Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor alt den hate på DubLi :)?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

På kort sigt er der langt flere penge i kunderne, end aktierne. 

Martin Slot:
Så det er svaret til at det bliver en milliard forretning eller hvad? Kan du give lidt detaljer for udviklingen i antallet af produkter? Er man gået fra 1000 til 32 millioner på 1 år eller hvordan?

Shopping portalen blev lanceret sidste år, og er nu forbundet med flere tusind webshops, som blandt andet Bloomingdales, Sears, Overstock.

Tunge drenge.

Amazon er ikke med, fordi de nægter at betale marketingsgebyret for at være forbundet med deres utroligt stærke søgemaskine/pris-sammenligningsteknologi.

Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 24
Fra  KaffeHjørnet Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der kan forklarer mig hvad Dubli er, går ud på og hvordan det fungerer. 

Kan ikke helt gennemskue det. 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian Høegh Holm:
Shopping portalen blev lanceret sidste år, og er nu forbundet med flere tusind webshops

Jeg gider ikke forholde mig til Dubli, andet end at jeg ikke vil anbefale nogen at deltage i omvendte auktioner.

Til ovenstående citat, kan jeg fortælle, at de fleste shops ikke samarbejder direkte med Dubli, men at Dubli i stedet henter links hos en lang række affiliate-netværk og betaler en del af deres fortjeneste tilbage til brugerne. Konceptet er langt fra enestående, det er samme fremgangsmåde som Sponsorcar, Pointshop etc., men hos Dubli betaler man for muligheden for at opnå besparelse.

Klikker du eksempelvis på linket til Refurb, er det et affiliate link fra Webgains, mens linket til Redcoon er fra Tradedoubler og Mixpro er fra Partner-ads.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev også lokket med til et af deres mlm møder for nogle år siden, Hvor der blev lovet store reklamer i dansk tv osv, men intet kom ( Evertfald ikke nogle jeg har set )

Men jeg har også altid været skeptisk for sådan forretnings metoder.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Coffee & More:

Er der nogle der kan forklarer mig hvad Dubli er, går ud på og hvordan det fungerer. 

Kan ikke helt gennemskue det. 

Du får den bedste forklaring ved at kontakte en af dem som arbejder med DubLi - ligesom du formentlig også gerne vil have folk kommer til dig mht din forretning istedet for at lytte til andre. Ikke at de andre kommentarer ikke er brugbare, men der er formentlig ikke nogle der er nok inde i det til at give dig en fuldstændig information. Så tag først hvad "medarbejderne" siger og bagefter hvad de andre siger.

Martin Jørgensen:

Jeg blev også lokket med til et af deres mlm møder for nogle år siden, Hvor der blev lovet store reklamer i dansk tv osv, men intet kom ( Evertfald ikke nogle jeg har set )

Men jeg har også altid været skeptisk for sådan forretnings metoder.

Hvordan blev du lokket? Blev du lovet noget? Jeg har selv været til møde sidste år, og blev bestemt ikke lokket. Jeg syntes mødet var for langt 2,5 time og DubLi var ikke interessant for mig jeg kan heller ikke se det bliver det fremover.

De fleste jeg kender der har succes i MLM har været skeptiske før de undersøgte tingene. Hvad er det for forretningsmetoder du er skeptisk overfor? Personlig anbefaling, at love noget som ikke holder, internethandel...eller hvad er det for metoder du snakker om?

Dbh. Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Til de af jer som er blevet præsenteret for et par år siden, er i ikke søde at uddybe jeres dårlige erfaringer, og forsøge at ligge dem til side, i bare et øjeblik, og se på hvad DubLi er blevet til, i løbet af de år.

Her i dag, er DubLi gået i luften med deres talk show "The Deal"
- Det kører på blandt andet ABC, Fox, NBC og CBS,

 

Jeg er rigtig glad for mit valg, og til de af jer som før har overvejet at hoppe med, men har været skeptiske:
 Jeg kan kun sige, at det er sidste chance for at hoppe med på første bølge her d. 20/4.
Gør man det, vil man begynde at se kunder samt indtjening i på sin konto i løbet af Maj måned. Næste pay-day d. 14/5 

Jeg deler bare den infomation jeg har fået tilgængelig fra firmaet af. 
Går man ind på DubLi networks facebook side, kan i se billeder fra weekendens leder event i Boca Raton, Florida, hvor der var 250 ledere fra flere forskellige lande (Blandt andet min upline og hans upline)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Who cares, om folk hater eller ej, personligt har jeg ikke prøvet MLM, men har nu heller ikke behov for det. Men hvis du er glad for det og tjener godt på det. Så kan du vel være ligeglad hvad andre mener om det. Ved mindre du altså prøver at få flere med på vognen. :P

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

MikeRS:

Who cares, om folk hater eller ej, personligt har jeg ikke prøvet MLM, men har nu heller ikke behov for det. Men hvis du er glad for det og tjener godt på det. Så kan du vel være ligeglad hvad andre mener om det. Ved mindre du altså prøver at få flere med på vognen. :P

Hehehe, som aktiv MLM'er må man jo se muligheder alle steder, ellers ender det med at man fejler :b

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu gider jeg ik forholde mig til de hetz indlæg mm, som er her i tråden, men grunden til at folk er modstander af Dubli er ganske simpelt.

Forestil dig at firmaet bag Titanic skal sælge aktier i Titanic. Skibet som ik kan synke. De sælger alle aktier, og på jomfrurejsen synker verdens største skib med en hastighed, som ingen lignende skibe har overgået siden. 
Firmaet bag får bjerget Titanic, og går derefter ud igen og vil sælge aktier i skibet "som ikke kan synke". Hvor mange vil købe sådan en aktie anden gang med samme salgstale?

Med andre ord, Dubli fuckede alle dem op, som spildte tid på deres første koncept, og så kan du vel ik forvente, at folk bare elsker dem, fordi de skifter en smule retning... Det kræver en PR kampagne, som Dubli aldrig har igang sat. Så haten mod Dubli går på deres første vision om at overgå Ebay på alle punkter, men det blev bare en gigantisk fiasko, og det var selvforskyldt...

Christian Høegh Holm:

Jeg bruger i øjeblikket selv DubLi.com til at købe Coca Cola fra England, simpelthen fordi det er billigere end at jeg skal lette røven og fise ned i supermarkedet. (Vel og mærke uden at medregne den Cashback jeg får oveni, som VIP medlem)

Med fragt (Leveret lige til døren af en flink gut fra GLS) koster det mig omkring 8,80 kr. pr. dåse.

Ja, det er billigere i Tyskland, men jeg er ung, har ikke kørekort, eller mulighed for at tage derned selv.

 

8,80 kr pr dåse. Altså det som svare til samme pris, som 1,5 liter koster på tilbud i DK... What a deal Stick out tongue

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ishøj
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige fundet en dokument som giver mig ejerskab af 2000 shares i Dublli, da jeg væltede over dem i en flyttekasse.

Jeg var med dengang det hed trading Values og var med til Dubli Launch...Har aldrig fået mit til at kører , men det er også mange år siden jeg sidst har haft med det at gøre.

Er der nogen som ved hvor man kan se kursen på de shares jeg har ?

Kunne da være super interessant at se hvad de er værd idag..

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)