Køb et Amino Sponsorlink
Hej
Jeg har lovet at hjælpe med at finde et godt navn til en jysk virksomhed. Hvorfor så ikke høre jeres mening.
De sælger CE-Godkendt filtersystem til campingvogne, både, hjemmet mm. Altså rent drikkevand. ( det er et lille filter som sættes op inde under vasken)
De sælger også et billigt vaskesystem som laver kalkfrit vand til vinduespolering, bådvask, bilvask .. (Systemet kan bruges af alle)
Senere skal der være mulighed for en webshop med få produkter..
Hvad kalder man sådan et firma ?
Dansk Vandteknik
Pure water
vandteknik
h2o
Water Supply
Jysk Watersupply
Jysk vandbehandling
Jeg ser frem til at høre jeres gode idéer
Hvis vi ikke blir enige så laver jeg en afstemning med de 3 bedste navne.
Den røde tråd: Tillid, siger alt, professionelt/ Seriøst. (Henvender sig til private og virksomheder)
PS. Hvordan fremhæver man skriften i overskriften ?
Mvh.
Dani Schulze
SCHULZE SERVICE
mail@schulzeservice.dk/
Navnet beghøver ikke være et navn der referere til selveste det de sælger, da butikken måske udviger deres sortiment.
Tag et navn der lyder godt og er nemt at stave.
Linkbuildingpakke.dk din markedsføring på nettet fra 250kr.
Det er relaterende produkter som de senere vil sælge. Alt har med vandkvalitet at gøre
De udviger kun med relaterende produkter med vand
Er dette rigtig tråd at spørge på ?
Hej Dani. Lige til højre benet og forklare hvad de sælger: rentvand.dk !! Bum :) Vandmanden Renerevand Greenwater Mangler de en til at lave deres Webshop skal de være velkommen til at kontakte mig. I kan se vores referencer og hjemmeside tilbud på http://EuDesign.dk
har tænkt på rentvand.dk men der er noget som hedder rent-vand.dk som så linker videre til filtec.dk
Men måske kunne det også være godt..
Hej.
Hvis det er noget de selv producerer, er det måske noget man senere (eller allerede nu) vil markedsføre i udlandet også? Så ville det være godt med noget som kan udtales i lande hvor dansk ikke er specielt mundret.
Så Pure water/Green water/Clean water m.fl. synes jeg ligger til højrebenet, selv om jeg som jyde jo synes at ordet "Jysk" i forbindelse med navnet er helt i top =;)
MvhLars
Mvh Lars.
Kundeansvarlig hos Confero, sønderjysk webbureau med speciale i TYPO3 CMS og Magento webshops.
Jysk Filter-Vand
(Jeg mener det er nemmere at huske end Pure-et-eller-andet eller xx-vandfiltre)
Flottere tænder og flere penge end andre?Yes - med børstehoveder fra www.tandbørst.dk
JV I/S (Jydsk Vand)
JVF I/S (Jydsk Vand & Filtersystem)
Jyske Vandkysten
H2Olsen I/S
H2Onagi
H2Overdrive
H2Oxe
Opal Waters
Crystal filtering
Finesse filtering systems (FFS)
Water Wizard
Vandhunden.dk