Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)"

Reklamebureau eller ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
Amino-karma 428
Fra Odense
Tilmeldt 22. jan 08
Indlæg ialt: 104

God søndag til jer.

Da vi skal til at have boostet vores firma, netværkfyn.dk mangler vi nogle der kan hjælpe os med at skabe et proffionelt image. Der skal laves brochure, div reklame artikler samt evt. ny hjemme side.

Er det et reklamebureau det er bedst til det eller ?

Amino-karma 6.572
Fra Valby
Tilmeldt 18. jul 09
Indlæg ialt: 1.498
Amino Plus
Patrick Olsen
Fra Better-Web
Skrevet 19-08-2012 kl. 12:12

Hej Mikkel,

Måske var det en idé at fortælle lidt om jer og hvad det er I søger :-)

Amino-karma 1.161
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. apr 10
Indlæg ialt: 278

William Frost
Fra Frost Media
Skrevet 19-08-2012 kl. 12:34

Hej Mikkel.

Jeg tænker at det måske bedre kan betale sig at få en dygtig designer her inde fra Amino, til at lave de designs i har brug for, og så kan i eventuelt bruge www.vistaprint.dk til at få trykt de reklame artikler i har brug for :-) 

Venlig hilsen
William Frost 
Frost Media - Dit PR-bureau. 

Amino-karma 1.161
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. apr 10
Indlæg ialt: 278

William Frost
Fra Frost Media
Skrevet 19-08-2012 kl. 12:38

Ups, kom til at lave to indlæg.. 

Amino-karma 1.573
Fra Struer
Tilmeldt 15. mar 11
Indlæg ialt: 335
Amino Plus

Jeg kan anbefale at benytte Kommuniklame hvis I skal have gjort noget ved jeres grafiske identitet. De arbejder både med tryksager og webdesign/udvikling.

Amino-karma 9.962
Fra København SV
Tilmeldt 2. aug 10
Indlæg ialt: 2.228
Amino Plus

En god selvstædig freelance grafiker eller grafisk designer vil også kunne klare dette for jer.

Der er flere på amino der vil kunne tage opgaven på sig.

Eller der er jo også en mulighed at lave et opslag på amino freelancer, hvor mange kan byde ind, hvor i så kan vælge den i synes er bedst.

Fortsat god dag.

Freelance grafiker | Logo designer | Grafisk designer - Visuel Identitet til dig der tager sin virksomhed seriøst.

Amino-karma 428
Fra Odense
Tilmeldt 22. jan 08

mikkel35
Fra www.netværkfyn.dk
Skrevet 19-08-2012 kl. 23:00

Jo men kan en grafiker leverer den fulde pakke, jeg mener en der kan være kreativ med tekster til div. reklamer og tekst til hjemme-side. Jeg ved godt hvad vi "sælger" men skal også have det formidlet.

Tænkte at en reklame mand ville være god til det , eller ??

Amino-karma 25
Tilmeldt 20. aug 12
Indlæg ialt: 6

TineDN
Fra Tine Dambo
Skrevet 20-08-2012 kl. 14:45

Hej Mikkel.

Jeg kan godt forstå du spørger, for man vil jo helst have mest værdi for pengene ikke :-)

Jeg har arbejdet som marketingmedarbejder og marketingchef for flere virksomheder siden 2004 og har derfor stået i din situation et utal af gange.

Det jeg tænker du mangler er en sparringspartner/marketingrådgiver, der kan tage et møde med dig og få lagt alle dine behov og ønsker på bordet, og så kan vedkommende komme med et forslag til, hvilken marketingvinkel du/I skal anlægge på det for at få mest værdi for pengene.

Det kunne være en som mig, der kender den udfordring du står i, og derfor kan rådgive dig, men ikke har nogle aktier i om det bliver teksttungt, fokuseret på web eller om der skal trykkes en masse foldere. Derefter vil du så finde ud af om det er web-bureau, grafiker, tekstforfatter eller lignende, der skal udføre de opgave I i fællesskab finder frem til er de rette, og som matcher det budget du har til markedsføringen.

Personligt ville jeg foretrække at have een kontakt, og så lade den person vælge grafiker, tekstforfatter, webudvikler mv. Så skal du ikke har for meget koordinering med en masse forskellige personer, men kan holde din sparringspartner op på at arbejdet er udført ordentligt.

Vælger du et reklamebureau kan de helt sikkert løse opgaven, men det vil også være en del dyrere end fx at lade en freelancer eller selvstændig med de rette kompetencer varetage det for dig, da bureauerne har mange faste omkostninger de skal dække.

Du er meget velkommen til at kontakte mig på tinewnielsen@hotmail.com, på mob: 42809949 eller via LinkedIn på http://dk.linkedin.com/in/tinedambonielsen så kan vi evt tage en snak, hvis du har brug for råd eller vejledning til at finde ud af, hvordan du kommer godt videre. Og nej - det koster bestemt ikke noget!

Jeg håber jeg kan/kunne hjælpe.

De bedste hilsner

Tine Dambo Nielsen

Amino-karma 428
Fra Odense
Tilmeldt 22. jan 08

mikkel35
Fra www.netværkfyn.dk
Skrevet 21-08-2012 kl. 21:35

Tak for et rigtigt godt og fyldtsgørende svar Tine Big Smile

Amino-karma 14
Tilmeldt 22. aug 12
Indlæg ialt: 4

Jacob Wenzel
Fra More to Come
Skrevet 22-08-2012 kl. 15:02

Hej Mikkel!

Vores virksomhed kan levere den fulde pakke. Min kollega er grafisk designer, og jeg er selv uddannet journalist samt webudvikler, og vi har stor erfaring med profilering af virksomheder.

Du kan se eksempler på, hvad vi kan, på vores hjemmeside: http://moretocome.dk/

Hvis du sender mig dit telefonnummer i en privat besked, kan vi tage en uforpligtende snak om dine behov for opgaven. Alternativt er du velkommen til at ringe til mig på 60 61 15 97.

Jeg ser frem til at høre fra dig!

Med venlig hilsen

Jacob Wenzel
//More to Come

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)

RSS-feed