i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Netværk og Ledelse

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Medarbejdere, samarbejdspartnere, rådgivere, investorer m.m."

Skal DU lede det fedeste iværksætter projekt?

Side 2 ud af 5 (46 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 5 Næste >
Amino-karma 14.743
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. okt 07
Indlæg ialt: 3.473

Volt & Volume
Fra Volt & Volume
Skrevet 25-03-2012 kl. 20:17

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

YesHej Lundsby !

Held og lykke med projektet.

Ja desværre mange i særdeleshed nystarttede brænder fingrene på diverse værdiløse projekter.
Hvis du kan bruge hjælp fra undertegnede er du naturligvis velkommen.

"Vi" har jo mange af os brugt mange timer på Amino, herunder også forsøg med diverse advarsler.

Er forøvrigt ved at bygnings forskønne få meter fra dit domicil.

Venlig hilsen

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Forstår meget vel din harme over de dårlige betalere! Det er frygteligt frustrerende! Jeg har selv måtte håndtere 2-3 styks af slagsen. Og det er meget opslidende!

Men personligt tror jeg altså ikke, du gør dig selv og din forretning en tjeneste ved at "behandle emnet" på din egen hjemmeside. Det fremstår meget bittert og negativt. Og jeg tror faktisk, at det får potentielle kunder til at stille spørgsmål til kvaliteten af din service snarere end, at det får dem til at mistænke dine kunders betalingsevne. Ikke at det er fair - slet ikke - men jeg tror desværre, at det er det billede, der skabes, når du vælger så utraditionelle metoder!?

Mvh

Thomas Høedt Thomsen

Tekstforfatter - salgsbreve, webtekster, pressemeddelelser, etc.. 12 års erfaring fra diverse reklamebureauer og som selvstændig.

Amino-karma 218
Fra Næstved
Tilmeldt 8. maj 11
Indlæg ialt: 54

Rasmus Dahl - Bar-udlejning.dk
Fra bar-udlejning.dk
Skrevet 25-03-2012 kl. 20:17

Du må gerne smide mig en PB med yderligere info.

Amino-karma 218
Fra Næstved
Tilmeldt 8. maj 11
Indlæg ialt: 54

Rasmus Dahl - Bar-udlejning.dk
Fra bar-udlejning.dk
Skrevet 25-03-2012 kl. 20:18

Du må gerne smide mig en PB med yderligere info :)

Amino-karma 20.017
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. apr 06
Indlæg ialt: 3.570
Amino Plus
Lundsby
Fra CloudSprout
Skrevet 25-03-2012 kl. 20:19

Morten:
Sødt projekt, men hvor vil du henvise alle de nystartede virksomheder hen til, for at det skal lykkedes lige præcis dem? Er der nogen garantier i den henseende? 

Ideen er at uddanne og forbedrede nye iværksættere på at de snart bliver bombaderet med opkald fra folk, der vil sælge dem alt muligt, og fortælle hvordan andre iværksættere tidligere er kommet til at indgå handler, som de ikke kunne gennemskue og som kostede dem dyrt!

Så der er ingen garantier, men alle de tilbud der reklameres for i pakken skal være fuldt gennemskuelige og må ikke binde i mere end 12 måneder.

Morten:
Jeg mener ikke problemet er så stort, med virksomheder der lokkes til at betale for værdiløse annoncer

Jeg ved ikke om hvor stort problemet er for annoncer heller, men jeg ved at det er enormt for websites, og hvis man kigger lidt efter på Amino, kan man sikkert også andre områder.
Jeg vil anslår at den samlede forretning på den slags pistolsalg, er minimum et mindre 3-cifret million beløb. Så det er et stort problem! 

Med venlig hilsen
Peter Lundsby

Spring programmøren over!

Amino-karma 64.628
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

Mikael christiansen
Fra Poledanser
Skrevet 25-03-2012 kl. 20:33

hvad reger du med den arbejder for dig kan tjene af penge er det noget man kan leve af ? for det kunne jeg ikke læse noget om i tråden, det eneste jeg læste er man deler 50/50

gid jeg aldrig i min iværksættere start var jeg ikke ringet op af den ene efter den anden telesælger det er et sandt helved og det har bremser min frem gang en del gange 

min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 1.583
Fra Greve Strand
Tilmeldt 19. jul 10
Indlæg ialt: 326

MOAA
Fra Internetpriser.dk
Skrevet 25-03-2012 kl. 20:46

Lundsby:

Ideen er at uddanne og forbedrede nye iværksættere på at de snart bliver bombaderet med opkald fra folk, der vil sælge dem alt muligt, og fortælle hvordan andre iværksættere tidligere er kommet til at indgå handler, som de ikke kunne gennemskue og som kostede dem dyrt!

Så der er ingen garantier, men alle de tilbud der reklameres for i pakken skal være fuldt gennemskuelige og må ikke binde i mere end 12 måneder.

Ikke en tosset ide, jeg har faktisk så sent som i fredags haft fat i en nystartet, som faldt for en løsning på SEO til 100 kr. per ord om måneden... slog pænt op på CVR og Google og viste ham hvem der stod bag dette nye firma... alligevel ville han lige teste det. Bare synd at han forventer at kunne leve af det i løbet af en årrække, så hjælper det ikke han skal bruge sin tid og kræfter på sådan en fupmager i starten. Men folk bør tænke sig om, lyder det for godt, så er det for godt.

Lundsby:
Jeg ved ikke om hvor stort problemet er for annoncer heller, men jeg ved at det er enormt for websites, og hvis man kigger lidt efter på Amino, kan man sikkert også andre områder.

Jeg vil anslår at den samlede forretning på den slags pistolsalg, er minimum et mindre 3-cifret million beløb. Så det er et stort problem! 

Jeg tror også der er et problem, men ligefrem i det omfang er jeg meget i tvivl om, det er ikke udpræget tit jeg støder på folk der er faldet i, jeg har dog set nogle eksempler som var direkte vanvittige og nærmede sig millioner de havde tjent på enkelte virksomheder som havde fået af vide det var et velkendt navn de handlede med. (Så de fik sig iøvrigt noget af en overraskelse, da jeg ringede og sagde dav :-()

Internetpriser.dk - find og sammenlign alle internetforbindelser!

Amino-karma 20.017
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. apr 06
Amino Plus
Lundsby
Fra CloudSprout
Skrevet 25-03-2012 kl. 20:55

Hej Ib

Tusind tak, for din opbakning! Hvis du har en historie eller kender nogle der har været i klørne på tele-sælgere, så ville jeg meget gerne havde din historie.

Super, at du er i Nannasgade kvarteret, der er jo nok bygninger der som trænger til et ansigtsløft.

Med venlig hilsen
Peter Lundsby

Amino-karma 20.017
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. apr 06
Amino Plus
Lundsby
Fra CloudSprout
Skrevet 25-03-2012 kl. 21:01

Mikael christiansen:
hvad reger du med den arbejder for dig kan tjene af penge er det noget man kan leve af ? for det kunne jeg ikke læse noget om i tråden, det eneste jeg læste er man deler 50/50

Jeg tror ikke det bliver noget man kan leve af! Måske lidt ekstra indtægt, men hvis man gør det for pengenes skyld, så bliver man nok skuffet.

Man skal gøre det fordi det er en god ide, og en fantatisk måde at få brandet sig selv på.

Det med hvem der ejer hvad, går ud på at siden jeg ikke udbetaler løn, så er det kun fair at mig og ham der kommer til at stå for det, ejer det ligeligt.

Med venlig hilsen
Peter Lundsby

Amino-karma 20.017
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. apr 06
Amino Plus
Lundsby
Fra CloudSprout
Skrevet 25-03-2012 kl. 21:02

Rasmus Dahl J.:
Du må gerne smide mig en PB med yderligere info.

Har sendt dig en PB

Med venlig hilsen
Peter Lundsby

Amino-karma 17.073
Fra 4261
Tilmeldt 14. feb 09
Indlæg ialt: 3.297
Amino Plus
Ib Abildgaard, RÅD & MAL
Fra RÅD & MAL
Skrevet 25-03-2012 kl. 21:11

TT Tekstforfatter:

Forstår meget vel din harme over de dårlige betalere! Det er frygteligt frustrerende! Jeg har selv måtte håndtere 2-3 styks af slagsen. Og det er meget opslidende!

Men personligt tror jeg altså ikke, du gør dig selv og din forretning en tjeneste ved at "behandle emnet" på din egen hjemmeside. Det fremstår meget bittert og negativt. Og jeg tror faktisk, at det får potentielle kunder til at stille spørgsmål til kvaliteten af din service snarere end, at det får dem til at mistænke dine kunders betalingsevne. Ikke at det er fair - slet ikke - men jeg tror desværre, at det er det billede, der skabes, når du vælger så utraditionelle metoder!?

Mvh

Thomas Høedt Thomsen

YesTak for din tilbagemelding.

Dine synspunkter har og er stadigvæk med i mine betragtninger omkring et så vanskeligt emne.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Malerfirmaet Råd & Mal - Maleren fra Slagelse - Kunderne siger ?

Side 2 ud af 5 (46 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 5 Næste >

RSS-feed