Hvad synes du om Helenes video-præsentation? - Side 2 - Amino.dk
i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice"

Hvad synes du om Helenes video-præsentation?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Amino-karma 432
Fra Århus
Tilmeldt 5. mar 09
Indlæg ialt: 62
Amino Ekspert

Fra Filmskole for Selvstæn...
Skrevet 23-03-2012 kl. 10:28
Helene Ingerslev er grafiker og har lige lavet et første udkast til en præsentationsvideo. Vil du give din mening med på vejen, er du meget velkommen.
Amino-karma 1.273
Tilmeldt 19. jul 11
Indlæg ialt: 265

Thomas Sørensen
Skrevet 23-03-2012 kl. 10:51

Jeg synes den fungerer godt visuelt. Hunden i baggrunden fungerer godt som en sjov gimmick. Dog kunne jeg godt tænke mig, at der kom et par eksempler på hendes design i f.eks. højre del af billedet, når der bliver zoomet ind. 

Det jeg som køber har interesse i er hendes design og gerne hvad det har gjort for andre virksomheder. Har de fået flere kunder? Har de fået styrket deres loyalitet? Har de bedre konverteringsgrader nu? Min interesse i personen er ubetydelig. Jeg ønsker at vide om hun er den rette til at skabe mere forretning for mig og det føler jeg ikke helt, at jeg får svar på. 

Amino-karma 3.426
Fra Lyngby
Tilmeldt 8. sep 07
Indlæg ialt: 691

Lars Fjord - TRY.dk
Fra Rengøring med fordele ...
Skrevet 23-03-2012 kl. 11:05

Super, men det slår mig lige om ikke hunden skulle være våd?

BH

Lars

Amino-karma 16.408
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. aug 06
Indlæg ialt: 3.726
Amino Plus
WideEyes.dk & AAimport.dk
Fra Istol.dk
Skrevet 23-03-2012 kl. 12:16

Jeg synes den rammer forkert. 

1) enten skal det være en video, der promoverer / brander hende som person, så man får et forhold til hvem hun er, hvad hun står for, hendes værdier osv.

2) En anden indfaldsvinkel ville være bedre fokus på hendes kompetencer og referencer.

Som videoen er nu, så kunne hun være hvilken som helst grafiker. Jeg får et lille indblik i hvem hun er fordi jeg får sat ansigt på, men der er absolut intet i videoen, der giver mig lyst til at bruge hende frem for hvilken som helst anden grafiker.

Så mit spørgsmål bør måske være: Hvad er formålet med videoen? At vise hvordan hun ser ud?

- Og for at det hele ikke bare skal være brok brok brok (selvom det er ment konstruktivt), så her er par ideer til forbedring:

1) Smid i det mindste et logo eller firmanavn ind i videoen

2) ved siden af hunden er der lidt plads til at vise små uddrag af tidligere arbejde - logo eller andet

3) Forlæng videoen med 20 sek. der viser noget af hendes arbejde.

Jeg ved hun siger at det kan ses online, men jeg synes alligevel at videoen mangler et formål. En pointe om man vil.  

Håber det bliver læst som konstruktiv feedback, for jeg synes video er et godt medie til branding, salg oma, men jeg synes også at det kan gøres bedre end i dette eksempel

Hilsen Morten

Istol.dk - Professionelle kontorstole med fokus på ergonomi, design og komfort. Vi ELSKER kontorstole :)

Amino-karma 1.232
Fra Kolding
Tilmeldt 9. aug 07
Indlæg ialt: 284

Henrik Værum  
Fra boxs.dk
Skrevet 23-03-2012 kl. 12:29

Måske en smule kedelig..
Som Lars nævner, hjælper det lidt med våd hund. Hvis den ellers er levende. :-)
Kunne den ikke lige afslutte præsentationen med at ryste sig, så hun nærmest "flygter" ud af skærmen...

God weekend!

Energidrik med logo | Vand med logo

Amino-karma 178.692
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 14.516

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet 23-03-2012 kl. 15:52

Hej

Lad mig sige det rent ud.

Den er alt for steril. Den vide baggrund får mig til at føle utryk. Det er forhårdt. Det er koldt.

Og det er lidt ligesom, at det er en se mig, jeg er smuk, ok hun er en køn pige, men det giver desværre ikke noget.

Som andre skriver, skal der laves en masse ved den film, for at den holder, at der bliver klippet ting ind i den modsatte side.

Og så gør lidt ved lyden, den runger, og får mig til at føle det endnu koldere.

Og for at give lidt ros, så er det en pæn hund, og en pæn pige der ikke bare sidder og hakker sig igennem en tekst, og det er faktisk ekstremt positivt.

/Kenneth

Amino-karma 64.628
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

Mikael christiansen
Fra Poledanser
Skrevet 23-03-2012 kl. 16:18

hvad der kunne forbedre videoen er dette her synes jeg 

• vis hvad hun har lavet 
  • hun viser ved viser aktive en video hvordan hun laver det
  • man ser en glad kunde der får leveret den perfekte vare
  • der mangler logo hjemmeside navn skal køre hele tiden
  • frem med hendes cvr nummer 

min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)

RSS-feed