Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)"

En drengerøvs-forfatter - brug for sparring

Side 2 ud af 4 (39 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 Næste >
Amino-karma 2.328
Fra Bangkok
Tilmeldt 9. maj 09
Indlæg ialt: 603
flag

Hej Lasse,

Prøv det - det passer bedre til dig (jeg har ikke læst din bog, men du er bare ikke en drengerøv).

Du kommer med meget personlige oplevelser på din hjemmeside, og det gør en drengerøv ikke, men hvis du er en "dreng", der vil sige noget, og ikke som en kvindemand (vatpik), så er du en sej guru.

Hilsen, Robert

Amino-karma 230
Fra Randers
Tilmeldt 15. jun 12
Indlæg ialt: 34

Lasse S Larsen
Skrevet 15-06-2012 kl. 22:42

Hej Neua,

Fedt indlæg!! og synes det er voldsomt lækkert at det kan anspore til en god debat. Vi to bliver nok ikke enige om hvad den "moderne" drengerøv er. Men bogen er hverken det ene du omtaler eller det andet. Nej, jeg fortæller ikke, at man skal bede kosten derhjemme om at lukke røven eller at en tur i hegnet gør, at man selvrealiserer. Men jeg mener godt man kan tage til Ukraine og drikke hjernen væk med sine venner ( som jeg lige har gjort ) og 24 timer efter sidde og meditere uden at det ændrer på min indre drengerøv. Ikke at bogen er en fortælling om de drengerøvsaktiviteter jeg har udført igennem livet.

Bogen er en genvej til at forøge sin egen livskvalitet ved at stifte bekendtskab med denne verden fra et niveau, der efter min overbevisning er mere synkron med din tankegang end hvad der ellers findes af materiale derude om emnet.

Man kan nærmest mærke dit engagement for drengerøven igennem tasterne, og du ville være perfekt i et debatprogram hvor vi garanteret kunne diskutere i timevis og efterfølgende brage os helt ned i JACK ;-)

NB. Lidt kant må hele denne ide da have, når Neua i den grad mener det er at blande mælk og sprut - kunne være sjovt hvis der kom nogen kvinder på banen til denne lille debat...det startede egentlig som en forespørgsel på markedsføring af bogen Smile

de bedste hilsner

Lasse 

Amino-karma 230
Fra Randers
Tilmeldt 15. jun 12

Lasse S Larsen
Skrevet 15-06-2012 kl. 22:46

Hej igen,

Jeg er ikke enig - for det er jo netop, det jeg vil belyse. De to ting kan godt gå hånd i hånd. Og synes faktisk det er fantastisk at visse af jer er uenige med mig. For det er hele tesen - man kan ikke være en drengerøv og så dyrke denne verden. I kender mig selvfølgelig ikke, men folk der kun kender mig på overfladen bliver mildest talt forbløffet, når jeg fortæller dem om mit bogprojekt - netop fordi de ser mig som den største drengerøv :-)

mvh.

Lasse

Amino-karma 35.899
Fra Holstebro
Tilmeldt 27. apr 07
Indlæg ialt: 6.767
Amino Plus
Nicolaj Thomasen
Fra MobilTjek
Skrevet 15-06-2012 kl. 22:48

Mikkel:

Neua:
Hvad angår Mads Christensen så er det en historie for sig selv som jeg har blogget om her 

404 på dit link Wink ville egentlig gerne se det.

Fjern alt efter html: http://connery.dk/den-moderne-mand-fuck-den-moderne-mand.5542.html

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Amino-karma 14.244
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. mar 05
Indlæg ialt: 2.791
flag
Amino Plus Amino Ekspert
Carsten Jacobsen  
Fra InspireAnalytics Inc.
Skrevet 15-06-2012 kl. 22:48

Det lyder som et spændende bogprojekt. Den bog måtte godt ligge under mit juletræ i år.

Personligt synes jeg stadig at jeg er lidt af en drengerøv, og gør nogle drengerøvs ting, som at køre sportsvogn, køber gadgets etc. Men jeg føler også at jeg er kommet videre.

Når man bliver ældre udvikler man smag, eksempelvis for design, vin, mad etc. Og man har råd til det. Måske bliver man en voksen drengerøv, som er lidt mere raffineret end den unge drengerøv. Man tillægger sig vaner som man tidligere syntes var for feminine, såsom at få skønhedsbehandlinger, bruge hudplejeprodukter etc.

Og det lyder lidt som om din bog handler om det at blive en voksen drengerøv, og det synes jeg er interessant.

Held og lykke med projektet!

Mvh Carsten

Stifter af startup virksomheden InspireAnalytics Inc.
     med base i Silicon Valley, Californien. Officiel launch
     i foråret 2013.

Amino-karma 339
Fra Tygelsjö
Tilmeldt 5. maj 07
Indlæg ialt: 74

Neua
Fra Justworks ApS
Skrevet 15-06-2012 kl. 22:56

Tak du kom mig i forkøbet.. :) 

Er du drengerøv så tjek http://connery.dk ud | Leder du efter seriøs webudvikling så tjek http://justworks.dk

Amino-karma 230
Fra Randers
Tilmeldt 15. jun 12

Lasse S Larsen
Skrevet 15-06-2012 kl. 22:57

Hej Carsten,

Tak for feedback.

Den henvender sig primært til den voksne drengerøv - ingen tvivl om det. Men mit håb er faktisk, at jeg også kan få de lidt yngre med på vognen. Fordi den viden jeg har i dag, ville jeg gerne have haft, da jeg var 22. Dengang var jeg slet ikke klar til at læse bøger om selvudvikling på 3-400 sider. Men havde der været en bog som min, havde det bestemt været sandsynligt, at jeg havde læst den og fundet ud af, at man relativt nemt kan få mere livskvalitet ind i sit liv ved små justeringer og øvelser uden at man skal dyrke denne verden som en altomfavnende religion.

Mvh.

Lasse 

Amino-karma 230
Fra Randers
Tilmeldt 15. jun 12

Lasse S Larsen
Skrevet 15-06-2012 kl. 23:14

Super artikel.

Og er faktisk enig med dig i rigtig mange af dine udsagn. Men mener ikke, man negligerer drengerøven og manden, fordi man giver sig selv lov til at læse en bog, der kan forøge ens livskvalitet. Fx. er meditation jo netop en fuldstændig ego-centreret ting, da du udelukkende gør det for dig selv og INGEN andre (heller ikke fruen derhjemme). Desuden skulle bogen og øvelserne også gerne styrke dit selvværd, så du netop har mere til at stå imod med bl.a. over for de frembusende kvinder.

Jeg er nemlig også af den holdning at fyre generelt er blevet bange for at sige, at man er drengerøv, fordi det gider konen ikke derhjemme. Og det er noget vås - vi skal nemlig stå 100% ved at vi er drengerøve og at mandehørm-tid er en menneskeret. 

Hvis du en dag kommer til Randers inviterer jeg på en øl, for kunne være interessant at tage denne snak videre "live".  

mvh.

Lasse

Amino-karma 37.774
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. apr 05
Indlæg ialt: 7.060
Amino Plus Amino Ekspert

Lasse S Larsen:

Super artikel.

Hey Lasse

Velkommen på Amino.
Tjek "citér"-funktionen. Den gør det eddenemt at finde ud af, hvem du svarer Big Smile.

Jeg tror ikke, du skal regne med at få så mange kvindelige debattører på banen. Jeg tror ikke, de tænder på ordet drengerøv.

Det blvier interessant at læse din bog - og jeg glæder mig til at møde dig i Randers.

Hans

Amino-karma 339
Fra Tygelsjö
Tilmeldt 5. maj 07
Indlæg ialt: 74

Neua
Fra Justworks ApS
Skrevet 15-06-2012 kl. 23:35

Du inviterer mig bare til debat, så skal jeg nok møde op med en horde af letpåklædte tøsebørn! - God aften!

Er du drengerøv så tjek http://connery.dk ud | Leder du efter seriøs webudvikling så tjek http://justworks.dk

Side 2 ud af 4 (39 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 Næste >

RSS-feed