Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)"

Mine proff flyers virker ikke... Er jeg alt for seriøs ?

Side 5 ud af 5 (45 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 5
Amino-karma 45.708
Tilmeldt 29. nov 10
Indlæg ialt: 0

Slettet Bruger
Skrevet 02-07-2012 kl. 20:24

Hvordan tænker du med krak ?

Jeg har brugt google maps lidt til at kigge vinduer, men kan man kun se den ene side fra, og kan blive meget overrasket over hvor mange vinduer der faktisk kan være på modsatte side ;)

Amino-karma 7.708
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. jan 08
Indlæg ialt: 1.306
Amino Plus
Johnny Nielsen
Fra Toprobot.dk
Skrevet 02-07-2012 kl. 20:35

Mikkel og Sarah:

Hvordan tænker du med krak ?

Jeg har brugt google maps lidt til at kigge vinduer, men kan man kun se den ene side fra, og kan blive meget overrasket over hvor mange vinduer der faktisk kan være på modsatte side ;)

jeg får min meget godt her, ikke krak, beklager

Amino-karma 45.708
Tilmeldt 29. nov 10
Indlæg ialt: 0

Slettet Bruger
Skrevet 02-07-2012 kl. 20:38

Ja det virker fint, men i villakvarterene er der tit en bagside af huset man ikke kan se på google maps og der kan gemme sig rigtig mange vinduer :)

Faktisk så sent som idag var jeg ude og give tilbud og tænkte det kan max give 100,- men så kom jeg over i haven og se vinduerne ved stuen og det gjorde lige prisen til dobbelt op

Så lidt farligt og sætte pris udfra maps 

Amino-karma 7.708
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. jan 08
Indlæg ialt: 1.306
Amino Plus
Johnny Nielsen
Fra Toprobot.dk
Skrevet 02-07-2012 kl. 20:44

Mikkel og Sarah:
Faktisk så sent som idag var jeg ude og give tilbud og tænkte det kan max give 100,- men så kom jeg over i haven og se vinduerne ved stuen og det gjorde lige prisen til dobbelt op

Du skal heller ikke bruge den til et fast tilbud, kun som en retningslinje, var du i hovedstaden ville jeg hyrer dig til en gang om måneden til den pris... pas på ikke at sælge dig for billigt, kør på kvalitet..

held og lykke med firmaet

Amino-karma 514
Fra Randers
Tilmeldt 25. maj 11
Indlæg ialt: 86
Amino Plus

Hej Mikkel.

Tak for din tilbagemelding. Jeg glæder mig til at kunne se ud af mine vinduer igen Smile

Peter Hohnen kom med et godt forslag. Med en lettere omskrivning kunne du skrive:

"På tirsdag pudser vi vinduer på Tjærbyvej. Skal vi ta' dine med også. Det er billigere end du tror. Ring og få et godt tilbud fra Mikkel vinduespudser"

Så træder du ikke nogen over tæerne ved at skrive navn og husnummer.

Husk også at gøre opmærksom på at der er håndværkerfradrag ved vinduespudsning www.haandvaerkerfradrag.dk Det kunne måske også give et par kunder.

Held og lykke

Mange hilsner

Anette

(nu kunde hos Mikkel)

Viljen til at ville skaber evnen til at kunne

Side 5 ud af 5 (45 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 5

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)