Køb et Amino Sponsorlink
Hej :)
Jeg har læst flere steder på nettet, bl.a. www.freedombusinessblog.com om at skabe noget værdifuldt for en meget specifik niche, sælge det online, outsource det meste af forretningen til asien og dermed have "Frihed" pga den begrænsede arbejdstid.
Jeg har ingen erfaring med online salg og marketing.
Er dette er større projekt som vil tage en hulens masse tid og penge? Eller er det simpelt og ikke så tidskrævende?
Tak
VH
Jonas Preisler
Hvis det var lige til så vil alle gøre det.
Men du kan da prøve dig ud med at lave en hjemmeside og så se om det er lige til. for 499kr, den er opsat med wordpress og med domæne ( se hvilke på link) og så er der seo plugin opsat.
Men tror seriøst ikke at nogle ting er bare lige til mere.
Vh
Tom N
Linkbuildingpakke.dk din markedsføring på nettet fra 250kr.
Jeg er enig med Tom. Hvis det havde været for 7 år siden, så havde du tjent guld. I dag skal der meget til og adgangsbarrieren ligner mere og mere den fysiske verden.
Jonas Jacobsen:Hvis det havde været for 7 år siden..
.. og om 7 år siger de det samme.
Nej, det er ikke nemt. Du kommer ikke til at arbejde 4 timer om ugen eller at tjene 20.000kr på den første måned. Men det gør du heller ikke med noget andet, du kan vælge at give dig i kast med. Så bare kom i gang - så skal du nok hurtigt finde ud af, om "online marketing" er noget for dig og om du har flair for det.
Prøv dig frem i stedet for at spekulere på, om det kan lade sig gøre. :-)
Følg mig på Google Plus og få updates om SEO og affiliate marketing: +Halfdan Timm! :-)
Mine to vigtigste affiliate-sites:
JonasPreisler: Hej :) Er dette er større projekt som vil tage en hulens masse tid og penge? Eller er det simpelt og ikke så tidskrævende? Tak VH Jonas Preisler
om kræver meget tid er jo mere om du laver det der interessere dig men kun side hver dag og lave det man elsker meste kun 12-18 timer og resten af spildtiden sover man går tiden stærk med det man elsker at lave ,derved find noget du bare elsker at lave , jeg kender godt det at have frihed til at lave det man elsker at lave
men vis tror bare kan lave 1 time hver dag og så ruller penge ind er det langt lettere søge et eller andet jobs eksempelvis 8.00-16.00 for det er slet ikke så let åben noget op , så derfor er det vigtigt finde noget der interesserer en lidt og gide at lave det nærmeste til minus kroner i starten
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Cap'n Halfdan Timm: Jonas Jacobsen:Hvis det havde været for 7 år siden.. .. og om 7 år siger de det samme.
Haha... Point taken!
Det jeg mente var, at adgangsbarrieren er blevet hævet. Det kræver mere end bare et par timer her og der, men hvis man er dedikeret så skal det nok lykkes!
Jonas Jacobsen: Haha... Point taken! Det jeg mente var, at adgangsbarrieren er blevet hævet. Det kræver mere end bare et par timer her og der, men hvis man er dedikeret så skal det nok lykkes!
Det er der til gengæld heller ikke nogen tvivl om!
Man må bare ikke lade være det en undskyldning for ikke at forsøge sig frem. Med dedikation kan selv de mest åndsvage ting lige pludseligt lade sig gøre, som du selv siger. :-)