Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor dyr er app produktion..

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige nu en kunde som jeg hjælper med en stor PR kampagne. I den forbindelse har vi talt om, at det på et tidspunkt kunne være sjovt for kunden at få en app med ydelserne. Om jeg vidste hvad sådan een ville koste, og det måtte jeg jo tilstå, det gjorde jeg ikke :)

Jeg er klar over at det er svært at give en pris, uden at kende arbejdsmængden, men hvis jeg nu skulle lave en forholdsvis simpel app, med et pænt "forsidebillede" som kunden har klar, og en række lyd-filer, som kunden også har klar,  man kunne downloade. 1-2 gratis, og så nogle stykker man kunne købe. 

Kan man give en ca pris på sådan noget? bare i retningen af om det vil koste hende 100, 1000, eller 5000 kr.

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Spørgsmålet er, skal i bruge en app?

Hvis det er en simpelt oversigt med priser og lidt filer er det måske bedre for jer at bruge penge på at gøre jeres hjemmeside responsiv, som programmeret ordenlig vil virke på alle platforme.

Responsiv betyder at hjemmesiden tilpasser sig den skærm kunderne ser hjemmesiden fra.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Kunne ikke være mere enig med Lasse. En App til dette formål ville være at skyde helt siden af. Et mobiloptimeret website og I er kørende.

Alle snakker apps for tiden - men et mobiloptimeret website vil i mange sammenhænge kunne klare opgaven. Pøj pøj med det.
Fra København
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 93
Fra  Peacock Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil stille mig enig og uenig på samme tid.

En hjemmeside som er responsive eller bare en mobil hjemmeside vil i fleste tilfælde være nok. Og bedre hvis man ønsker trafik igennem søgemaskinerne.

Jeg er uenig fordi, at ingen af dine konkurrenter, nu kender jeg ik hans branche, bruger det - derfor vil man ramme en nyt platform med en iOS/Android App.

En App der skal vise det som en responsive hjemmeside viser - bør kunne kodes af en god iOs programmør og Android programmør på under et par timer. I android fx. er der tale om noget simpelt XML redigering, iOS er lidt værre - men heller ikke noget man skal gruble flere dage over.

Peacock.nu

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Qvist:
Jeg er uenig fordi, at ingen af dine konkurrenter, nu kender jeg ik hans branche, bruger det - derfor vil man ramme en nyt platform med en iOS/Android App.

Interessant, giver App´en ekstra trafik?
Har ikke kendskab til apps men jeg forstiller mig ikke at det giver mere trafik, da der næppe er forskel på at de linker til indholdet på en hjemmeside som er responsiv eller en app.

Det kan selvfølgelig give trafik afhængig om det er specielt interessant for apps brugere når de browser men den information mangler viSmile

Det jeg ser som problem er at hvis der vælges app, så skal der vel ikke kun en app men også Android osv.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jamen, hvem gider hente en App i f.eks. AppStore og gemme den på sin hjemmeskærm, blot for at se en virksomheds produkter og priser?
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal den ikke bruges til priser, eller reklame, det ved jeg ikke lige hvordan i kom frem til ;) Kunden ønsker sig at få en app til noge lydfiler -med indhold som sælges, ligesom mange andre apps med indhold af lyd fx lydbøger, osv. Kunden ønsker sig derfor en app med en forside -et flot billede, og nogle lydfiler der kan downloades, med kundens lydprodukter på. nogle gratis og nogle der kan købes, for på den måde at tjene nogle ekstra penge, fra nogen der måske ikke ser hjemmesiden, men ser app'en.

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 93
Fra  Peacock Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er markedsføring jo ikke ren "direkte" internet trafik, som desværre er en alt overskyggende holdning, der eksisterer herinde....

Der findes faktisk faktisk eksempler på gode QR kampagner "Get our App and get discount". Kunden har så igennem Appen måske forpligtet sig til et FB like eller lignende.

Fordelen ved en App er mange sammenkoblet kan de endda skabe mere trafik end en hjemmeside. Og ja fuck jeg er træt af folk der bruger X App og det popper op på deres Facebook. Men det er sgu markedsføring der virker, omend lidt over grænsen nogle gange..

Og nej jeg taler heller ikke download igennem en af de 2 stores. Der findes faktisk quick-fixes til det

Peacock.nu

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 93
Fra  Peacock Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Pernille Abildgaard:

Nu skal den ikke bruges til priser, eller reklame, det ved jeg ikke lige hvordan i kom frem til ;) Kunden ønsker sig at få en app til noge lydfiler -med indhold som sælges, ligesom mange andre apps med indhold af lyd fx lydbøger, osv. Kunden ønsker sig derfor en app med en forside -et flot billede, og nogle lydfiler der kan downloades, med kundens lydprodukter på. nogle gratis og nogle der kan købes, for på den måde at tjene nogle ekstra penge, fra nogen der måske ikke ser hjemmesiden, men ser app'en.

Fordelen ved det som App fremfor en Responsive hjemmeside. Kunne være offline udgaven fx.

Peacock.nu

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil stadig anbefale en responsiv hjemmeside med webshop funktioner men en app vil jeg ikke tro du kan få for 5.000 kr men nok nærmere 10 - 15 K, da det plejer at være dyrt, måske kan en sulten Amino freelancer gøre det billigere.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)