Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gøre dig til den BEDSTE på sociale medier!

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

JoomlaGuru:
Det bliver spændende at se om Google Plus indtager en væsentlig del af Facebooks marked, med deres cirkler og whatnot.. De har ihvertfald fat i noget vil jeg vove at påstå. Det er dog lige indviklet/kringlet nok kontra facebook at jeg personligt vil benytte det i denne beta udgave (Derved ikke sagt kunderne ikke får en firmaprofil klasket sammen)

Rigtig fint indlæg Mark - og meget aktuelt! En interessant vinkel som alle der eksekverer strategier på sociale medier, bør forholde sig til..

Jeg vil skynde mig, at tage den op i en af mine næste indlæg - super interessant og tak for input! :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmi :
Følger også lige med her ;-) 

Lækkert Jimmi - jeg så også, at du hoppede ind og joinede vores Facebook fællesskab! Tak for det! :)

U28 arbejder strategisk med mange større virksomheder og brands herhjemme, men da mange små og mellemstore virksomheder er på bar bund når de skal starte eller slutte en social medie strategi, så synes jeg, at det kunne være interessant, at invitere en virksomhed ind til en times strategisk rådgivning omkring din virksomhed på sociale medier. Der vil vi gennemgå basis og optimere din virksomheden tilstedeværelse generelt. ( Timen er gratis og jeres virksomhed vil blive inviteret varmt indenfor i vores store hus på Frederiksberg)

Eneste krav er, at denne time optages på video og muligvis vil blive brugt på vores sociale kanaler.

Nogen der kunne være interesseret ? 

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det ser spændende ud.

Specielt da jeg lige har oprettet en facebookside for min virksomhed og faktisk ikke aner hvordan noget fungerer. Har oprettet den under virksomheder og troede egentlig at den var "i luften" men alligevel kan man åbenbart ikke finde den. Så ja jeg er virkelig nybegynder. Hvad blev der egentlig af telefaxen:)

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Henningsen:
https://www.facebook.com/pages/U28-Social-Media/287569111290225?sk=wall

Super fedt! Jeg kan godt lide, at der endeligt er nogle, som tager emnet op. Dine videoer har gode budskab, men lille hint, pas på med vinkel på din optagelse. Efter en undersøgelseyoutube i 2009, får man rent faktuelt flere views ved at blive set skråt oppefra og ned, når man viser sit ansigt frem.

Hvis du vil integrere dig godt på YouTube med din video, kan du også gøre god brug af de informationer du lægger ud, sammen med din video.

Få flere YouTube views. |Amino.dk 

Held og lykke med projektet!
//Alex Westergaard 

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten B:

Ja det ser spændende ud.

Specielt da jeg lige har oprettet en facebookside for min virksomhed og faktisk ikke aner hvordan noget fungerer. Har oprettet den under virksomheder og troede egentlig at den var "i luften" men alligevel kan man åbenbart ikke finde den. Så ja jeg er virkelig nybegynder. Hvad blev der egentlig af telefaxen:)

Så er du kommet til det rette sted Morten. - inden længe vil du være langt bedre end mange af de største danske virksomheder.. - I promise :)

Hvad laver din virksomhed ?

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Henningsen:

Så er du kommet til det rette sted Morten. - inden længe vil du være langt bedre end mange af de største danske virksomheder.. - I promise :)

Hvad laver din virksomhed ?

Vi genfylder printerpatroner og køber gamle mobiltelefoner

Se min flotte signatur:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten B:
Se min flotte signatur:)

Min fejl! :=)

Nu har jeg lige tjekket jeres hjemmeside ud - kan sagtens genkende jeres butik fra mine jævnlige visit på store kongensgade! 

Skriv endelig ved udfordringer på facebook, enten i privaten, her i tråden eller endnu bedre på http://on.fb.me/wOn80c !

God aften!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Alex Westergaard:

Super fedt! Jeg kan godt lide, at der endeligt er nogle, som tager emnet op. Dine videoer har gode budskab, men lille hint, pas på med vinkel på din optagelse. Efter en undersøgelse på youtube i 2009, får man rent faktuelt flere views ved at blive set skråt oppefra og ned, når man viser sit ansigt frem.

Hvis du vil integrere dig godt på YouTube med din video, kan du også gøre god brug af de informationer du lægger ud, sammen med din video.

Tak for ros og et fremragende indlæg Alex! Stærk viden der inspirerede mig - jeg glæder mig allerede til min næste video :)

God aften!

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fremragende indlæg
Jeg blev synes godt om U28 nr 100 Smile

For et par måneder siden oprettede vi telecall på facebook
J
eg tænker lidt over hvordan dine gode råd kan indarbejdes.

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Henrik.!

Det er jeg rigtig glad for, at du nævner, for det er præcis det vores videoer skal bruges det. Inspiration og input du kan tage med i din hverdag og optimere din forretning væsentlig via sociale medier.

Der går ikke længe inden en ny video er oppe og tak for dit like - rart at have dig med i vores fællesskab på Facebook! :)

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)