Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg gang i salget?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 41
Fra  Bizzi.dk Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har startet en webshop der sælger rigtig billige solbriller.

Mine oplagte kunder er folk der skal på festival, derfor også hjemmesiden www.festivalbriller.dk

Jeg startede i mandags, og har på 3 dage solgt 21 briller.

I dag har der næsten været helt stille med salget, og jeg søger derfor jeres hjælp!

Hvordan får jeg gang i salget? Hvordan skal jeg markedsføre dette produkt, og kan det betale sig at købe annoncer på f.eks. facebook?


Håber I kan komme med nogen super ideer, som kan booste mig salg, og få dette projekt op at køre.

Glæder mig til at læse jeres svar!

Kristoffer

Festivalbriller.dk

Læs mere om på Tempest.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 24
Fra  nordicADmedia Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

frem med dit cvr nummer i fodnoten på siden og på kontakt siden det gør siden mere troværdig

hver aktive facebook motivere folk skrive der hver eneste produkt kan få likes

overveje stærk også google plus på siden og twitter da social aktivitet er noget der kan ses der bruges mere og mere .

få lavet en lille video sæt den på siden sørg for den også kan likes til facebook så folk deler den der folk elsker dele en god video når man gjort en god handle .

en tråd her med et par ekstra ideer http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristoffer.

Først vil jeg da sige tillykke med din webshop og endnu mere tillykke med du har solgt 21 briller på 3 dage. Det er vist over alle forventninger, når du starter en webshop op. Jeg synes salget er enormt flot og fordi salget står stille en dag, skal du endelig ikke gå i panik!

Her er et par forslag til hvad jeg synes du kan gøre bedre, for at øge salget på din webshop.

- Nyt design
- Flere produkter
- Få samme sprog på din hjemmeside, ikke dansk og engelsk
- Få skrevet meget mere tekst under "om os"

Det var lidt forslag fra mig, håber de kan bruges.

Held og lykke med shoppen.

Mvh
Martin

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey..

Hvis det er, kan jeg give dig en full report over din hjemmeside :) SEO og hele pakken, gratis :) kan vi evt se hvad du kan forbedre dig!

add me in skype: edubacklinks

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes da også det lyder som en god start med 21 solgte briller på 3 dage..

Et dybdegående svar på dit spørgsmål ville nok ca. fylde 100 A4 sider  :-) men den korte version er SEO, Adwords, Facebook, Affliate, blogs, PR og anden kreativ markedsføring.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Holten

Nu er din tråd jo heller ikke på forsiden af NT længere, så det kan også have en betydning. Der var da ihvertfald en del derinde som bestilte jf. tråden :-)

Men ellers der kun én ting der gælder: Synlighed, synlighed og synlighed :-) Så skal der nok komme kunder i biksen.

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav din Amino-signatur til aktivt link. Google elsker (også) Amino.

Få eksterne links til din biks - blogs, trendsales, dba og whatever.

Så vidt jeg har forstået, så giver gensidige links ikke bedre google-ranking - Så du skal mindst have fat i 2 linkpartner, så I ikke linker direkte til hinanden.

Send mig en pm, hvis du finder 3. part - jeg vil gerne være med til at linke til festivalbriller...

Ha' en go' dag 

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

kholten:
og kan det betale sig at købe annoncer på f.eks. facebook?

Det er svært at sige, hvorvidt Facebook annoncer kan betale sig i dit tilfælde. Det afhænger nemlig meget af din avance, din målgruppe samt hvor godt din webshop konvertere. 

Der er dog super gode muligheder for at ramme netop din målgruppe via Facebooks annonceværktøj. Her er et hurtigt eksempel på, hvordan jeg umiddelbart ville målrette dine annoncer:

 

Hvis du skal nå at fange Roskilde-folkene skal du i gang snart :)

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer,

Super produkt - jeg skal nok lige sende dig videre i mit netværk :)

Noget helt andet er, at du bruger noget grafik som nok ikke er dit (Roskildes).. Det virker ikke helt vildt prof.

Generelt kunne din side sagtens forbedres i designet, så den virkede mere professionel. Evt. et stort flot top-foto med en cool-guy iført dine lækre briller.

En facebook-side kan sagtens være en god idé! Dit produkt er meget relevant for en stor målgruppe på facebook. Du vil sikkert få mange likes og shares dér.

Held og lykke med salget :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)