Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogle Dandomain kyndige som ved noget om seo

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har min webshop http://www.hngavekurve.dk hos Dandomian - det har jeg haft i nogle år efterhånden. Mit spørgsmål går på om der ved oprettelse af varer inde i admin systemet, er nødvendig at lave metatags beskrivelse og metatags søgeord? Når jeg har spurgt får jeg flydende svar, fordi de selv har et SEO modum man kan tilkøbe.

Jeg ved at det var nødvendig før, men nu er der nogle der siger det overhovedet ikke kan betale sig - det vigtigste er titel tags?

MVH/ og god weekend til alle

Helle

HN GAvekurve

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helle Nederby Hansen:

Hej

Jeg har min webshop http://www.hngavekurve.dk hos Dandomian - det har jeg haft i nogle år efterhånden. Mit spørgsmål går på om der ved oprettelse af varer inde i admin systemet, er nødvendig at lave metatags beskrivelse og metatags søgeord? Når jeg har spurgt får jeg flydende svar, fordi de selv har et SEO modum man kan tilkøbe.

Jeg ved at det var nødvendig før, men nu er der nogle der siger det overhovedet ikke kan betale sig - det vigtigste er titel tags?

MVH/ og god weekend til alle

Helle

HN GAvekurve

Metatag beskrivelse er vigtig, ikke set i forhold til rankings, mens set i forhold til salg og klik i søgeresultatetGoogle. Metatags søgeord er ikke vigtig i forhold til rankings heller, men mener at dandomain bruger dette felt til interne søgninger, altså fx når en bruger søger efter et produkt, vil shoppen også søge i dette felt.

Så alt i alt er det en god ide at udfylde dette for hvert produkt, i hvert fald for master produkter.

MVH Kim Tetzlaff

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak - har ansøgt på facebook gruppen:) Ok så er det metatags beskrivelser jeg skal koncentrerer mig om - mange tak:)

God Weekend

MVH

Helle/HN Gavekurve

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Download den gratis version af SEO-LEX udgivet af Thomas Rosenstand
og start med at klarificere begreberne for dig selv. Den er ret god.

Det gør jeg selv, da flere af mine partnere, medarbejdere og
underleverandører for SEO-ekspertise gerne vil holde det for sig selv.

Når du har gjort det køber vi hans fulde bog til hvad det nu
koster. Den kan formentlig lånes på biblioteket,
hvis han har tænkt på det.

Klaus Rifbjerg er blevet styrtende rig på sine bøger.
En ukendt andel stammer fra statens biblioteks penge.

Jeg har hårdt brug for selv at forstå SEO. Du kan blive
min discipel udi dette arbejde og vi kan sammen lave en lille bog
om dit projekt.

Vi kan også tibyde dig langt billigere WEB-service
end din nuværende leverandør.

Vores polske SEO-mand vil indtil videre koste dig 50 Zloty per time
under min totale kontrol. Med 3-5 timer du kunne nå langt med
konkrete spørgsmål, som vi i fællesskab får besvaret.

Jeg selv koster KUN 7 KR/minut indtil videre for hvad der er rutinearbejde.

Jeg har en datter på snart 12 år, så jeg skal hurtigt være
styrtende rig, så jeg kan få bedre kontrol over familien.

Hendes mor kan ikke lide mig men mange penge kan
sikkert løse dette problem så jeg bliver tålt.


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet rigtig meget på Dandomain. Hvis du ikke laver meta beskrivelser vil systemet automatisk tage teksten fra produktet og anvende som meta beskrivelse.

Meta beskriveler er vigtige for dine placeringer da de kan give dig en højere CTR, og jo højere den er jo bedre ranker du i søgeresultaterne da det som udgangspunkt tolkes som om, at mange bruger finder den side relevant på netop denne søgning.

Derfor er det også vigtig, at siden brugerne lander på har relevans i forhold til title og meta.

Du kan sammenligne det med en bog eller en film, hvor du først ser titlen, og syntes den ser spændende ud. Derefter læser du et resumé af bogen og udfra det får du lyst til at læse den. = CTR

Som udgangspunkt vil jeg ikke bruge tid på metatag søgeord, du kan sagtens lave søgning i Dandomain uden.

Håber det er forståeligt ellers er du velkommen til, at skrive. Smile

 

Fra Østerbro
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Som der bliver nævnt, så udfylder den automatisk en del af meta-data fra din nuværende beskrivelse på produktet.

Jeg vil dog lige komme med et eksempel, på nogle gode erfaringer vi har.

F.eks. denne vare (http://www.hngavekurve.dk/shop/gave-med-cubana-1460p.html),

Ville jeg f.eks. anbefale og skrive title-linje sådan: "Færdig gave med Cubana rom og kaffe - Fragt kun 80kr – HN gavekurve" eller hvis i har fri fragt i et par uger, så da "Fri fragt", i stedet for din nuværende title: "Gave med Cubana rom og kaffe"

Så det popper i ørene på kunderne når de besøger google og de andre søgemaskiner.

Så, ja Title er den vigtigste i en DanDomain shop da de andre udfyldes generelt pænt og godt, det er title der popper mest i øjnene i søgeresultatet og derfor vigtigst.

HUSK ikke at have flere af de samme titles.

Hvis du har yderligere spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte mig på: Tlf. xxxxxxxx

Hilsen /Marcus Andersen

Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøver at lave teksten om, og ser hvad der sker på Google.dk - men kan se at tråden allerede er poppet op på Google:)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)