Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice"

Fantastisk kundeservice!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Amino-karma 14.455
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. mar 05
Indlæg ialt: 2.818
flag
Amino Plus Amino Ekspert

Fra InspireAnalytics Inc.
Skrevet 15-08-2012 kl. 05:23
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 2 personer

For ca. 3 uger siden købte fruen og jeg ny bil. Hun havde fået nyt job, og blev derfor nødt til at levere firmabilen tilbage. Hendes drømmebil var en BMW Z4, af den nyeste model, så det endte med at vi anskaffede sådan en.

Siden da har det væltet ind med kundeservice og kundepleje. I sidste uge sendte de mig en invitation til et arrangement, hvor jeg kan komme ud og prøvekøre den nye 7-serie, den nye M6 og den nye Alpina B7. De to sidste har begge 550-560HK, så ingen kedelige biler. Vi har modtaget et postkort hvor øjeblikket hvor vi fik den nye bil blev foreviget, de har lavet et website med billedet og vi har skam også fået tilsendt en kalender med billedet. 

Altsammen har kostet meget lidt, men for dælen man føler sig værdsat som kunde! Fantastisk kundeservice BMW. Ikke utænkeligt at vi kigger forbi igen næste år Smile

Mvh Carsten

Stifter af startup virksomheden InspireAnalytics Inc.
     med base i Silicon Valley, Californien. Officiel launch
     i foråret 2013.

Amino-karma 1.081
Fra København, Danmark
Tilmeldt 5. nov 06
Indlæg ialt: 252

Christian Jessen
Fra Easy-Web
Skrevet 15-08-2012 kl. 05:50

Først og fremmest, tillykke med den nye bil. Damn hvor er den lækker!

Derudover så er det da super fedt at se, hvor kreative sådan nogle forhandlere kan være. Nu undrer det mig ikke det er i USA, hvor de lige har vanen med at tage det ekstra skridt for at tilføje kundeservice og god oplevelse - af mange årsager har jeg svært ved at forestille mig bilforhandlere i Danmark gøre det samme. Men det kan da være der er nogle som samler lidt inspiration op?

Synes ihvertfald det er fedt, og når man sælger den slags produkter hvor kunden laver en større investering, tror jeg det er en rigtig god ting at investere lidt ekstra i kundeservice og kundepleje. Allerede nu har du jo et fedt forhold med din forhandler, så man kan vel hurtigt forestille sig at han kan sælge dig diverse produkter, bilvoks eller hvad man nu ellers lige mangler til sin bil, til dig med lidt ekstra markup. Så i stedet for at vælge den billigste leverandør på nettet, kan det være du kører ned til forhandleren og betaler 10% mere for den gode service... Det er jo set før. ;-)

Amino-karma 2.965
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. dec 09
Indlæg ialt: 614

Tom Jensen
Fra Dropshipbase.dk
Skrevet 15-08-2012 kl. 07:29

Carsten Jacobsen:
I sidste uge sendte de mig en invitation til et arrangement, hvor jeg kan komme ud og prøvekøre den nye 7-serie, den nye M6 og den nye Alpina B7

Kan godt lide du starter med, at den nye bil er konens drømmebil der er købt, men invitationen til prøveturerne er skrevet i JEG form ;-)

(ovenstående er skrevet med et misundende glimt i øjet :-))

Amino-karma 14.455
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. mar 05
flag
Amino Plus Amino Ekspert

Christian Jessen:
Nu undrer det mig ikke det er i USA, hvor de lige har vanen med at tage det ekstra skridt for at tilføje kundeservice og god oplevelse - af mange årsager har jeg svært ved at forestille mig bilforhandlere i Danmark gøre det samme. Men det kan da være der er nogle som samler lidt inspiration op?

Ja, jeg har sjove oplevelser med at købe bil her i USA. Da jeg købte Corvette'en skulle jeg rykke i snoren til en klokke, så ALLE i forretningen kunne høre at nu var der solgt en bil mere. Der er sgu ikke meget tilbageholdenhed over amerikanerne :-)

Mvh Carsten

i foråret 2013.

Amino-karma 14.455
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. mar 05
flag
Amino Plus Amino Ekspert

Tom Jensen:
Kan godt lide du starter med, at den nye bil er konens drømmebil der er købt, men invitationen til prøveturerne er skrevet i JEG form ;-)

Ja, jeg forsøgte virkelig at overtale fruen til at få en Porsche istedet, men sommetider skal man bare lade hende bestemme. Det er en god langsigtet strategi :-)

Siden det var mit navn der stod øverst på slutsedlen var det mig der fik invitationen. Så lidt glæde får jeg trods alt ud af at det blev en BMW...

Mvh Carsten

i foråret 2013.

Amino-karma 7.626
Fra Viborg
Tilmeldt 5. jun 10
Indlæg ialt: 1.567
Amino Plus

Super :)

SÅ kom i på deres triumf / trofæ hjemmeside "Vi solgte dem en BMW" :)

Lidt som når man skyder et rådyr og hænger opsatsen op :) hehe

Amino-karma 14.455
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. mar 05
flag
Amino Plus Amino Ekspert

Tom Frank Christensen:
Lidt som når man skyder et rådyr og hænger opsatsen op :) hehe

Hehe. Ja, meget rammende beskrivelse :-)

i foråret 2013.

Amino-karma 14.455
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. mar 05
flag
Amino Plus Amino Ekspert

Lidt billeder fra det fantastiske kundepleje arrangement BMW havde fået stablet på benene i Pebble Beach, og den hvide M6 convertible var jeg ude og tæske på de snoede veje. Det var iøvrigt masser af Bang & Olufsen produkter overalt i villaen, for at gøre opmærksom på at der er Bang & Olufsen udstyr i nogle af BMW's biler. Det var vist lidt af en fail at jeg tog Corvette'en derned. Alle andre kom i deres nye BMW'er Surprise

i foråret 2013.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af: