Køb et Amino Sponsorlink
For ikke at domænerne skal blive hapset, så sender jeg lige en pm :)
Mala's amino profil
Hej Mala
Tusind tak for super hurtigt svar :) det vil jeg lade gå med i mine overvejelser.
Og skulle du have flere bud, meget gerne lad mig høre fra dig :)
Hilsen Tanja
Hej Tanja.
Er du ude efter et navn, som ikke har noget som helst at gøre med Tasker som sådan. Altså et brand navn? :-)
Hej Sebastian
jeg er MEGET åbent over for alt :) det behøver ikke indeholde tasker - men også gerne være et fedt brand navn.
så om ordet TASKE, BAGS indgår eller det er et brand navn, er jeg meget åben for :)
Jeg vil bare gerne have, at det tiltrækker både mænd og kvinder. Og er det ydermere ledigt som domæne, er jeg meget glad ;)
Venlig hilsen Tanja
Okay. Jeg har nogle få ideer, som også er ledige som domæne :-)
bagbag.dk
bagging.dk
beaubag.dk -> beautiful bag.. en forkortelse. helt klart min farvorit.
onlybag(s).dk
tanjabag(s).dk
truebag.dk
bagsco.dk
Hm, det var lige lidt fra mig af :-)
Det kan være jeg kommet med flere på et tidspunkt ;-) Det her var lige, hvad der faldt mig ind. Prøv at udtale dem og tjekke lidt logo muligheder ud også når du vælger navn. Mange af dem lyder simpelthen for fedt :-)
De bedste hilsner,Sebastian
Tag et leksikon eller et verdensatlas og kig på de forskellige navne - måske falder du får et blomsternavn fx bliver magnolia brugt en del (det er dog desværre taget)
Mange virksomheder benytter sig af bynavne som navn
Tænk tilbage på rejser og minder, er der evt noget som fanger som du evt kan bruge?
Evt tag en research gennem tiden og kig nøje på dit stamtræ - måske er der noget som fanger her? Edith&Ella er en kendt tøjvirksomhed som er opkaldt efter ejerens farmor og mormor.
Mulighederne er mange :-)
Taskepigen.dk =)
Følg min træning, kost og bliv klogere på vægttab
BaggyBags
Baggy
PHP, SQL, JQuery & SEO FreelancerNår du skal ha' tingene gjort ordentligt Fra kun DKK 349,00/timen.NU OGSÅ optimering af din Markedsføring (Site, reklamer, SEO, Adwords osv.)
Hobby projekter » Vores Byg » Lottotal lørdag, onsdagslotto & joker vindertal
Svar sendt på PM med idé til navn og logo.