i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice"

Hvem kan lave en reklame-film til mig.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg) < Forrige 1 2 3
Amino-karma 1.951
Tilmeldt 24. mar 10
Indlæg ialt: 509

JaskoB  
Skrevet 20-03-2012 kl. 20:07

Hej Lars .

Du kan eventuelt overveje at få en iHuman på din side hvilket er langt billigere og noget du altid har på din side .

Se mere her : www.ihuman.dk

Du kan kontakte mig hvis du gerne vil have et tilbud.

Amino-karma 2.534
Fra Herning
Tilmeldt 6. jan 06
Indlæg ialt: 647

Brian Knudsen
Skrevet 21-03-2012 kl. 09:16

Hej Lars

Hvad er formålet med din video reklame ?

Prøv at se hvor mange aminoer der laver gør det selv videoer i stor stil ift deres branding.

Jeg er godt klar over at man sænker niveauet for kvaliteten ved at lave det selv, men har det ikke sin charme for en virksomhed, som jeres at jeres film bliver lidt rå og kvaliteten ikke svare til toppen af poppen, men mere signalere at i ligger i et prisleje som den lokale forening eller mindre virksomhed har råd til gøre brug af?

Der er mange gode aminoer herinde der levere et virkeligt godt stykke arbejde, og dem skal vi virkelig værdsætte. Jeg er bare bange for at du i den situation, du sidder i, brænder nogle penge af, som ikke vil give dig den synderlig større erfaring og derfor er de i mine øjne spildt. Ved selv at lege med mediet bliver du osse ret hurtigt klogere på hvad det er dine kunder vil have, så den dag du føler at du har pengene til at lave noget lidt mere fancy, så har du også den viden der skal til for at kunne bestille det du vil have ved aminoerne og herved kan i begge få et rigtigt godt samarbejde.. tænk lidt over det...

dbh

Brian

Side 3 ud af 3 (22 indlæg) < Forrige 1 2 3

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Diverse salg, marketing, PR & kundeservice