Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)"

Ejendomsmægler - markedsføring

Side 2 ud af 2 (15 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 275
Fra Århus
Tilmeldt 28. apr 09
Indlæg ialt: 65

Hej Søren

Du skriver følgende: Fordi vi er de dygtigste ejendomsmæglere, men det syntes din konkurrenter sikkert også så det gælder om at få dit budskab formidlet på en anderledes måde, og det kræver måske lidt nytænkning og også mod til at ændre tankegang.

Jeg bruger selv Adwords og Facebook annoncering, og har derudover benyttet avis annoncer, og radio annoncering.

Jeg kan anbefale dig at du laver en startegi hvor du kombinerer din markedsføring på flere platforme i en periode, det kunne eksempelvis være radioreklame kombineret med en avis annonce, og så ha en rødtråd på både avis og radio, dermed opnår du synergi effekt, og der vil måske være folk der åbner avis, ser din annonce og vælger dig som ejendomsmægler, fordi de har hørt om dig "dit navn" det er ikke sikkert de husker hvor de har hørt om dig! Men det kan evt være fra det radiospot som kører sideløbende med din trykte annonce.

Jeg vil naturligvis til en hver tid fremhæve radio reklamer som bedste for for markedsføring, naturligvis fordi det er det jeg beskæftiger mig med hver dag.

Radio reklamer kan bruges på mange måder, og som branding værktøj virker det meget stærkt! Du har lytterens opmærksomhed, du kan skabe billeder i folks hoveder, som du næppe kan opnå med andre medier.

Jeg vil naturligvis gerne tale med dig hvis du overvejer en radio kampagne.

Mvh

Jonathan Bennedsen

Amino-karma 173
Tilmeldt 7. dec 09
Indlæg ialt: 40

Søren Klausen
Skrevet 03-08-2012 kl. 16:43

Eksesne: Som min gamle chef siger. Det er let at finde på ideer som koster noget - problemet er at finde ideer som ikke koster noget.

Katrine: Dine ideer fik mig til at få nogle gode ideer som kan bruges i fremtiden med hensyn til udtalelser fra tidligere sælgere/købere.

Nordicadmedia: Det var faktisk en ret sjov idé med nogle forskellige kontraster i markedsføringen. Det vil jeg prøve og brainstorme lidt på. :-)

Tak for hjælpen til nu. 

Amino-karma 275
Fra Århus
Tilmeldt 28. apr 09
Indlæg ialt: 65

Hej Søren

Godt du kunne bruge lidt af det ;)

Og ja, det er nemt at finde ting der koster ;)
Men planen er jo også at du skal tjene penge på den markedsføring du laver, så med lidt held ryger pengene tilbage i kassen, og forhåbentligt mere til.

Mvh
Jonathan

Amino-karma 117.010
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 13.177

Hej Søren,

Håber du får succes med det - god weekend!

Amino-karma 28
Tilmeldt 16. feb 09
Indlæg ialt: 5

Eskesne
Skrevet 07-08-2012 kl. 13:20

Det er let nok at finde på idéer, det svære er at implementere dem... 

Det du skriver, er noget i stil med:

Hvorfor overhovedet bruge en ejendomsmægler, det kan da ikke være så svært at sælge et hus selv... 

Men held og lykke, og skriv hvis du har brug for en professionel, der kan hjælpe dig til lidt grønne tal på bundlinjen ;-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af: