JULETILBUD! Amino Power Bank 5000 mAh m. solceller + 3 måneders Amino PLUS, kun 297,- ekskl. moms Læs mere
X
i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet) "

tilfredshedsundersøgelse hos mine kunder

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 4
Tilmeldt 3. maj 12
Indlæg ialt: 1

Skrevet 03-05-2012 kl. 15:29

hej alle amino debatører!!

jeg er igang med at lave en tilfredshedsundersøgelse hos mine kunder. det bliver gjort på den måde at, jeg har tænkt mig at sende et spørgeskema til dem.

mit problem er så at få det fyldt med spørgssmål som kan hjælpe mig mest muligt. jeg ønsker at gøre det bedste for mine kunder og vil derfor gerne vide hvad jeg evt gør forkert eller rigtigt. jeg handler med brugskunst og møbler og jeg sælger til mindre multibrand butikker.   

mine spørgsmål indtil videre er:

Generelt set vær så venlig at vurdere kvaliteten af vores varer og serviceydelser

Hvor tydeligt kommunikerer vi med dig?

Hvor gode er vi til at informere dig om vores udvikling?

Hvor gode er vi til at overholde tidsfrister?

Hvor hurtige var vi til at løse problemer?

Hvor stor viden havde repræsentanten fra vores virksomhed?

Modtages fakturaerne til tiden?

Hvor sandsynligt er det at du vil handle med os i fremtiden?

Hvor sandsynligt er det at du vil anbefale os til andre?

Hvor længe har du været kunde hos os?

Hvor mange ansatte er der i din virksomhed?

Hvordan lærte du vores virksomhed at kende?

jeg ved godt at der mangler svar muligheder men dem har jeg ikke tænkt ind i spørgeskemate endnu, mit problem er bare at få flere relevante spørgsmål til spørgeskemaet og kritik af de ovenstående spørgsmål.

på forhånd tak

hilsen Mads

Amino-karma 78
Fra Eskebjerg
Tilmeldt 18. jun 11
Indlæg ialt: 17

Rene Dimple
Skrevet 03-05-2012 kl. 20:27

Det er super at lave den slags undersøgelse, dog skal man være meget klar på strategien for hvordan man får lokket folk til at svare, da man modtager mange at den slags undersøgelser nu om dage. evt. kan de lokkes med gaver eller konkurrence.

Det er også en god ide at have en plan for hvor tit og hvor mange gange man vil rykke dem der ikke har svare, mange (Inkl. mig selv) tager sig ikke tid til det, men har man gentagende gange modtaget en pæn "rykker" får man det alligevel gjort.

Har du tænkt på hvilket værktøj du vil bruge til undersøgelsen, der kan indsamle data på en fornuftigt måde, jeg vil forslå http://da.surveymonkey.com/

Jeg har kendskab til nogen der har brugt og det var en god rapportering der kom ud af det samtidigt med at de fortalte at den var nem at bruge.

Jeg har kigget lidt på dine spørgsmål og valgt at kommenter nogen af dem, resten syntes jeg er ok - Dog er jeg ikke selv ekspert på området, men det var nogen af de ting jeg vil ændre hvis jeg stod for spørger undersøgelsen, det kan sikkert formuleres anderledes, men håber det kan give dig lidt ideer og hjælpe dig videre på vej.

Generelt set vær så venlig at vurdere kvaliteten af vores varer og serviceydelser
                      Denne vil jeg dele op i 2, serviceydelser og vare  er 2 forskellige ting

Hvor tydeligt kommunikerer vi med dig?
                      Her vil jeg måske spørger om de får den informations de skal ha fra jer og evt. om det er for lidt eller for meget

Hvor gode er vi til at overholde tidsfrister?
                      Bliver aftaler vi har lavet med jer overholdt?

Hvor hurtige var vi til at løse problemer?
                      Bliver opgaver løst inden for tidsfristen

Hvor stor viden havde repræsentanten fra vores virksomhed?
                      Havde vores repræsentant den fornødne viden til at hjælpe Jer?

Hvor længe har du været kunde hos os?
                     Virker måske lidt som om man ikke har styr på kunden, kan dette ikke løses ved at se hvornår de har modtaget den første faktura

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed