Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice"

Hvad koster det at lave affiliate links?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 256
Fra Hammelev
Tilmeldt 25. aug 08
Indlæg ialt: 67

Hej

Min partner og jeg er igang med at sætte et stort anlagt hjemmeside hvor vi skal sælge managerspil ( det samme som holdet.dk). Vi skal derfor ud og lave aftaler med forskellige medier og derfor vil vi gerne kunne tilbyde dem at indgå en affiliate aftale med os. Men hvor, eller hvordan, skaffer man sig sådan nogle affiliate links. Er det noget man køber eller får en programmør til at lave. Vi vil helst have nogen til at styre det, så vi bare skal se hvor meget vi eventuel skylder det medie vi har indgået en aftale med.

Jeg håber i kloge aminohoveder kan give et svar, for det plejer i at kunne.

På forhånd tak

Amino-karma 542
Tilmeldt 2. okt 11
Indlæg ialt: 145

Lasse
Skrevet 11-08-2012 kl. 00:08

Følger lige med i tråden da jeg måske kan bruge det samme i andre sammenhæng.

Gratis markedsføring til oplevelser, spisesteder, ferieophold, transportmidler og rejsebureauer i Danmark www.tjekdanmark.dk

Amino-karma 669
Fra Trige
Tilmeldt 23. jun 12
Indlæg ialt: 167

Kasper K
Skrevet 11-08-2012 kl. 00:11

Man kan tilmelde sig forskellige sider, så får man links, logo, banner osv. kastet i hovedet, og man kan indsætte det på sin hjemmeside. Så har man oftest en konto ved den pågældende side, som udbetaler dine penge 1 gang om måneden fx. 

Der er selvfølgelig en fast pris man får pr. klik. Den er forskellig fra annonce til annonce. Derudover får man ofte også penge for leads... Nok her man kan tjene flest penge. Hvis folk bruger det link de trykker på, fx er med i konkurrencen, eller køber produktet i annoncen, får man penge.

Jeg bruger selv: http://euroads.dk/dk/ - der er jeg tilfreds kunde

Med venlig hilsen

Kasper K 

EDIT: Misforstod jeg dit indlæg? :) Ville du have fx. Euroads til at have en kampagne kørende, med din hjemmeside?

Amino-karma 771
Tilmeldt 2. jun 11
Indlæg ialt: 219

Joachim
Fra EDB-Eksperten
Skrevet 11-08-2012 kl. 00:35

Du kan få en programmør til at lave noget til dig så du kan trake dien affiliate salg og klick. det er dog en lidt støre opgave.

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af: