Køb et Amino Sponsorlink
Haha, HOV!
Gjorde jeg også :)
// Daniel Poulsen
Kan godt se det er lidt noget andet end den første ;-)Tak for jeres svarGod aftenTonny
Hvad har du lavet før, og hvad du skal lave nu? Hvis du arbejdede som kok eller tjene, og skal du åbne en restaurant, du kender i forvejen din brunch og leverandører. Hvis du skal skifte brunch, men du kender ikke leverandører, deres kvalitet og priser, du skal sige: jeg vil åbne en tøjforretning, kan du hjælpe mig til at finde leverandører. Du kan google fx best textiles ltd, så begynder at google om tekstil industri i India, Tyrkiet ( Turkish textile trade )osv. Men du skal vide at spørge.
Eller bar gå på en pub / Man kan tale rigtig meget og rigtig længe om tingene. God weekend
Hvad med et sted som http://www.thewholesaler.co.uk/ ?? Nogen der har erfaring med det? Noget man skal holde sig fra eller er det 50/50 om man kan stole på de firmaer derinde
Google AdWords Wholesale Trade Directory / Global Monthly Searches: 390 / in UK 73 Alibaba / Global Monthly Searches: 2,740, 000
For eksempeler
Google > baklava Manufacturers company > Alibaba ("lille competition" på google )Google > company t-shirt manufacturers > masser links, reklamer (stor competition på google)
Hej igenTak for jeres svar, det er nogle super sider nogle af demGod søndag
Hej Tonny,
Jeg så tilfældigvis din tråd ang. "Hvordan/hvor fandt I jeres leverandør".
Vi vil meget gerne se om vi i fremtiden kan hjælpe dig og forhåbentlig spare dig en masse penge, det er jo aldrig tosset at spare på pengene. Jeg vil rigtig gerne høre nærmere om hvad det er for nogle produkter du søger.
Det fremgår at du leder efter en god, troværdig, kvalitetsrig og "billig" leverandør (hvem ønsker ikke det?)Det vi kan gøre for dig er at gøre alting lettere fra din halvdel så du blot skal fokusere på at sælge dine produkter og skaffe flere forespørgelser frem for at rode med produktion og kommunikation med østlige fabrikker som ikke fatter spor af hvad det er du ønsker.
Det vi gør for dig ER: