Køb et Amino Sponsorlink
Hej aminoer.
Jeg er en dreng på 22, der studerer Multimedie, Design og Kommunikation på EASJ - Campus Nykøbing F. For nogle måneder siden var jeg så heldig at finde en praktikplads til mit 4. semester her igennem Amino. Men jeg har idag modtaget den dårlige nyhed, at praktikpladsen har valgt at lukke ned. Derfor står jeg desværre i en ret dårlig situation og skal helst finde mig en ny praktikplads hurtigst muligt.
Så jeg tænkte at jeg ville prøve lykken her igen.
Praktikperioden strækker sig over 10 uger. Jeg skal allerede begynde i uge 3 eller 4, da den skal være afsluttet igen inden uge 15.
Jeg vil gerne komme til en virksomhed, hvor jeg vil få muligheden for at lære og udvikle diverse kundskaber og mærke den daglige arbejdsgang inden for multimediebranchen. Jeg er rimelig åben overfor hvilke arbejdsopgaver, jeg skulle påtage mig - om det så skulle være design, programmering eller marketing. Desuden er ingen virksomhed for lille eller for stor.
Jeg er primært på udkig efter en praktikplads i Københavns-området, da jeg lige er flyttet til Kastrup. Men jeg er rimelig fleksibel, hvad der angår rejsetid.
Hvad jeg kan tilbyde jer, er en selvstændig person, der også arbejder rigtig godt i grupper med mange forskellige mennesker – en erfaring jeg drager fra det internationale miljø, jeg studerer i til hverdag. Jeg er engageret, pligtopfyldende og brænder virkelig for det, som jeg laver. Jeg elsker at lære noget nyt og jeg synes, at det er spændende at finde frem til de bedste løsninger for hvert enkelt projekt.
Skills:
Værktøjer: Adobe CS5, så som:
Inden min multimedie uddannelse gik jeg på gymnasiet, hvor jeg læste Engelsk, Samfundsfag og Psykologi. Efter gymnasiet tog jeg min værnepligt i beredskabstyrelsen, hvor jeg blev uddannet brandmand. Det er et erhverv, der har lært mig altid at holde hovedet koldt i pressede situationer.
Jeg har sat en lille hjemmeside op, hvor i kan læse meget mere om mig og se nogle af mine tidligere projekter: www.adnaves.dk Siden er på engelsk, da det er det sprog, jeg studerer på.
Jeg håber inderligt, at der er nogle af jer, der kan bruge en som mig. Tøv endelig ikke med at kontakte mig på mail: plambech@adnaves.dk eller tlf: 30280790
Mvh. Rasmus Plambech
hej rasmus
- hvis du ikke allerede hár fået en praktikplads vil jeg gerne re-poste dit opslag i et par relevante forums, netværk
- i givet fald, så skal du lave en færdig tekst til mig, til posting, på 5-15 linier
hilsner
dann s.
Hej Dann.
Tusind tak, det ville være meget hjælpsomt og rigtig sødt af dig!
Men jeg har heldigvis fundet mig en praktikplads.
Så dette opslag bør nok slettes.