Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skaffes facebook Likes?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 187
Fra  Verysmartphone.dk Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,


Nu har jeg ledt efter gode råd for at få likes til min webshop.. 


Men det er meget svært, på trods af at man laver en konkurrence mv.

Er der foreslag til hvordan man kan få likes på en overkommelig måde?

Takker på forhånd. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Søg "get free facebook likes" og der kommer tons vis af sider hvor du liker andre og de så liker dig :)

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 187
Fra  Verysmartphone.dk Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack,

Tak for det.


Men det skal være relevante likes da det er til min virksomhed :-) 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Hvis du vil være seriøs ang din side så skal du fokusere på nogle ting.
1: ingen gider gå ind på et tomt diskotek, så hvorfor skulle nogle besøge din side? Jeg vil foreslå du køber dig en 1000 likes eller flere så vil resten hellere blive.
2. Drop reklamerne for produkter og hold det socialt, sjovt og personligt. Facebook brugere elsker sjove indslag, film, konkurrencer og billeder men hader reklamer.
Når man engang har fået nok følgerne og de kan lide ens side så kan man med sjældne / jævne mellemrum lave lidt reklame men Helst på en sjov måde.

Det en af de veje man kan gå :) og grunden til de færreste virksomheder har succes på facebook er bla. At de bruger det kommercielt istedet for personligt.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

De kunder der handler hos dig, er dem du skal have gjort til likes, så det er et spørgsmål om hvornår i din forretning du trykker dem i hånden, og kan foreslå dem at trykke like... og selvfølgelig i samme ombæring fortælle dem hvad de får ud af at gøre det.

Det er stejlt op ad bakke at få gjort fremmede til likes - men sjovt nok det som 9 ud af 10 går efter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt. giv dem en voucher på 20 kr eller et eller andet, eller 5% af ordren hvis de synes godt om på facebook, tilmelder sig dit nyhedsbrev, følger dig på twitter eller hvad der nu sker :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker som om, at facebook er begyndt at "jagte" de tjenester, der udveksler "likes" mod likes eller betaling.

Jeg ved ikke, om næste skridt kan blive, at facebook lurer af, om der er tale om en facebook-side med "kunstige" likes (de kan jo selv logge sig på like-tjenesten og se, eller de kan se om der er noget unaturligt i likes-klikkene). Endnu står der vist ikke noget om det i deres Terms.

Hilsen, Robert

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Krogfelt Hansen:
1: ingen gider gå ind på et tomt diskotek, så hvorfor skulle nogle besøge din side? Jeg vil foreslå du køber dig en 1000 likes eller flere så vil resten hellere blive.

Jeg vil på det kraftigste fraråde dig, at købe Facebook Fans. De har på ingen måde relevans for din Facebook Side, og Facebooks EdgeRank algoritme "straffer" Facebook Sider, hvor fansene er inaktive, hvilket kunstige fans selvfølgelig er. Læs denne artikel og forstå hvorfor: Facebooks EdgeRank Algoritme 

Start i stedet med at skaffe de første par hundrede fans ved at gøre dine nuværende kunder opmærksomme på din Facebook Side. 

Reklamér for din Facebook Side i dit nyhedsbrev, på fakturaer, i bunden af dine mails osv. 

Hvis du vil have en forståelse for, hvordan du bør bruge Facebook i din markedsføring, vil jeg også foreslå dig, at du læser min e-bog om Facebook Markedsføring. Den er fra Oktober sidste år, men giver en grundlæggende forståelse af, hvordan man bør bruge Facebook til at markedsføre sin virksomhed. Jeg udgiver en ny version i løbet af sommeren.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prince-2000:
Er der foreslag til hvordan man kan få likes på en overkommelig måde?

Jeg har for ren og skær udfordringens skyld hjulpet min gode ven, Frank Spolum, med at booste fans på hans Facebook side der henvender sig til motorcykel-entusiaster og folk iøvrigt med interesse for motorcykler (facebook.com/bikerfriend) - da jeg indledte min kampagne med Frank - var der 111 fans - idag tæller fanskaren over 1.600 fans fra primært Danmark - men osse en håndfuld fra andre skandinaviske lande.

Hvad gjorde vi?

Først og fremmest fik vi inviteret en lang række af vores fælles venne - som var med til at "like" / "Synes godt om", dele og kommentere mange af indlæggene.

Frank var i første omgang meget fokuseret på at indhold på Facebook siden skulle fortælle om hans produkter og dermed skabe trafik fra Facebook til hans webshop... men det virker ikke! Fans/brugere vil ikke reklameres til - de vil have indhold der har interesse, indhold der fanger dem - "let" indhold som de kan synes om og dele.

Derfor knaldede vi nye indlæg ind hver eneste dag - som alle var biker-relateret - men en blanding og seriøs indhold, med let indhold: Bikerpiger, sjove biker videos og andet biker humor.

Mange af de disse indlæg (som du også kan se på Facebook siden) har hver især stor respons/aktivitet - og det er især igennem disse indlæg vi har sparket fan-skaren i vejret, fordi Bikerfriend er blevet meget synlig, meget bredt hos motorcykel interesserede.

Lige nu har vi en "let stagnation" i tilgang af fans - men der kommer i snit 1-2 nye fans om dagen alligevel.

Konkurrencer virker ikke særligt godt - det er ihvertfald ikke vores erfaring - og ting der bare slet ikke skaber likes, deling, kommentarer er indlæg der direkte reklamere. Der står folk af.

Men prøv at kigge på indholdet på facebook.com/bikerfriend - og se hvad der har skabt aktivitet.

Spørge-indlæg, call to action indlæg virker i nogle tilfælde rigtig godt.

Mvh.

Lasse Burholt på Facebook

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)