Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min nye hjemmeside tillidsvækkende?

Side 1 ud af 8 (74 indlæg)
Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget gerne have feedback på min nye hjemmeside www.glizz.dk som jeg har knoklet rigtigt meget med. Er selv ok tilfreds, men har lidt fortrudt jeg ikke kan få ex dankort betaling på da det er en hjemmeside og ikke en webshop jeg har oprettet. Dette var jo meget dyrere. Ístedet har jeg fuldt integreret paypal samt tilbyder betaling via bankoverførsel. Er dette for amatøragtigt og kan jeg mon vække mine kunders tillid og lyst til at shoppe trods de ikke kan betale med dankort?

På forhånd tak

 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Den er desværre ikke særlig tillidsvækkende, dit logo er ikke særlig pænt og siden generelt ligner desværre ikke noget nogen kunne finde på at handle på. At lave en webshop i web 2.0 kan og skal være hårdt, din hjemmeside ligner noget fra 80'erne :)

Betal dig til en webshop, fordi den der webshop får du intet salg ud af :)

Vh

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Logoet er pixeleret - det ser ikke ud som om, at det er hensigtsmæssigt.

Flere af dine billeder af stretched.

Når du har et så fedt produkt, så få lavet en ordentlig shop - afsæt 5.000,-  og du er rigtig langt :) 

Fra Vedbaek
Tilmeldt 12. Dec 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Borg Creations Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle.
Den vækker ikke rigtigt tillid hos mig må jeg sige. Rent visuelt er logoet og de billeder du har brugt ikke specielt tiltrækkende. Men det er ret tydeligt at se hvor du vil hen og bagved ligger gode ideer, jeg kan anbefale min ven Markus fra www.webkonsortiet.dk han har lavet min hjemmeside www.borgcreations.com og er i gang med webshoppen behandlingsportalen.dk samt claylight.dk
Efter min mening tager han alt for lidt betalt, alt for lidt, men ja det er jo bare til hans kunders fordel og min for den sags skyld.
Håber at det kan bruges.

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok - mange tak. Dejligt med respons fra udefra kommende. Ved godt mit logo ikke er særligt godt, men det arbejder jeg på. Er jo amatør med ikke mange penge

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 70
Fra  Wilke promotion A/S Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Ingen tvivl om at du kunne få meget mere ud af at have webshop tilkoblet.
Produkterne er ihvertfald noget med potentiale i! 

Desuden mangler der en masse info ex. adresse, facebook side osv.

Der findes et rigtig godt podcast om troværdighed og kvalitet her:

http://www.antphilosophy.com/kvalitet-trovaerdighed-hjemmesider/ 

Lyt til det, så kommer du noget nærmere.

God arbejdslyst!

mvh Jeppe

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Det virker som om at du tror på din webshop, og at du er villig til at bruge tid på den. Så hvis jeg var dig ville jeg klart investere en smule penge i at få en moderne webshop. Du er velkommen til at tage fat på mig, for et super tilbud.

God morgen her fra :-)

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak - det vil jeg da lige studere. Har faktisk fundet en webshop der koster 249,- mdr alt incl. De hedder webParken.dk. Nogle der kender dem og kvalitet? Synes det er en ok pris og jeg skal ikke lægge de der mange penge her og nu. De andre 1600 kan jeg godt tåle at tabe.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er heller ikke top imponeret, men tror måske at mindre ændringer vil kunne gøre en stor forskel. Logoet skal der som sagt klart gøres noget ved, det dur ikke at det er pixeleret, og det var det første der "skar" i mine øjne, og ville få mig til at fravælge butikken allerede inden jeg havde kigget videre hvis jeg var på jagt efter leggins.

Og så synes jeg baren med billeder er lige høj nok, den tillader mig dårligt nok at se at der er tekst nedenunde, har du prøvet at lave den bare en anelse mindre? Og så dur det som en anden nævner ikke at nogle af billederne i baren et strukket ud.

Og hvorfor kommer jeg ikke til forsiden når jeg klikker på knappen forsiden? Kunne du ikke tage teksten derinde fra, og putte ud på den faktiske forside?

Og klikker jeg på punktet leggins kommer jeg til en tom side, kan der ikke lægges noget tekst derind, så dem der ikke lige opfatter at det er en drop down menu ikke tror shoppen er tom?

Derudover skal du tænke meget mere på at få noget tekst på siden, så google får en fair chance for at finde dig.

Og skriv din adresse nederst på siden, hvis jeg skal handle noget sted på nettet vil jeg gerne vide at de rent faktisk tør vise deres fysiske adresse, dette er ikke mindre væsentligt hvis din shop ikke ser top professionel ud.

Men jeg synes egentligt du er godt på vej, men der mangler som nævnt nogle justeringer før du er i mål.

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Gad vidst hvad et super tilbud lyder på Surprise - og tak

Side 1 ud af 8 (74 indlæg)