Køb et Amino Sponsorlink
Effektivt 6 måneder styrketræningsprogram og bunkevis af styrketræningsøvelser. Alt indenfor styrketræning.
Der står i beskrivelsen at han ikke bruger nogen form for skabelon eller noget, så mon ikke disse videoer laves 100% manuel tegning?
Du har helt ret i at alt det arbejde for $5 lyder fuldstændig vanvittigt, men hvis det er fyrens hobby, så er $5 vel bedre end ingenting, hvis han kan lide at lave det?
Men jeg giver dig helt ret i at det ikke er en millionforretning
Jeg takker for henvisningen :DJeg har forsøgt mig nu og bestilt en video, det værste der kan ske er at jeg har spildt 5$ på en sød lille video.Jeg skal nok melde tilbage med mine erfaringer når jeg modtager noget (max 5 dages levering).Hav en god nat i to :DChristian
Du indhenter aldrig dem foran dig hvis du følger deres fodspor!
Vil skyde på han har lagt det i adobe after effects og derefter bare ændre teksten til det ønskede.
Det ville i hvert fald i mine øjne være mest logisk!
Jeg er også sikker på han har sine måder at genbruge dele af det på og farverne bliver bare hældt på inden for lukkede områder.Når det er sagt synes jeg stadig det ligner et imponerende arbejdet for 5$ og er det lige så godt jeg forventer så er det alle pengene værd og meget mere! :)Man får nemlig lov til at skrive op til 60 ord til ham som han så vil tegne og lege med for at få det til at spille godt sammen. Vi får se hvad han kan om nogle dage!Christian
Synes også det virker fantastisk.
Jeg havde bare håbet at det var en webtjeneste han brugte, så jeg selv kunne få lov og sidde at rode med det.
Jeg kender ikke Adobe after effects, og jeg orker ikke at sætte mig ind i endnu et avanceret adobe program.
Glæder mig til at høre/se din video Christian. :)
Tue Nielsen:Jo, men kan det virkelig passe? Det må da tage ham flere timer, med klipning, musik og tegning og farvelægning fra bunden.
Prøv at se på Pennes vinkel, hånden og skyggen. Der skiftes mellem 3-4 ens positioner når billedet tegnes - det er helt sikkert noget software der danner filmen.
5$ er dog stadig billigt for for filmen.
mht. pris og indtjening, så er fx 15 x 5$ pr dag noget man sagtens kan leve af flere steder i verden, især hvis der ikke skal betales så meget skat af beløbet.
mvh
Lars Kristensen
Find IT tips og tutorials på - TITU.DK
tak for tippet - har også lige bestilt en video til en af mine websider :)