i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)"

Har et fantastisk produkt mangler fantastiske ideer til marketing og branding..!

Side 1 ud af 3 (24 indlæg) 1 2 3 Næste >
Amino-karma 58
Fra Hjallerup
Tilmeldt 12. sep 11
Indlæg ialt: 14

Fra SolidGroup
Skrevet 14-04-2012 kl. 22:40

;-) Ja tro på sig selv og sit produkt det skal man og det gør jeg, jeg kæmper i hvert fald..!

Jeg har endelig efter at have stået ved designerbordet, bøjet jern og fundet det rigtige træ og brugt et år på at tænke alt fra fragt til nemme samlinger igennem fået mit produkt færdigt. SolidGoal. Et solidt kombi fodbold træ/jern mål som kan holde! Holde til at blive brugt, som kræver minium vedligeholdelse, som ikke behøver pløkker og som kan laves om til et Hockey/Floorball mål når det ligges ned! 

Hjemmesiden www.solidgroup.dk lavede jeg selv, kunne ikke vente med at se om mit produkt kunne sælge...det kunne det i det beskedne omfang DBA nu kan klare..så nu er en hjemmesidemand igang med at lave en ny hjemmeside..

..Men jeg vil så gerne have gode råd og ideer til marketing og branding af mine SolidGoals. Så alle jer som har erfaring stor som lille er meget velkomne til at give et svar..

På forhånd TAK!  

Amino-karma 3.593
Fra Herning
Tilmeldt 21. aug 09
Indlæg ialt: 835
Amino Plus
Kent Medom
Fra Thissocks.dk, Webbureauet Far & Søn
Skrevet 14-04-2012 kl. 23:08

Få lavet en ordentlig hjemmside til en start. Du sælger ikke online med den hjemmeside du har nu. For 5-10.000,- burde der nok være nogle herinde der vil lave et pænt stykke håndværk.

Få taget nogle gode proff billeder, og lav evt. en video hvor man kan se målene blive brugt, skudt på og samlet. Og så på facebook. Få nogle fans som har prøvet målet til at skrive om deres erfaring. Der er masser af muligheder, der er bare at komme i gang :)

God vind.

Amino-karma 58
Fra Hjallerup
Tilmeldt 12. sep 11

Mette H. Skaksen
Fra SolidGroup
Skrevet 14-04-2012 kl. 23:19

Hej Kent

Har allerede hyret en hjemmeside man til at lave en mere professionel hjemmeside med betaling som skulle være færdig om en god uge. Er allerede på FB, og har fået fat i videokamera som kan uploade til YouTube så venter bare på bedre vejr.

Vil følge dine råd og få taget nye billeder af målene og få nogle fans som giver deres respons, Gode ideer!

Tak for dine råd her en sen lørdag aften!

Amino-karma 293
Tilmeldt 22. okt 07
Indlæg ialt: 65

jensemanden
Skrevet 14-04-2012 kl. 23:27

Hvad med at skaffe nogle forhandlere af dine produkter? F.eks. www.klubbutikken.dk eller unisport.dk der findes et hav af sportsshops på nettet eller fysiske sportsbutikker.

Men det har du måske forsøgt med?

Amino-karma 58
Fra Hjallerup
Tilmeldt 12. sep 11

Mette H. Skaksen
Fra SolidGroup
Skrevet 14-04-2012 kl. 23:33

Hej Jens...

Efter en uge på nettet blev jeg kontaktet af soccerplay.dk som også forhandler mine mål i dag. Blev også kontaktet af Unisport men de ville dumpe prisen alt for meget til jeg overhovedet fik noget ud af det...

Tak for dit svar :-)

Amino-karma 189
Fra København
Tilmeldt 2. jan 12
Indlæg ialt: 56

Jasko Besic
Skrevet 15-04-2012 kl. 00:03

Hej Mette

Det er altid en fornøjelse at se nogle produkter af rigtig god kvalitet og design.

Og jeg synes at det er en god idé at du har fået en til at lave en hjemmeside til dig som kan afspejle de samme værdier.

Hvis du ønsker en effektiv markedsføring, så driver jeg til dagligt virksomheden, iHuman.dk - hvor jeg producerer virtuelle medarbejdere som er online på din hjemmeside hele døgnet rundt, 365 dage om året. 

Med en iHuman kan man leverer sit budskab korrekt hver gang og skabe et tillidsbånd som er langt mere effektivt end tekst og billeder.

Derudover er det en unik og effektiv måde at møde sine kunder på - da man skaber en personlig kontakt :)

Hvis du er interesseret i at høre mere er du velkommen til at tage et kig forbi min side og sende en besked, så kan jeg lave en godt tilbud til en fellow Amino bruger :)

Med venlig hilsen

Jasko

[email protected]

Amino-karma 3.862
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. dec 07
Indlæg ialt: 792
Amino Plus
Casper Lohse
Fra SurfMania
Skrevet 15-04-2012 kl. 00:18

Hej Mette,

Interessant koncept. Hvem er din målgruppe?

- Fodboldklubber?

- Fritidsklubber?

- Private?

Det er noget nemmere, at hjælpe dig, når dette ligger fast.

Amino-karma 1.424
Fra Grindsted
Tilmeldt 8. jan 11
Indlæg ialt: 318
Amino Plus
Carsten
Fra CRC Scriptor
Skrevet 15-04-2012 kl. 00:23

Hej Mette

Hvordan vil du gerne profilere dig? Hvad er dit budget til markedsføring? Hvor mange referencer har du allerede nu?

Hvad med den lokale skole? et sponsorship af mål til dem, hvor dit navn fremgår tydeligt? er det en mulighed?

Alt efter hvordan du gerne vil markedsføre dig på nettet, er der jo en bred vifte af muligheder. En metode som Adwords, med et produkt som dit, er efter min mening, en rigtig god markedsføring. Det du har at tilbyde er meget specifikt og derfor er det også muligt at lave en meget direkte og målrettet markedsføring på den måde.

En anden måde kunne være at indgå i et affiliate netværk, hvor du giver et leadbeløb hver gang der bliver generet et salg, når henvisningen kommer fra en anden hjemmeside. Der findes en række forskellige udbydere og en stor bunke af hjemmesider, hvor det godt kunne være interessant at markedsføre sig på den måde.

Har du lavet målrettet markedsføring til skoler, boligforeninger, grundejerforeninger, idrætsklubber osv. Hvor der beskrives, hvad udbyttet vil være for lige netop det segment.

Jeg ser umiddelbart mange muligheder og med de specifikke målgrupper du kan ramme, er Google AdWords en effektiv måde at ramme dem på. Her kan jeg anbefale Green Click Media, som er en bundsolid virksomhed med stor ekspertise i Google Adwords og andre former for målrettet markedsføring.

Mvh
Carsten 

Amino-karma 58
Fra Hjallerup
Tilmeldt 12. sep 11

Mette H. Skaksen
Fra SolidGroup
Skrevet 15-04-2012 kl. 14:42

Hej Casper

Tak for dit svar!

Min målgruppe var først og fremmest børnefamilier som ikke havde en have som kunne bære store Target mål i korrekte 7 eller 11 mands dimentioner...men så blev jeg kontaktet af to børnehaver, et par skoler og senest er der flere sommerhus ejere som også har købt. Boligforeninger har jeg haft skrevet til uden held og det samme (endnu) med sommerhus udlejningsfirmaer..

Så indtil nu er det private som har købt langt størstedelen af målene... men en god kontakt til en fodboldklub som kunne se potentialet i at købe mine mål som så også kunne bruges som Hockeymål, hvis der nu skulle startes med en opvarmningskamp i Hockey inden fodboldtræningen...

Amino-karma 58
Fra Hjallerup
Tilmeldt 12. sep 11

Mette H. Skaksen
Fra SolidGroup
Skrevet 15-04-2012 kl. 14:57

Hej Carsten

Tak for dit svar!

Mit buget, ja det er svært...men jeg prøvede Adwords i sommer og det løb op i 36 kr pr. klik så ryger fortjenesten hurtigt når man har 40-50 klik på et par timer..Derfor har jeg også hyret en webmand som kan søgeoptimere min hjemmeside og lave den mere fiks så jeg ikke behøver kaste en hel masse penge efter Google Adwords...

Mht. markedsføring så har jeg skrevet til boligforeninger og campingpladser, sommerhusudlejningsfirmaer, uden det helt store held -endnu, men ikke idrætsklubber så det vil jeg da gøre.

Jeg vil også prøve at se på Green Click Media og om hvad de kan tilbyde og ikke mindst affiliate netværk, den tror jeg at jeg vil starte med!! 

Mvh. og Tak!

Mette

Side 1 ud af 3 (24 indlæg) 1 2 3 Næste >

RSS-feed