Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Links rykker ikke rigtig ved SERP for tiden?

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael Matt Cutt siger at det er en dårlig oplevelse for brugeren og han er faktisk ligeglad, når vi snakker linkbuilding! Men hvis din side er stoppet med keywords så vil du kunne komme i problemer.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1134
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Angrybird:

Korrekt man skal ikke overoptimere sin side, men det er mere for brugerens skyld. Om google har fundet noget filter af en slags skal ikke kunne siges.

vh AB

har du læst artiklen jeg linker til ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Angrybird:

Mikael Matt Cutt siger at det er en dårlig oplevelse for brugeren og han er faktisk ligeglad, når vi snakker linkbuilding! Men hvis din side er stoppet med keywords så vil du kunne komme i problemer.

vh AB

man skal gøre så det er naturligt på siden og ikke gå op i søgeord optimering men at videre formidle sin viden så den er forståelig 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Angrybird:

Mikael Matt Cutt siger at det er en dårlig oplevelse for brugeren og han er faktisk ligeglad, når vi snakker linkbuilding! Men hvis din side er stoppet med keywords så vil du kunne komme i problemer.

vh AB

man skal gøre så det er naturligt på siden og ikke gå op i søgeord optimering men at videre formidle sin viden så den er forståelig 

Har godt læst artiklen, har du hørt lydklippet med Matt Cutt? :) Korrekt Masser af brugbar tekst som opdateres og masser af backlinks!

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Angrybird:

Mikael christiansen:

Angrybird:

Mikael Matt Cutt siger at det er en dårlig oplevelse for brugeren og han er faktisk ligeglad, når vi snakker linkbuilding! Men hvis din side er stoppet med keywords så vil du kunne komme i problemer.

vh AB

man skal gøre så det er naturligt på siden og ikke gå op i søgeord optimering men at videre formidle sin viden så den er forståelig 

man skal ikke gå op søge ord optimering masser af back links og tekst , men husk brugbar er nøgle ord og du behøver ikke i samme grad tænke kun søge ord, hvad jeg forstår tænker søgemaskinen mere nu og har lært mere nu 

Har godt læst artiklen, har du hørt lydklippet med Matt Cutt? :) Korrekt Masser af brugbar tekst som opdateres og masser af backlinks!

vh AB

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Mikael

Jeg har også læst den artikel og skrev som en af de første, at det var fedt! Men vi har ikke overoptimeret vores indhold med keywords. 

Vi har på vores område desuden 4 gange så meget unikt indhold indenfor vores niche som de sites der ligger i toppen af SERP. 

Jeg forstår godt, at du ville være venlig og svare. Det var bare ikke det mit spørgsmål gik på! :p 

Er links ved at ryge ud som en afgørende faktor for ens SERP? 

Mvh

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Backlinks virker i den grad stadigvæk, jeg har ikke oplevet nogen forskel det sidste stykke tid.

De sociale medier er bestemt blevet en rankingfaktor, men den største er stadigvæk backlinks. Der er ikke noget der tilsiger at backlinks forsvinder som rankingfaktor (jeg ved godt SEO++/lurks er uenig), men den store fordel ved backlinks er at Google kan se hvad en side handler om ud fra de backlinks der er til siden.

Et plus eller en aktiv FB-side siger ikke noget om hvad en side handler om, blot at den er populær på de sociale medier.

Google bliver aldrig tilnærmelsesvis perfekt, selv der er mange der går og håber på det. Hvis jeg skal finde et firma det udlejer rendegravere så giver det god mening at Google ranker dem som f.eks. har link fra Dansk rendegraver forening (eller whatever), at de har 1000 brugere på deres facebookside siger intet om at deres indhold er godt, blot at de muligvis har kørt en konkurrence med gratis iphones, på et tidspunkt.

Det er så nemt at overveje alle de ting google "bare" kan gøre anderledes, men til hver af disse tiltag er der en masser men´er, som ofte gør det dårligere på mange andre punkter.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Sørensen:

Hej igen Mikael

Jeg har også læst den artikel og skrev som en af de første, at det var fedt! Men vi har ikke overoptimeret vores indhold med keywords. 

Vi har på vores område desuden 4 gange så meget unikt indhold indenfor vores niche som de sites der ligger i toppen af SERP. 

Jeg forstår godt, at du ville være venlig og svare. Det var bare ikke det mit spørgsmål gik på! :p 

Er links ved at ryge ud som en afgørende faktor for ens SERP? 

Mvh

det betyder bestemt meget endnu med de links , det vil jeg mene , men jeg kender ikke hvad du har satset på så kan ikke sige om det er ramt dig 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lurks

Det er på ingen måde kataloger vi får links fra.

Vi har lige fået 300 links fra blog posts med PR2-5 (ja, helt op til PR5), hvor der på nogle af de blogs var så få som 6-7 OBL's. Vi har forsøgt på at finde relevante blogs, men det lykkes ikke altid. 

Derudover har vi i indeværende måned fået cirka 40 links fra PR1-PR3 sider indenfor vores niche. Også fra sites med under 20-30 OBL's. 

Vi har optimeret vores loadtider, så sitet nu loader på 0,8-1,3 sekunder mod 3-4 sekunder før. 

SERP rykker sig nada... 

Vi kunne være bedre på FB og Google+. Jeg har bare ikke knækket nøden endnu til, hvordan vi skaber hype omkring os på de sociale medier. 

Mvh

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)