Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame video på youtube

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ebbe Ankerstjerne Hansen:
smække den på Youtube, Facebook, Vimeo og så få den markedsført

Det vil jeg prøve tak -

og ja det er bare et standard template der er kastet op og med mit logo og tekst, men for 30kr så var det ok.

 

Som tekstforfatter/reklamemand med rundt regnet 8 års erfaring i reklamebranchen og små 3-4 år som selvstændig, må jeg ærligt indrømme, at det frustrerer mig grænseløst, når jeg ser, at der er lagt penge i så upersonlig markedsføring som din reklame-video!

Den ser kedelig ud. Den fortæller intet om jer. Den fortæller intet om jeres erfaring. Den fortæller intet om, hvad I kan tilbyde jeres kunder. Den fortæller intet om, hvordan I adskiller jer fra jeres konkurrenter. Og I nævner ingen referencer. 

Du ønsker at vide, hvordan folk kan opdage jeres reklame og se den? Folk får ikke noget ud af at se den. Få lavet en ny og meget mere velovervejet og gennemtænkt reklame-video, før du overhovedet begynder at tænke i de baner.

Når du har en super-video, så være aktiv på steder som Amino og YouTube, i det hele taget dér, hvor det er relevant i forhold til det, du sælger/udbyder, så skal du og dine ydelser nok blive bemærket.

Dbh

Thomas

Du har ret vi er i gang med en bedre video, denne her er lavet for at rive trafik til siden og det har den givet godt af for kun 30 kr.

Men vi arbejder på en ny og meget bedre som vi håber bliver sjov at prøve af også - Men den har kun kostet os 60kr - så jeg forventer ikke det WOW store for den.

Men når vi har leget lidt med dem vi har gang i så prøver vi noget mere seriøst, som selvfølgelig også forklare meget mere om hvilke service jeg tilbyder, men referencerne vil jeg ikke reklamere i sådan en video med de er på siden .

Men tusinde tak for dine ærlige svar.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor laver du de videoer til saa billige penge?? Nok er det ikke det bedste, men for sma virksomheder, som er paa vej op, kan det vare ganske udemarket!!

Send mig en PM hvis ikke du ma sende linket herinde... Tak

Camilla

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 03:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Camilla Gad Krogsgaard:

Hvor laver du de videoer til saa billige penge?? Nok er det ikke det bedste, men for sma virksomheder, som er paa vej op, kan det vare ganske udemarket!!

Send mig en PM hvis ikke du ma sende linket herinde... Tak

Camilla

 

Ja 30 kr er billigt du kan læse det her, der er direkte links til siden ud fra hver beskrivelse af nogle sjove ting man kan købe på siden.

Jeg får snart en bedre for ca. 60 kr fra en anden sælger fra siden, jeg vil poste den i dette indlæg når jeg får den. Det vil nemligt tage små 5 til 10 dage for ham at lave den. (kedelig timeløn, eller mange kunder) Stick out tongue

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 05:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror de fleste som ikke selv vil give sig i krig med seo - reelt ikke ved særlig meget om seo.

Jeg ville derfor forklare kort hvad det går ud på, lidt som de introvideoer som google har lavet omkring deres søgemaskine og så forklare hvad i gør/giver/tilbyder så stort set alle kan forstå det.

Videoen er kort og lidt urelevant og jeg synes ikke du giver noget content ved den.

Når det er sagt så da en fin lille video som kan præsentere din virksomhed kort og uden tvivl fin for 30 kroner :) fiverr længe leve

Held og lykke med linkbuildingen - mvh
Christian Møller 

 

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Møller:
Jeg tror de fleste som ikke selv vil give sig i krig med seo - reelt ikke ved særlig meget om seo.

Jeg ville derfor forklare kort hvad det går ud på, lidt som de introvideoer som google har lavet omkring deres søgemaskine og så forklare hvad i gør/giver/tilbyder så stort set alle kan forstå det.

Videoen er kort og lidt urelevant og jeg synes ikke du giver noget content ved den.

Når det er sagt så da en fin lille video som kan præsentere din virksomhed kort og uden tvivl fin for 30 kroner :) fiverr længe leve

Held og lykke med linkbuildingen - mvh
Christian Møller 

 

Ja skal jeg kaste mig ud i en ordentlig video så kommer der en klar forklaring om den markedsføring jeg laver for mine kunder, hvor SEO og linkbuildins samt backlinks indgår, men jeg hygger mig bare lidt med fiverr videoer og ja 30kr er ingen penge, så derfor har jeg også købet en mere der koster 60 kr den vil jeg selvfølgelig udgive i denne post så alle kan se hvad man får for 60 kr når den er klar om nogle dage.

Er der nogle andre der har prøvet dem og har fået nogle billige ok handler, ikke for at reklamere for dem, men mere for at se om det kan betale sig ?

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

TomN:

Ja skal jeg kaste mig ud i en ordentlig video så kommer der en klar forklaring om den markedsføring jeg laver for mine kunder, hvor SEO og linkbuildins samt backlinks indgår, men jeg hygger mig bare lidt med fiverr videoer og ja 30kr er ingen penge, så derfor har jeg også købet en mere der koster 60 kr den vil jeg selvfølgelig udgive i denne post så alle kan se hvad man får for 60 kr når den er klar om nogle dage.

Er der nogle andre der har prøvet dem og har fået nogle billige ok handler, ikke for at reklamere for dem, men mere for at se om det kan betale sig ?

Det lyder rigtig fornuftigt!

Held og lykke med det
Christian Møller 

 

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle gange skal man bare tænke om en video f.eks. skaber mindre værdi for virksomheden. Jeg ville f.eks. aldrig købe hos jer, hvis jeg havde set denne video. Dermed sagt mener jeg, at man nok bare burde gemme den i skuffen og så næste gang ofre lidt mere end 30 kroner for et template med eksplosion :-)

Held og lykke med det i fremtiden! :)

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

TomN:

Hej jeg har fået lavet denne lille reklame

 

Hvad syntes i er den ok, og kender i nogle gode steder hvor jeg kan udgive den så folk ser den ??

 

Og nu kom så den nye

 

Er den bedre ?  og give den mere viden eller skal vi ud i noget længere og mere proff ??

Prisen var kun ca 60 kr

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener den er rigtig god. Og vil meget gerne høre hvor man får lavet sådan en til 60kr ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes faktisk den nye er rigtig fin- til din egen hjemmeside eller lign.

Men maaske en lille smule for lang til youtube- jeres navn navn kommer efter min mening hvertfald for sent..

 

Paa youtube er det nu muligt at skippe reklamerne efter 5 sek. (mindes det er alle reklamer)

og personligt ville jeg nok ikke sidde og vente 1,12 min. for at finde ud af hvem jeg skal kontakte- eller hvad videoen helt praecis proever at fortaelle mig.. 

 

Men endnu engang- en rigtig fin video :D utroligt hvad man kan faa for 60,-

mvh Kim :)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)