Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)"

Adsense viser sig ikke på alle sider?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 357
Tilmeldt 28. nov 05
Indlæg ialt: 88

Hej i amino land

jeg har lavet en sprit ny side som er bygget op i wordpress, og har i den forbindelse oprettet en adsense reklame til at ligge ude i højre side (sidebaren). reklamen står som aktiv i Google´s adsense side så alt skulle vist være i orden.

så jeg har to spørgsmål / problemer:

1) Mit største problem er at reklamen kun viser sig under en søgning eller en fejlside?. alle andre steder erstatter adsense reklamen med en tom boks (ved godt man kan indstille dette i adsense). Men hvorfor?, det fatter jeg ikke.

2) De to steder hvor jeg så får en reklame, så får jeg nogle gange en på engelsk, og en på dansk. men ens for dem begge er at det står AdChoices nede i højre hjørne, og ikke Annoncevalg som der burde stå?

Min side er naturligbodybuilding.dk

Det skal siges at reklamen er lagt ind via en widget, men resultatet er det samme hvis jeg lægger koden direkte ind i eksv. single.php.
Håber at i kan hjælpe mig her, for jeg er lidt fortvivlet :)

Naturligbodybuilding.dk Find gode artikler, opskrifter, øvelsesguide, mm.

Amino-karma 357
Tilmeldt 28. nov 05
Indlæg ialt: 88

Ok, er endelig blevet løst. Jeg fandt ud af at min robots.txt var sat forkert op, så efter den blev rettet tog det sin tid. Nu virker alt som det skal.

Naturligbodybuilding.dk Find gode artikler, opskrifter, øvelsesguide, mm.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af: