Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til nystartet partner

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey brugere af amino.dk

først og fremmest vil jeg gerne sige at jeg er utrolig glad for denne side, og den hjælp der er til at finde.

Jeg er den seneste tid blevet facineret af Affiliate marketing og anden form for e-handel, og har i dennesammenhæng læst nogle bøger og en masse masse forums.

Dette er så endt med at jeg nu står med 3 hjemmesider som jeg har planer om at udvide i høj grad.

Som de står lige nu er de under opbygning men jeg kunne allerede på nuværende tidspunkt godt tænke mig feedback af evt. layout og andre ideer i kunne komme med.

www.afbestillingsrejser.nu

www.drebeats.dk

www.studyinusa.dk

MVh Jack

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har taget første den ene og de 2 andre sider har jeg skrevet oveni hvad der kan gøres ved disse sider , men ellers lettere frem over for hver side ønskes feedback du opretter en tråd for det , derved lettere at give feedback så.

http://drebeats.dk/

der er meget af det samme som de andre sider

teksten er for lys til en lys baggrund , lav mørk tekst farve til lys baggrund

få social logoer google plus facebook på siden det kan betyde lidt i google

kontakt siden lav en kontaktformular derved  lettere at kontakte jer.

billeder de mangler titler og tags vis det kommer er der en chance for de også findes i google billedet søgning det kan give ekstra hits til siden.

afbestillingsrejser.nu

mangler noget der står nede i fodnoten på siden der er kun en kalender det virker lidt tomt  den hvide tekst ovenpå lys blå er meget svær at læse

studyinusa.dk

husk udnyt google viser op til 70 tegn på denne siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)