Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice"

Sælge varer i kommision i fysisk butik og på nettet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 871
Fra Nørager
Tilmeldt 2. nov 11
Indlæg ialt: 216

Tror I at det er muligt at få folk til at betale for at sælge deres brugte ting igennem et firma som vi have et salær for at sælge varen.

Min plan var det skulle være både en webshop og en fysisk butik - så folk kunne vælge af aflevere varerne hos mig og så sælger jeg dem og sender deres andel af prisen retur på deres konto.

Det skal være med en butik med et tema (oplyses pt ikke) - så det er ikke alle varegrupper der skal med. Jeg ved det er meget brugt på biler og både (og huse kan vel også siges).

Eller vil folk hellere selv sælge det via dba og guloggratis?

Fordelen at der gerne skulle være et bredere udvalg samlet et sted, så man ikke skal køre land og rige rundt for at finde noget der er i den stand og model man ønsker.

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Amino-karma 292
Tilmeldt 11. feb 12
Indlæg ialt: 83

Vil du selv have lageret liggende?

Hvem skal bestemme priserne?

Jeg spørger af interersse, da jeg selv har haft tanker om samme metode indenfor teleprodukter, men ikke kunne se fidusen 100% når ikke man ligefrem vælter rundt i eventuelle købere hele tiden. Og ja selvfølgelig skal konkurrere mod dba og GulGratis....

Måske hvis man havde en butik liggende på strøget eller andre steder hvor man alligevel fik kunderne serveret

www.SkærmBeskyttere.dk - Billige SkærmBeskyttere til smartphones, tablets, iPad

Amino-karma 4.923
Fra Brande
Tilmeldt 30. nov 11
Indlæg ialt: 960
Amino Plus
Carsten Kvist
Fra Miraca
Skrevet 01-01-2013 kl. 21:34

Ved ikke til dit spørgsmål.

Husk at tænke på kundens rettigheder. - Det du snakker om er ikke privatsalg. Det er forhandler til privat.

Gode tyverialarmer til lave priser. 

Amino-karma 871
Fra Nørager
Tilmeldt 2. nov 11

Jeg vil tilbyde kunderne at jeg har varerne (også best til den fysiske butik :-) ), men logistikke i DK kan også gøre folk måske hellere vil sælge det hjemmefra og så kun have annoncering via mig

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Amino-karma 871
Fra Nørager
Tilmeldt 2. nov 11

Carsten Kvist:
Husk at tænke på kundens rettigheder. - Det du snakker om er ikke privatsalg. Det er forhandler til privat.

Jeg har været ved at undersøge det (lidt), og så vidt jeg kan finde ud af så er det ikke samme rettigheder som BtC der skal gives når det er kommisionssalg...... skal dog undersøges nærmere, da jeg ikke vil stå med garanti for en andens vare. Jeg køber ikke vare af sælgeren, jeg formidler bare kontakten imellem køber og sælger.

Amino-karma 9.063
Fra Horsens
Tilmeldt 23. maj 08
Indlæg ialt: 2.193

Jacob
Fra BBmassage
Skrevet 01-01-2013 kl. 21:56

Du kunne overveje noget Vendor Based Management - Hvor leverandører lejer sig ind i din butik evt. har en hylde.

Jeg har selv haft tanken, men det kræver enten en attraktiv butik eller en velbesøgt hjemmesøde :-)  Naturligvis kan du leve udelukkende på provision, hvis det passer dig. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af: