Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min nye hjemmeside tillidsvækkende?

Side 5 ud af 8 (74 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 05:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg syntes den er meget pæn

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen mange tak Big Smile

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer og godt nytår til Jer alle. Nu har jeg lavet min nye TDC hjemmeside glizz.dk. Hvad synes I nu, i forhold til den gamle side? Til dem der altså kan huske den :-).

En anden ting. Direkte træk-autorisation - det indeholder denne hjemmeside. Der betaler man jo også med dankort - nogle der har erfaringer med det?

Jeg HAR altså bestilt dankort via DIBS - men der går jo noget tid.

Tak

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Helle Madsen:

Hej aminoer og godt nytår til Jer alle. Nu har jeg lavet min nye TDC hjemmeside glizz.dk. Hvad synes I nu, i forhold til den gamle side? Til dem der altså kan huske den :-).

En anden ting. Direkte træk-autorisation - det indeholder denne hjemmeside. Der betaler man jo også med dankort - nogle der har erfaringer med det?

Jeg HAR altså bestilt dankort via DIBS - men der går jo noget tid.

Tak

Det er bedre. Men slet ikke godt nok, få dig en ordenligt webshop, ellers bruger du tid og penge på ingen ting, tag et lille lån også få lavet det ordenligt fra starten, hvis du er seriøs med det her.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Jeg har ikke set din gamle side, men synes egentlig at "content" delen er meget god. Altså det der ligger mellem menuen til venstre og login til højre. Til gengæld synes jeg ikke, at tingene omkring det er helt optimal. Som en tidligere har nævnt ligner det noget fra 80'erne.

Få lavet et fedt topbanner, få en lidt mere stilfuld menu under den, kontakt og kontaktoplysninger bør være ét menupunkt. Derudover synes jeg du skal lave nogle flottere "kasser" i siderne.

Nu har andre tidligere tilbudt deres hjælp og gode tilbud. Jeg vil gerne gøre det samme. Hvis du på et tidspunkt vil investere lidt i den, så den kan blive fed og troværdig, så skriv en mail til mig på michael@designunivers.dk - så kan vi tage en uforpligtende snak om mulighederne.

Mvh. Michael Storm
Designunivers
www.designunivers.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Den røde og den blå i toppen af din side er "forbudt" - det er simpelthen "no go" at sætte de 2 farver sammen.

Nu vil jeg ikke være for hård, selv om det er svært. Sammenlignet med din tidligere shop synes jeg ikke det er blevet meget bedre, det ligner stadig noget der er lavet for 10 år siden. Du mangler simpelthen noget "lækkerhed" over designet.

Godt gør-det-selv arbejde er fint, dårligt gør det selv arbejde kan ende i en katastrofe. Det handler i sidste ende om salg og det skabes igennem troværdighed. Og jeg må beklageligvis sige, at der ikke er meget troværdighed at hente.

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle - og mange tak for respons. Jeg tager det virkelig til mig og knokler videre. Er jo ikke vant til dette her, og det driller virkelig meget. Mit banner - det må jeg lige arbejde på en anden dag - boksene er ved at blive tilrettet nu - men hold op det er svært når man skal være selvlært. Desværre, kan ikke betale mig fra det p.t. Måske når jeg får solgt nogle leggings :-) Men super dejligt I har lyst at kommentere.

Helle

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej helle :-) jeg syntes godt om dit logo som du havde i den tidligere shop!!! Den var rigtig god !!! Jeg har ikke meget styr på design af webshop, men hvorfor køber du ikke en lækker template til din webshop ? Jeg købte en template for under 499 plus hosting 250 for helt år hos meebox..
Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Honning82 - tak for dit forslag. Jeg må lige kigge nærmere på det - og aner ikke engang hvad template er Zip it! Jeg er simpelthen så grøn indenfor alt det her og prøver virkelig at gøre mit bedste - hmm. Alt er let når man kender det, jeg er simpelthen sprunget ud på dybt vand - smil..

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehehe :-) skal lige fortælle dig hvad jeg gjorde ved min webshop.. Jeg købte domæne og hosting hos meebox og fik installeret prestashop.. Derefter købte jeg template/theme (design til webshoppen).. Det hele kostede mig under 1000 kroner... Nu sidder jeg og leger med min webshop design hvor jeg ændrer på skrift og farve.. Feks tjek lige templatemonster.com, de har masser af design til hjemmesider.. Eller prestashop.com
Side 5 ud af 8 (74 indlæg)