Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navnelighed - hvor tæt kan man tillade sig at gå?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville koncentrere mig eget firma, forskellen mellem de 2 ord, er så stor at der næppe er nogen der kommer til at stave så meget forkert. De lyder heller ikke ens.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

De er vel sådan ca. så forskellig som:

ED Service-Center og Center-Service DE ;)

Det er jo ikke fordi jeg sidder og påtænker sagsanlæg og udtænker store planer for erstatning - men jeg efterlyser blot reaktioner, for en ting er det rent juridiske en anden ting er måske det moralske.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Thomas:
De er vel sådan ca. så forskellig som:

ED Service-Center og Center-Service DE ;)

Du er ekseptionelt stædig.

Dit eksempel er forfærdeligt. Man dig op, og indse at domænerne ikke minder om hinanden.

Jeg har endnu ikke set én, som har givet dig ret i at domænerne minder om hinanden.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias B:

Du er ekseptionelt stædig.

Dit eksempel er forfærdeligt. Man dig op, og indse at domænerne ikke minder om hinanden.

Jeg har endnu ikke set én, som har givet dig ret i at domænerne minder om hinanden.

Fin retorik og et yderst brugbart indlæg - tak for dit input, det gemmer jeg til en dag, hvor jeg er i dårligt humør :D

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

De er vel sådan ca. så forskellig som:

ED Service-Center og Center-Service DE ;)

Det er jo ikke fordi jeg sidder og påtænker sagsanlæg og udtænker store planer for erstatning - men jeg efterlyser blot reaktioner, for en ting er det rent juridiske en anden ting er måske det moralske.

Det var da det ringeste eksempel at komme med.
Tror bare du får lov til at være mopset i fred Zip it!

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Jul 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas, 

Som jeg skrev i min egen trådhttp://www.amino.dk/forums/t/203599.aspx, så har jeg aldrig nogensinde haft dit navn i tankerne, da jeg sad og brainstormede. Ikke nok med, at du skrev op til flere beskeder i tråden om, at mit navn generede dig, så starter du også en hel tråd, hvor du langer ud efter min side og stiller den i et lys, jeg ikke synes den tilhører. 

Du kunne, som det mindste, have henvendt dig personligt og så kunne vi have taget den derfra. Jeg har ikke haft i sinde at skade dit brand eller på anden måde genere dig. 

Jeg holder fast i mit navn. 

God dag.

Med venlig hilsen,

Christian.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Thomas:

De er vel sådan ca. så forskellig som:

ED Service-Center og Center-Service DE ;)

Det er jo ikke fordi jeg sidder og påtænker sagsanlæg og udtænker store planer for erstatning - men jeg efterlyser blot reaktioner, for en ting er det rent juridiske en anden ting er måske det moralske.

Det var da det ringeste eksempel at komme med.
Tror bare du får lov til at være mopset i fred Zip it!

Det er lidt pudsigt, at man bliver betragtet som mopset. Og ja, det var en joke med dit navn, for at sætte det på spidsen - jeg skal nok forsøge at være mere humorforladt :D

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Zuunuu.dk:

Hej Thomas, 

Som jeg skrev i min egen tråd: http://www.amino.dk/forums/t/203599.aspx, så har jeg aldrig nogensinde haft dit navn i tankerne, da jeg sad og brainstormede. Ikke nok med, at du skrev op til flere beskeder i tråden om, at mit navn generede dig, så starter du også en hel tråd, hvor du langer ud efter min side og stiller den i et lys, jeg ikke synes den tilhører. 

Du kunne, som det mindste, have henvendt dig personligt og så kunne vi have taget den derfra. Jeg har ikke haft i sinde at skade dit brand eller på anden måde genere dig. 

Jeg holder fast i mit navn. 

God dag.

Med venlig hilsen,

Christian.



Hej Christian,
du skal skam også have lov til at holde fast i dit navn, det er jo ikke fordi (som jeg skrev tidligere), at jeg sidder og påtænker sagsanlæg og andet. Jeg stillede bare spørgsmål om hvor tæt man må gå, det er muligt at man generelt ikke synes det er særlig tæt på, derfor kan jeg jo godt have en anden holdning ;)


Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Zuunuu.dk:
Jeg holder fast i mit navn. 

Ja, hold fast i dit navn. Det er udemærket :-)

Held og lykke med dit projekt, Christian.

Vh Mathias

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Gad vide om varmen påvirker dette forum, det kan være jeg også skal til at sagsøge nogen, Mathias B f.eks. har siden billig-protein.dk og jeg synes måske den ligger lidt for meget op af min som hedder bedste-proteinpulver.dk   Big Smile

Kom nu ud i skyggen og køl lidt af.

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)