Køb et Amino Sponsorlink
Hej Amino'er,
Jeg håber, der er en eller flere blandt jer, der kan guide mig på rette vej.Jeg har søgt vidt og bredt, herhjemme og via Internettet, men endnu ikke fundet "guldet".
Vi er en spejdergruppe (af den lidt mere traditionelle slags), og dermed har vi uniform.Dvs. uniformsskjorten har vi haft hele tiden - og nu vi vil gerne udbygge med uniforms-shorts.
Bestyrelsen har diskuteret flere løsninger - og brugt en del tid på dette.Vi har jo nok en del krav og ønsker, men vi håber, de kan blive opfyldt :/Vi har hjemtaget en model fra Polen, som nok er de nærmeste til vores ønsker - men de er alligevel ikke helt hvad vi ønsker.
Derfor vender jeg mig nu mod pros og semi-pros her - og håber på en anvendelig kontakt/løsning/pegepind;
Ønsker til vores nye uniforms-shorts:- cargo-style. Dvs. med lår-lommer- store, anvendelige stik-lommer, og gerne lommer bagpå- knappe-lukke overalt- bæltestropper passende til min. 4-cm. bredt bælte- de må ikke dække knæene i oprejst position (gerne 2/3 lår-længde el.lign.)- ingen betydelige print/varemærke- samme model/snit til børn og voksne
- farven har vi ikke lagt os fast på, men gerne en mørk nuance- materialet har vi ikke lagt os fast på- ikke sæson-vare. Vi vil kunne bestille den samme shorts løbende - og stadig om 1 og 2 år
Well - det var vist det...
Vores største udfordringer indtil videre er den del der omhandler "samme model/snit til børn og voksne".Vi kunne selvfølgelig have valgt noget Fjällräven el.lign., men det bliver simpelthen for dyrt.Alle skal kunne være med - også de der ikke er så ressource-stærke.
Jeg ser spændt frem til mulige løsninger af enhver art :)På forhånd tak.
Hej Spejdermand,
Velkommen til Amino :-)
Du kan prøve at tage en snak med http://www.55nord.dk/ de plejer at være friske på at finde løsninger, ellers kan de helt sikkert pege dig videre i den rigtige retnign.
God weekend/Brian
Selvstændig siden 1999, og stadig vild med det.
Solutio | Lalini Online Marketing | Baglokalet meninger og udgydelser