Jeg har erfaret at Zuunuu.dk er åbnet og synes faktisk der er en overraskende stor navnelighed med Wuuzuu.dk - så stor så jeg overvejer at hive fat i advokaten. Hvor tæt kan man tillade sig at gå?
Hvad ville din reaktion være, hvis du oplevede, en virksomhed lagde sig lidt for tæt på dit navn?
Jeg kan forestille mig din frustation, men umiddelbart synes jeg ikke at det er klogt at hive fat i din advokat. Navnene minder ikke specielt meget om hinanden i min optik, hvis jeg skal være ærlig. Det er muligt at der er andre som synes det, men nu fik du lige min mening.
med mindre han sælger helt samme varer/ydelse, har du ikke noget at komme efter - ellers så måske lidt som når nogen registrerer justit.com for at fange kunder der staver justeat.co forkert - eller hungri for at fange hungry kunder osv Jeg synes nu dog nok der er en del forskel vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Big words... I'm gonna sue you for all you've got!
Hvorfor vil du smide flere tusind kroner efter advokatbistand fordi en anden tilfældigvis også bruger to U'er i deres domænenavn?
Hvordan skader det din forretning?
Er du en stor amerikansk koncern i virkeligheden? :-)
Nu har størrelsen af virksomheden eller lokation vel ikke rigtig noget med sagen at gøre. Og hvad vi bruger på en evt. advokatregning er vel heller ikke rigtig relevant.
Da I åbenbart beskæftiger jeg med 2 forskellige ting så vil jeg ikke mene at der er noget at komme efter. Var zuunuu det samme som dig, ville jeg nok vende det med en advokatus-dims.
Der udbydes freelancere indtil videre indenfor grafisk arbejde og tekster, så kan man jo vurdere om det ligger sig op af vores kærneområder, som er er webløsninger, grafisk arbejde og tekster samt PR.
Og til Fru Hartmann, at koncentrerer sig om sin egen forretning er også at beskytte sin egen forretning ;)
Der udbydes freelancere indtil videre indenfor grafisk arbejde og tekster, så kan man jo vurdere om det ligger sig op af vores kærneområder, som er er webløsninger, grafisk arbejde og tekster samt PR.
Og til Fru Hartmann, at koncentrerer sig om sin egen forretning er også at beskytte sin egen forretning ;)
Nu tror jeg ikke der er mange, som "kommer til" at tage fejl af de to navne - de er trods alt pænt forskellige.
I øvrigt er konkurrence ikke noget man skal kimse af! Har man et helt marked for sig selv risikerer man at blive lidt doven