i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)"

Email pitch

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 23
Fra København K.
Tilmeldt 23. apr 12
Indlæg ialt: 6

Skrevet 25-04-2012 kl. 10:43

Kære Aminoer

Jeg vil gerne skrive mails, B2B og derefter ringe et par dage senere for at høre om der er interesse.

Dette vil jeg gøre fordi, så er firmaet allerede oplyst om tilbuddet, de har mulighed for at svare via mail, inden.

Her er 2 eksempler på mails:

EKSEMPEL 1:

Kære X

Jeg er på udkig efter nye klienter til muligt sammarbejde med 1stepweb, jeg ser jer som en potentiel muiighed.

Vi tilbyder, hjemmesider samt webshops, til Danmarks absolut bedste priser

Vores langsigtede mål, er at blive nr 1. på verdensplan indenfor kundeservice, design, og pris.

Vores kortsigtede mål, er at være innovative, og være deførende til at markedsføre vores kunder, via vores nye og eksplosive fremgangsmåder.

- Vi leverer et udkast til jeres side på 7 dage 

(konkurrenterne 14-30 dage) OBS!!!! Er det lovligt at sammenligne sig selv?

- En hjemmeside koster 199 kr./md. ,billigere kan de ikke gøres. 

(konkurrenterne 349 - 499 kr./md.)

- Forudbetaling 597kr, 

(Konkurenterne fra 8.376 - 11.976 )

Vi kan gøre det så billigt fordi, vi har lavet den rigtige markedsudersøgelse, det hele handler om udbud og efterspørgsel.

Jeg håber sagen har vagt interesse hos jer, i er meget velkommen til at kigge på vores referencer , jeg anbefaler jer at kigge på vores konkurrenters samtidigt, da jeg personligt selv kan se en forskel, i vores favør.

Med venlig hilsen / Best Regards

xxx xxxxxxx

Lead Salgs koordinator

xxxx

Direct: +45 xxxxxxx | Mail: xx@xxx.dk |  Office time: 09:00 - 17:00 | 

Danmarks billigste webløsninger.

// LOGO //
EKSEMPEL 2
Hjemmeside til X

Grunden til min henvendelse er at vi har et produkt som I måske kunne være interesseret i.
En hjemmeside som er økonomisk overkommelig, som fås fra 199 kr pr måned .

Unikt skrædersyet hjemmeside, og du kan få et gratis re design når du ønsker det
Du kan selv vedligeholde din hjemmeside, - indsætte billeder og tekst, kalender funktion.

Vi har den grundlæggende holdning, at en hjemmeside skal være i abonnements form, på samme måde som man har et telefon abonnement, eller tv abonnement, og det skal være i samme prisniveau.

Normalt vil en opstart/ forudbetaling koste fra minimum kr 5.000 og op, blot for at komme i gang
Vi tilbyder 0 kr i opstart og forudbetaling kun 3 måneder, samt at man altid kan komme ud af sin aftale mod et lille gebyr. Aftaleperioder 12/24 måneder.

Du kan se mere på vores hjemmeside  

Jeg vil kontakte dig om nogle dage for at høre om interessen, og har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte mig .

Med venlig hilsen
xxx

xxxxx
xxx
2610 Rødovre
Hvad er godt og skidt?
Mvh Stian Olesen - (Ny Amino bruger)
Amino-karma 13.562
Fra Middelfart
Tilmeldt 9. okt 08
Indlæg ialt: 2.850
Amino Plus
Brian Schou Larsen | bannerprint.dk
Fra BANNERPRINT.dk
Skrevet 25-04-2012 kl. 10:45

Hvad var spørgsmålet?

Hvis det er, om det er lovligt, så kan der svares et helt klart nej. Anset dine formuleringer vil det altid blive betragtet som spam, hvis du ikke forinden har lavet en aftale om at måtte sende en email

Amino-karma 23
Fra København K.
Tilmeldt 23. apr 12

Stian Haanes
Skrevet 25-04-2012 kl. 10:52

Spørgsmålet, er om Emailen er god eller dårlig.

Jeg skriver jo til firmaet og ikke privat person. Det har jeg forstået som værende lovligt.

Amino-karma 828
Fra Århus
Tilmeldt 23. apr 11
Indlæg ialt: 192

Mads
Fra Kamikaze Software
Skrevet 25-04-2012 kl. 10:57

Stian Haanes:

Spørgsmålet, er om Emailen er god eller dårlig.

Jeg skriver jo til firmaet og ikke privat person. Det har jeg forstået som værende lovligt.

Det er det ikke. Tjek eventuelt her http://www.amino.dk/forums/t/128178.aspx

Amino-karma 12.366
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. apr 07
Indlæg ialt: 1.540
Amino Plus Moderator
Brian Reinhold Jensen
Fra Lalini, Solutio ApS
Skrevet 25-04-2012 kl. 10:58

Stian Haanes:

Det har du så misforstået :-)

Din mail er spam, uanset hvem du sender den til.

Der er flere tråde om det her på Amino, her er en af dem
http://www.amino.dk/forums/t/32901.aspx

Og her er forbrugerombudsmandens udlægning af loven
http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Sager-og-praksis/Markedsfoeringsloven/Markedsfoeringsloven-i-praksis/uanmodedehenvendelse 

De bedste hilsner
/Brian 

Amino-karma 23
Fra København K.
Tilmeldt 23. apr 12

Stian Haanes
Skrevet 25-04-2012 kl. 11:23

Tak for de hurtige svar, så skal jeg bare ringe forinden og spørge om jeg må sende en mail først. Check

Så er det indgangsvinkelen i telefonen jeg skal starte med.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed