mobilvisningen, af din side. Det hele lå og roedede rundt, da jeg så siden via min Android telefon. :)

Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja vi har en del store konkurrenter - som slankedoktoren, vægtkonsulenterne m.fl. De ligger på ca. samme priser.

Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle gerne være klart til mobil og tablet om ca. 1 uge. Kører med lavt marketingblus indtil det spiller :)

Fra Vanløse
Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg overvejede at pakke mit indlæg lidt ind, men jeg læser dit indlæg, som om du egentlig efterspørger feed back, så nu får du min uforbeholdne mening. Råt for usødet. 

Jeg forstår desværre godt, at siden konverterer dårligt. Her er de for mig at se fem vigtigste steder, du skal sætte ind:

1)Har du splittestet uden slideren? Som udgangspunkt kan du godt regne med, at den absolut ikke hjælper på konverteringen.

2) Siden mangler identifikation. Hvem er holdet bag, og hvem er det, der skal træne mig? Standardbilleder af tilfældige photoshoppede motionister uden tilknyttet historie gør absolut ikke mit dankort varmt. Selvom jeg er solar plexus i målgruppen. Jeg ved godt, I har lavet en video, og den kan kunne måske godt fungere, hvis den var i samspil med en side, der generelt var mere personlig og nærværende. Men nu kommer den til at fremstå lidt mærkelig, fordi I efter halvandet minut, hvor jeg stoppede, stadig ikke rigtig havde fortalt mig, hvorfor jeg skal betale jer penge for at hjælpe mig med min træning. 

3) Show it don't tell it. Der står en masse om jeres helt særlige metode - men I viser mig ikke rigtig, hvad den går ud på, eller som minimum, om den virker. 

4) Du sælger ikke nok. Tag mig i hånden, anbefal mig en pakke.

5) Designet er ikke helt godt. Det er måske en smagssag, men jeg er overbevist om, at mere roligt design med mørkere farver ville signalere mere troværdighed og konvertere langt bedre. Især den der sol med ulæselig, skæv skrift, har jeg det knap så godt med. Det problem bliver endnu større, når I slet ikke fortæller mig, hvem I er. 

Samlet set er vi ude i, at jeg som tilfældig besøgende ville være bekymret for, om det var et scam-foretagende.

Jeg håber virkelig ikke, du tager min kritik ilde op. Den er venligt mentSmile.

BH

Rasmus.

Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Tak for super feed back - og du behøver ikke gå med listesko her :)

Jeg syntes du har rigtig mange gode pointer - det er klart noget jeg vil gå i kast med. I forhold til slider, så har jeg overvejet at ændre den til et statisk billede eller en anden slider. Hvad mener du med video i samspil med side?

Tror jeg vil arbejde mere med at få vores vejleder med på billederne mv. skabe noget mere personlighed.

Tusind tak for din tid.

Mvh. Henrik

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeres side lider I høj grad under, at I sender alt for mange budskaber på én gang.

Den mest iøjnefaldende CTA på forsiden er pt "Luk cookie-information", hvilket i sig selv er skidt, men derudover har I en horribel slider med 3 forskellige budskaber, et (ikke-klikbart) åbningstilbud, en video, to login-muligheder, en "Opret bruger", et nyhedsbrevs-signup og en "Følg på Facebook".

Jeres marathon-signup-proces kan få selv den mest ihærdige kunde til at miste modet, og især step 4 er helt uoverskueligt. Giv kunden mulighed for at betale nemt og hurtigt med det samme og udfylde informationerne senere - og sørg for at simplificere alle steps.

"Hvordan virker det" gør det mere attraktivt at tage en tur i træningscenteret end at læse siden til ende. Sætninger som "Book tid til webmøde" og "Opsætning af hjælpe app" gør heller ikke noget godt for konverteringen.

Kontakt-siden er til gengæld udmærket: overskuelig, brugervenlig og ikke plastret til med alverdens muligheder - tag udgangspunkt i den, når I giver de andre sider en grundig overhaling. (Accordions er undervurderede.)

I skal overordnet set fokusere på at give brugeren så få valg som muligt. Som Rasmus skriver - tag brugeren i hånden.

Forsiden kan bestå af så lidt som videoen, et diskret medlemslogin, en kort og præcis forklaring af produktet, en overskuelig oversigt over fordelene og en "Tilmeld nu"-knap.

Et velment råd er at bruge lidt tid på at sætte jer ind i konverteringsoptimering i stedet for at skyde i blinde. Basal viden er langt vigtige end splittests og Crazy Egg, hvilket en simpel Google-søgning som "do sliders convert" tydeligt understreger.

Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Også tusind tak til dig for brugbar feed-back. Har siddet hele natten og omstruktureret min forside. Vil prøve at gøre den mere simpel samt have fokus på færre budskaber. Ligeledes satser jeg på et statisk billede i toppen (muligvis en simpel slider). Med billeder af vores vejledere.

Skal i gang med "Hvordan virker det" nu, og satser på at ændre signup strukturen, så man betaler som step 2 og udfylder resten efterfølgende.

Igen tusind tak for din tid - den er meget værdsat.

Har lige et hurtigt spørgsmål - hjælpe app'en er klart vores unikke fordel (i forhold til vores konkurrenter). Hvor meget skal jeg beskrive den funktion syntes du?

Mvh. Henrik

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Zebrano ApS:
Har lige et hurtigt spørgsmål - hjælpe app'en er klart vores unikke fordel (i forhold til vores konkurrenter). Hvor meget skal jeg beskrive den funktion syntes du?

Den skal du selvfølgelig slå på, men du skal få det til at lyde som en fordel og ikke noget besværligt. "Opsætning af app" er teknisk og uoverskueligt. "Vores unikke app hjælper dig med at passe træning og kost" er en god og håndgribelig fordel.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)