Køb et Amino Sponsorlink
Hej amigos
Jeg har lige kigget lidt på nettet omkring artikler og lavet lidt research.. Alle sammen på dansk.
jeg falder så over en sige der slet ikke giver mening (http://dk.hicow.com/ ) hvor de har artikler der slet slet ikke hænger sammen, jeg tænker så at det nok er lavet i google translate.
Tænker så kan man tjene penge ved at have artikler der ikke giver mening ? Er det ikke lidt spild af tid og arbejde at lave sådan en side der er så usæriøs ?
Måske bedre og ligge noget ud der giver lidt penge end få en artikelskriver fra østen til at lave dem..
Burde der i sidste ende ikke være mange flere penge i at få en fra asien til at skrive istedet for underlige tekster i google translate
Vinduespudser i Randers - Mangler du en billig og kvalitetsbevidst vinduespudser?
Det er som at pisse i bukserne, for at holde varmen...
Hej casper :)
Så vi er helt enig om at tekstforfattere fra østen er langt bedre valg og bedre indvestering på sigt ?
Dyrt her og nu, men på sigt meget bedre forretning :)
Det er lidt svært at give et konkret svar på. Det er kvaliteten der er det afgørende, hvis du gerne vil opnå noget stabilitet. Den side du henviser til spinner/danner nogle artikler, via input fra forskellige kilder. Nogle er måske også skrevet af forskellige tekstforfattere (på engelsk). Disse artikler bliver så oversat til forskellige sprog, blandt andet dansk. På kort sigt skal det nok give noget trafik, men vil sandsynligvis også blive "slagtet" på et eller andet tidspunkt.
Men når det så er sagt, kan det stadigvæk godt være en god forretning at bygge disse 'kamikaze artikeldatabaser'.
Articoli.dk - tilføj link: Så vi er helt enig om at tekstforfattere fra østen er langt bedre valg og bedre indvestering på sigt ? Dyrt her og nu, men på sigt meget bedre forretning :)
Eller også kunne man benytte danske/engelske tekstforfattere med et indgående kendskab til det engelske sprog samt kulturen - har godt nok læst mange artikler på danske artikelbaser, hvor de engelske tekster ikke er garant for kvalitet, men ligner noget en gymnasieelev har forfattet.
Kenneth Steel
SteelCom Media - Kommunikation, Oversættelse & Tekstproduktion - www.steelcommedia.dk
http://www.instantarticlewizard.com/ jeg faldt over denne her. Det ser meget smart ud, kender i den?
Min hygge blog ParisBonjour.dk : Din guide til Seværdigheder i Paris.
Tror lige meget hvordan man vender og drejer det, så kan man kun opnå sucess ved at ligge noget arbejde i det...
Sys derfor det er en rigtig dårlig ide at sætte sin lid til smarte metoder etc. når man skaber indhold på sine sider..
Lav din egen hjemmeside - Gratis video kurser i HTML, CSS, PHP, Javascript, Wordpress og MySQL