Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på webshop løsning ønskes..

Side 7 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

RGN:
Jeg stoppede med at læse alt jeres jabberi på side 3 og kan kun give ret i at det stramt gjort mod ham der har startet tråden.

Det er sørme ærgeligt, at du ikke har valgt læse den tråd du kommenterer på, så ville du havde haft  chancen for at deltage med kvalificeret og kompetent indspark!

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg gider da ikke sidde og læse alt det bavl, men kan godt forstå du føler dig truffet :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

RGN:
Jeg gider da ikke sidde og læse alt det bavl, men kan godt forstå du føler dig truffet :)

Jeg det gør jeg for, jeg havde faktisk en konstruktiv debat med Christian om præcist, hvad debatten betyder for trådstarter, og så er det sgu ærgeligt at skulle starte forfra fordi en eller anden båtnakke ikke gider at læse tråden!

Hvis du nu havde forholdt dig til den konkrete debat, så havde man måske kunne respekterer dit indlæg, men at ligefrem være stolt over hvad man ikke ved og ikke har sat sig ind i, det giver næppe det bedste indtryk.

Medmindre det du skriver reflekterer bare et minimum af intellekt eller en selvstændig mening, så gider jeg ikke skrive mere med dig.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

RGN:
Jeg gider da ikke sidde og læse alt det bavl, men kan godt forstå du føler dig truffet :)

No

Øh et debatforum's styrke er bla. netop meningsudveksling, kompetanceudvikling, læring m.m.

F.eks. har jeg lært meget om SEO herinde.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

>Lundsby> Det var nu ikke hele mit indlæg der var møntet på dine indlæg. Kan godt se at det kan opfattes sådan, her i bakspejlet. Så jeg giver dig hermed en undskyldning på den konto....

 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren:
Lundsby> Det var nu ikke hele mit indlæg der var møntet på dine indlæg. Kan godt se at det kan opfattes sådan, her i bakspejlet. Så jeg giver dig hermed en undskyldning på den konto....

Yes

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren:
>Lundsby> Det var nu ikke hele mit indlæg der var møntet på dine indlæg. Kan godt se at det kan opfattes sådan, her i bakspejlet. Så jeg giver dig hermed en undskyldning på den konto....

Det er helt iorden!

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Hansen:
Hvem har sagt den ikke virker ? De virker som alle andre, vi har projektleder (dansk) designer, back- and frontend programmører.

Hej Henrik, beklager hvis jeg ikke har gjort mig forstålig. jeg mente absolut ikke at din webshop ikke virker. Du tager den mening ud af kontekst.. Jeg beskrev jo et scenario. Jeg har ingen kendskab til din shop, så det kan jeg ikke udtale mig om

Henrik Hansen:
De fleste skal jo blot have lidt service i starten, shoppen er jo heldigvis så dejlig nem at bruge og er der noget teknisk hjælper vi med det også - det er sjældent den hænder i øvrigt.

Ok, det er jo dejligt. Det er også dejligt naivt at tro at det vil fortsætte.

Henrik Hansen:
Vi syntes ikke prisen er for lav, den kommer af en nøje udregnet model - godt nok har jeg ikke gået på handelsskolen

Jeg ønsker dig held og lykke, ikke mere herfra i denne omgang, jeg sætter et link her til Ebbe Hansens blogindlæg om billige websites 

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvis du ikke allerede har fundet en løsning vil jeg anbefalede dig at kigge på en Webshop 2 løsning fra Scannet! 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 02:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis man kigger tilbage i tråde fra 2008, 2009 og 2010 finder man en masse tilbud, med priser der ligger i den meget billige ende, spoler man så tiden frem til i dag, og kigger på hvor mange af disse "billig udbydere" der stadigvæk er aktive, ja så er det ganske få.

Jeg tror personligt de har solgt sig for billigt og luften er gået af ballonen eftersom der bliver givet en masse løfter man "gratis" er forpligtet til at opfylde, og tiden til nye kundeemner forsvinder.

Lad os tage et konkret eksempel på en begivenhed der fornyligt fandt sted.

Et tilbud om en billig Facebook tab/applikation popper frem på skærmen og folket er begejstret, overvældet og den må de bare have.

Et halvt år efter redesigner Facebook deres "pages" totalt, og nu står ALLE dine tidligere kunder og skal have tilpasset deres produkt til de nye mål, og det bliver for din egen regning da de jo har betalt for "fuld support"

Lad være med at grave jeres egen grav, vi ønsker at se hinanden overleve og få succes, alt andet ville være småligt.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Side 7 ud af 9 (85 indlæg)