Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice"

Hvordan/hvor fandt I jeres levenrandør?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 1.373
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 2. jul 10
Indlæg ialt: 326

Daniel Poulsen
Skrevet 13-07-2012 kl. 17:36

Haha, HOV!

Gjorde jeg også :)

// Daniel Poulsen

Amino-karma 494
Tilmeldt 28. okt 08
Indlæg ialt: 120

Hastoft  
Skrevet 13-07-2012 kl. 18:03

Kan godt se det er lidt noget andet end den første ;-)

Tak for jeres svar

God aften
Tonny

Amino-karma 126.638
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 13.349

Hvad har du lavet før, og hvad du skal lave nu?
Hvis du arbejdede som kok eller tjene, og skal du åbne en restaurant, du kender i forvejen din brunch og leverandører.
Hvis du skal skifte brunch, men du kender ikke leverandører, deres kvalitet og priser, du skal sige: jeg vil åbne en tøjforretning, kan du hjælpe mig til at finde leverandører.
Du kan google fx best textiles ltd, så begynder at google om tekstil industri i India, Tyrkiet ( Turkish textile trade )osv.
Men du skal vide at spørge. 

Eller bar gå på en pub Beer / Man kan tale rigtig meget og rigtig længe om tingene. 

God weekend  

Amino-karma 215
Tilmeldt 10. apr 12
Indlæg ialt: 53

Kevinff
Skrevet 13-07-2012 kl. 18:14

Hvad med et sted som http://www.thewholesaler.co.uk/ ?? Nogen der har erfaring med det? Noget man skal holde sig fra eller er det 50/50 om man kan stole på de firmaer derinde

Amino-karma 126.638
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 13.349

Google AdWords

Wholesale Trade Directory / Global Monthly Searches: 390 / in UK 73
Alibaba / Global Monthly Searches: 2,740, 000

For eksempeler

Google > baklava Manufacturers company > Alibaba ("lille competition" på google )
Google > company t-shirt manufacturers > masser links, reklamer (stor competition på google)

Amino-karma 494
Tilmeldt 28. okt 08
Indlæg ialt: 120

Hastoft  
Skrevet 15-07-2012 kl. 12:56

Hej igen

Tak for jeres svar, det er nogle super sider nogle af dem

God søndag

Amino-karma 99
Fra Kastrup
Tilmeldt 3. apr 12
Indlæg ialt: 37

Hej Tonny,

Jeg så tilfældigvis din tråd ang. "Hvordan/hvor fandt I jeres leverandør".

Vi vil meget gerne se om vi i fremtiden kan hjælpe dig og forhåbentlig spare dig en masse penge, det er jo aldrig tosset at spare på pengene. Jeg vil rigtig gerne høre nærmere om hvad det er for nogle produkter du søger.

Det fremgår at du leder efter en god, troværdig, kvalitetsrig og "billig" leverandør (hvem ønsker ikke det?)

Det vi kan gøre for dig er at gøre alting lettere fra din halvdel så du blot skal fokusere på at sælge dine produkter og skaffe flere forespørgelser frem for at rode med produktion og kommunikation med østlige fabrikker som ikke fatter spor af hvad det er du ønsker.

Det vi gør for dig ER:

• Give dig de bedste priser på de ønskede produkter (afhængig af kvalitet, design, logo osv.)
  • Formidle kontakten mellem dig og producenten (med henblik på bedst mulige relationer og undvegen af kommunikationsfejl)
I bund og grund skal du bare fortælle os hvad du ønsker at få produceret, hvilken mængde, hvilken kvalitet og hvor du ønsker at få fragtet det hen. Derefter sørger vi for resten for dig. Det indebærer at forsyne dig med de bedste priser på diverse ønskede produkter fra et udvalgt udbud af fabrikker, igen med henblik på pris og kvalitet.
Grunden til vi gør det på den her måde er at vi uden tvivl kan skaffe dig en bedre pris da vi har kinesere(med dansk baggrund), der kan kommunikere og udgive sig for at være lokale kinesere og derved får bedre priser end udlændinge. På denne måde sparer du penge og kan optimere din forretning og profit.
Så er det eneste du skal lægge fokus på faktisk bare at drive din forretning og sørge for at få solgt dine produkter. På denne måde hjælper vi dig med at bane vejen for succes i dit forsøg på at drive en successfuld virksomhed.
Jeg glæder mig til at høre fra dig!
Mvh / Best Regards
Philip
0086-0579-85051726 (Chinese Head Office)
Zhong Ming Trade Co., Ltd.
义乌市昌德路101号
Zhejiang, China
Side 2 ud af 2 (17 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af: