Køb et Amino Sponsorlink
Hejsa.
Jeg står og skal til at skabe mere opmærksomhed omkring min virksomhed, idet den ikke har vokset det sidste års tid og i den forbindelse leder jeg efter steder man kan få lavet følgende professionelt billigt idet mit budget ikke er voldsomt højt:
Jeg har et rengørings firma, hvor jeg gerne vil udvide vores sortiment/services (eksempelvis tilbyde catering) udover også skabe et større netværk , og vil derfor forhøre mig, om der nogen som har forslag til hvordan man griber det an, eller gerne vil dele hvordan i har fået jeres virksomhed til at vokse….
Jeg glæder mig til at få nogle input.
Med venlig hilsen
Rosa
Hej Rosa.
Hvis du vil have rigtig billigt print så synes jeg at du skal prøve Vistaprint. Vær dog opmærksom på at det ikke er kvalitet som du får men en god pris, og at det meget godt kan betale sig at google efter kuponer!
Mht. udvidelse af sortiment så synes jeg først at du skal tænke over hvorfor du vil udvide: Er det fordi at dine kunder ønsker det eller er det fordi du simpelthen har lyst? Sidstnævnte kan være farlig hvis der ikke er nogen økonomisk grobund for det! - Men hvis det til gengæld er hos dine kunder er det selvfølgelig bare med at komme i gang.
Personligt har jeg (i DJ-branchen) haft meget succes med simpelthen at gøre opmærksom på os selv. Vi oplever at et minimalt antal af vores kunder faktisk kendte til et sted hvor de kunne få ordentlige DJs, så det handlede egentlig bare om at informere folk. Som rengøringsfirma kunne jeg dog forestille mig at det er en lidt anden sag hvor de fleste kender nogen eller kan finde frem til dem på nettet meget hurigt, så måske skal du forsøge at appelere til dit nærområde og specielt måske overveje at sende breve ud til virksomheder eller lignende.
Du kan selvfølgelig også hyre en til at gøre det, men igen er det ikke så sjovt for en med et begrænset budget. Men du skal da være velkommen til at sende mig en besked, så vil jeg meget gerne hjælpeder hvor jeg kan.
Mvh.
Kristian
kan du linke til den hjemmeside du så vi kan give feedback på den hvad vi synes der kan forbedres på siden
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Send mig en mail med dit konkrete behov, så vil jeg gerne kigge på det :-)jacobbecker@jacobbecker.dk
Hvis du har idéer omkring dit logo, synes jeg fiverr.com er et rigtig fedt sted at få lavet det første udkast/rigtig logo, alt efter hvor meget du vil bruge på det - jeg fik lavet 4 logo forslag til min hjemmeside for 5$
Marketing101.dk - en blog om markedsføring. Pt et work in progress, jeg tager rigtig gerne imod idéer.
Hej Rosa
Jeg vil give kristian ret i at det kan være farligt at udvide sit sortiment, medmindre der ligger en god grund for det. Undersøgelser viser at for mange valg, kan udløse det der i branchen bliver kaldt "beslutnings-lammelse", hvilket kan nedsætte dit salg.
Mit råd til dig vil nok være at lade vær med at kaste for mange penge efter en masse design, hvis der ikke decideret er en plan med det. Forkert markedsføring kan ofte have en negativ effekt, så det ville være en skam at bruge til og penge på noget der ikke rigtig virker :)
Har du en plan med de ting du gerne vil have designet og trykt? for så skal jeg ikke blande mig.
Men hvis det kunne have interesse, så er reklamering og branding noget vi godt kan hjælpe dig med :)
mvh
Aske
Jeg kan hjælpe dig med et super flot logo, samt opdatering af din hjemmeside til en konkurrencedygtig pris!
Du kan ringe på 60 81 66 63 eller skrive en mail på info@bulldesign.dk
Bulldesign.dk - Professionel udvikling og design til erhvervslivet.
Hej Kristian.
Mange tak for dit svar;-) Dejligt at få lidt feedback, og høre hvordan du har grebet det an.
Det jeg havde i tankerne var nok mere at finde en samarbejdspartner, og dermed udvide sortiment ( det andet bliver præcis som du nævner for dyrt og udenfor vores kerneområde)Så spørgsmålet er så mere og det kan betale sig eller ej.
Da vi øjeblikket bliver valgt fra af 2 hovedgrunde;
1. For lidt kendskab til os.
2. Vores pris er oftest højre end konkurrenternes ( sænke prisen kan ikke lade sig gøre, idet det vil gå udover medarbejdernes timer osv.)
Så den eneste mulighed jeg ser lige nu er at øge kendskab til virksomheden og bruge vores største styrke som er høj kvalitet.
Præcis min tanke at begynde at sende mails ud og ringe på fuld skrue, men det kræver at hjemmeside, logo og brochures ser både indbydende ud og indholdet er professionelt. Det svære bliver så at kunne differentierer os fra konkurrenter, kun via brochures osv.
Hvis du har tid og lyst, ville feedback på hjemmesidens udseende og indhold være skønt.
www.amodan.dk
- Rosa
Hej Mikael.
Ih det være rigtig skønt;-) Her er et link til hjemmesiden; http://www.amodan.dk/
Hej Aske.
Mange tak for dit svar, dejligt at få så meget feedback☺
Dig og Kristian har fuldstædig ret angående at udvide sortiment, men som jeg skrev til Kristian var min ide at finde en samarbejdspartner, så man ikke skulle bevæge sig ind på område man ikke har ekspertise i.
Min plan er at skabe større kendskab til vores virksomhed og dermed få 2-3 nye kunder i år.
For at opnå dette var min tanke og lave en masse kanvas og bruge Google ad Words, og vil derfor umiddelbart mene at have en relevant hjemmeside folk kan klikke ind på og et genkendelig logo er nødvendigt, og hermed også arbejdstøj som gør os mere synlige når vi ude, samt brochures vi kan sende ud.
Men jeg ikke sikker på om det er den rette måde at gøre det på, og tager derfor gerne alt input til mig.
Det kunne bestemt være interessant, men som nævnt er mit budget meget småt og er derfor begrænset til få muligheder☹