Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Behøver lidt hjælp igen!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Seo er ikke mit speciale, så det vil jeg ikke gøre mig klog på.....men dine tekster er altså lidt kedelige......skab billeder, fortæl kunderne hvad de køber - hvad en hængekøje kan bibringe til deres familieliv - jeg tror det kan få flere af de besøgende, du har, til at svinge kreditkortet ;)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

TomN:

Legesager:
Jeg er også nået længere op i rangen på google

 

Hvilke søgeord er du kommet frem på?

Sad og tjekkede efter men du er ikke på side 1 på google her, med legetøj eller bare dukker !!

Problemet med linkbuilding, er at det tager tid, og søgemaskinerne skal finde de links der laves.

Et andet problem er ordet legetøj, det er vildt svært at komme op på, og konkurrencen er så stor at det koster kassen at arbejde sig frem og blive på toppen ;)

Men giv den hele armen ( Håber du kommer på første side, så du får flere kunder)

Nej, du ranker ikke særligt godt - og det er ikke mange besøgende du får i forhold til hvad der er af potentiale! 

Men linkbuilding er faktisk slet ikke så stort et problem som tidligere... Med de nye ændringer i Google, kommer du faktisk hurtigt til at se effekten af din linkbuilding - det gør også, at det er lettere at forholde sig til den link profil man forsøger at skabe og måle på hvilke links der giver den ene eller anden effekt :)

Synes du skal henvise dit SEO bureau til denne tråd, da de kan lære lidt - eller om ikke andet: få fingeren ud og begynde at koncentrere sig noget mere om linkbuilding ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Legesager:
billigt legetøj og amazonas hængekøjer

Lige de 2 søgeord er der ikke mange der skriver, der er 260 (eksakte) månedlige søgninger på ordet " billigt legetøj " set fra googles eget søgeordværktøj.

Så det er ikke der dine kunder kommer fra. men håber stadigt du klare tiderne, og husk kunderne kommer okt. nov og dec, hvis du er fremme på dine søgeord !

Men er du ikke fremme de måneder så ... er der altid her og nu kunder fra google reklamerne Stick out tongue

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

vis i er en af de billigste ville jeg tilmelde mig pricerunner.dk dem er jeg meget sikker på af de spar som er der rigtigt mange der bruger .

husk der er andet end SEO der sælger

youtube videoer folk elsker se ting aktive før de køber , så hvad med tage en video især god ide vis har nogle af vare og kender en god video fotograf kan overbevise rigtigt mange for før seo kommer man skal overbevise folk .

der er social aktivitet også en stor bonus og da jeres facebook links går ingen steder hen da jeg klikket den gik bare på facebook ikke mod jeres side er det ikke en fejl

vis endelige er af de billigste så reklamer med det , lav en pris garanti vis folk kan finde en vare et andet sted til billigere pris indenfor et par dage betaler i forskellen det kan overbevise mange de vil ikke lede overalt om i er billigste med når giver garanti sådan en så kommer der ekstra salg korrekt et par gange sikkert i skal betale nogle penge retur , men jeg tror når man i forvejen er en af de billigste på markedet er det en af de ting i slår hårdt på

jeg har lært en del på det seneste med min egen forretning og er nok gået for meget op SEO og denne fejl er normal iværksættere fejl , det er konvertering der er vigtigt

bloggen og videns deling

branding pris garanti nyheder , videoer , det kan bruge i pressemeddelelser , derved billige kan bruges i jeres brand markedsføring som et af jeres våben i at vinde ind på markedet  .

i alt tænk på hvad kan overbevise en køber om de træffer jer som det korrekte valg

vis ikke har læst min tråd om gør det selv SEO er der et par tips her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

TomN:

Legesager:
billigt legetøj og amazonas hængekøjer

Lige de 2 søgeord er der ikke mange der skriver, der er 260 (eksakte) månedlige søgninger på ordet " billigt legetøj " set fra googles eget søgeordværktøj.

Så det er ikke der dine kunder kommer fra. men håber stadigt du klare tiderne, og husk kunderne kommer okt. nov og dec, hvis du er fremme på dine søgeord !

Men er du ikke fremme de måneder så ... er der altid her og nu kunder fra google reklamerne Stick out tongue



I forlængelse kan man spørge sig selv, om man bør ofre særlig mange kræfter på generiske søgninger som "billigt legetøj".

Søgninger på mere specifikke varer vil klart være at foretrække - Søgninger som skriger "jeg vil købe billige pumpkin klodser på nettet nu".
Undrer mig lidt over titlerne på siderne.. Det er som om, at de ikke altid hænger helt sammen med varebeskrivelsen.. 

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt vil jeg ikke gå efter ordet billigt Smile

men alt giver lidt som man siger, og kommer der 4 brugere fra det ord, og 4 mere fra de andre så bliver den lille pyremide bygget.

Men lav nogle reklamer på gratis artikel sider, det er en start. og er du ikke oppe på de sider her som jeg skriver om i denne artikel . opret din virksomhed så lav de forbedringer med det samme, det er også med til at forbedre din markedsføring

 

Fra Fjerritslev
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 40
Fra  Legesager Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle gode råd indtil videre. Det med at lave pris garanti var absolut ingen dum idé... jeg er næsten den billigste på markedet og kan de finde det til anden pris tager jeg genr differencen!

 

Jeg forstår ikke helt det med at mine overskrifter ikke hænger sammen med teksten??? Den må gerne uddybes, da jeg føler jeg har gjort meget ud af det...

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Jannie Andersen Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en datter på 2 år og en mere stærkt på vej, så tænker at jeg er i din målgruppe. Men jeg fik faktisk ikke lyst til at købe noget. Ikke fordi din shop virker utroværdig, men flere af dine billeder er små og dårlige og dermed præsentere de ikke varen godt nok. Jeg er personligt ikke til den type retro legetøj, som du forhandler, men kender flere der er. Måske vil det give mere salg, hvis du også forhandler lidt flere almindelige legesager? Hvis jeg skulle købe noget, skulle det måske være et af instrumenterne, de er seje samt dine babyuroer.

Dine udendørslegeting, tænker jeg at jeg køber, når jeg møder dem i suppermarkedet, ikke noget jeg umidlbart vil købe på nettet.

Jeg mangler faktisk hagesmækker, og var inde og kikke på dem, men der mødte jeg billige hagesmækker til 78 og 88 kr. Det er i min verden ikke billigt og så mangler jeg en vaskeanvisning, da de er af 100% uld. Hos mig skal alt helst kunne vaskes på 40 C kan de det? Og så følger der en gratis gylpeklud med. Jeg tænker lidt, hvad skal jeg med den? jeg bruger 10 tøjbler om dagen til gylpeklud....

Det var en lidt anden vikel end de tidligere svar. håber at du kan bruge det.

Mvh

Jannie

 

Fra København
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fyr din "CEO-ekspert" som det første - brug facebook til den form for varer!

Venligst


Alexander Ekberg

Escape Hosting

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)