Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gøre dig til den BEDSTE på sociale medier!

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du godt kunne tænke dig, at jeg tog fat i et bestemt område indenfor sociale medier, måske et område der netop nu giver dig vanskeligheder - så kom meget gerne med dit input! 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sgu nogle fede indlæg!

Facebook siden blev straks Like'ed og jeg ser frem til flere spændende indlæg.

mvh Carsten

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Casper Henningsen:

Hvis du godt kunne tænke dig, at jeg tog fat i et bestemt område indenfor
sociale medier, måske et område der netop nu giver dig vanskeligheder - så kom
meget gerne med dit input! 



Super spændende emne - jeg har ikke fået set nogle klip endnu, det må vente til imorgen.

Noget af det jeg tænker meget over når jeg skriver opdateringer fra vores facebook-side er at det er en opdatering der skal få fans'ne til at interagere. Like, eller kommentere statusen, for at flere på den måde ser ens side.

Er det overhovedet en sund tankegang? Nogle gange føler jeg at det virker begrænsende - specielt når det ikke har den virkning jeg godt kunne tænke mig.

Det kunne være et interessant emne at tage op synes jeg :-) Gode råd til opdateringer fra ens side..

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Henningsen:
Hvis du godt kunne tænke dig, at jeg tog fat i et bestemt område indenfor sociale medier, måske et område der netop nu giver dig vanskeligheder - så kom meget gerne med dit input! 

 

Noget af det jeg kommer til at bruge rigtig meget tid på, når jeg går igang, bliver at checke en masse facebook sider ud, og se om jeg kan finde ud af (helt konkret - ikke noget med "tænke over hvad dine kunder interesserer sig") men HELT konkret, hvad det er for en type indlæg, emner mv der skal til for at få kunder til at interagere - helst med dialog/kommentarer, men også med likes og deling med deres netværk.

Er det produkter, nyheder, konkurrencer (øh nej helst ikke - medmindre det er en købsbetinget konkurrence).

Men altså - noget med hvad der får kunder til at være aktive på facebooksiden - hvordan får man kunder der er interesseret (ikke gratiskonkurrencer f.eks.), og hvordan får man sin facebook side til også at være en slags kundeservice mv.

Håber det gav lidt inspiration til kommende indlæg.

 

Stig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten... TAK!

Tak for din respons Nicklas!

Håber den første video vedrørende den sociale bruger, hjalp dig et lille stykke i den rigtige retning, det er helt sikkert en emner jeg løbende vil tage op - også i de kommende uge omkring den sociale bruger og belyse området endnu dybere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Stig - Mange tak for din fede og konstruktive feedback.

Dit område er noteret og vil helt sikkert blive bragt på banen inden længe! :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal vi slukke for vores mail, mobil og facebook i arbejdstiden ? Spørgsmålet blev bragt op i lørdags, da politikken valgte at udgive artiken "Sluk dog for mail, mobil og Facebook". Artiklen påpeger, at disse elementer forstyrrer og hæmmer virksomhedens produktivitet. Vi mener, at det er et uddannelsesspørgsmål, der skal sikre balancen i virksomheden og sikre dens fremtid. Synes det kunne være interessant at høre hvad du mener om mobil, mail og Facebook i arbejdstiden ? 

Mit svar kan iøvrigt findes her.

http://on.fb.me/wOn80c :-)

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

FEDT, FEDT, FEDT! Jeg følger lidt med her ;) Måske bliver jeg klogere på mine egne små lommefilosofier omkring brugen af sociale medier i forhold til at drive en forretning - I hope!

Personligt tror jeg på at det er utrolig vigtigt at være sig selv og ikke tænke alt for meget over hvad der bliver skrevet. Teksten skulle nødig skrige: gør nu noget ved mig!..

Held og lykke.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mai Smidt:
FEDT, FEDT, FEDT! Jeg følger lidt med her ;) Måske bliver jeg klogere på mine egne små lommefilosofier omkring brugen af sociale medier i forhold til at drive en forretning - I hope!

Personligt tror jeg på at det er utrolig vigtigt at være sig selv og ikke tænke alt for meget over hvad der bliver skrevet. Teksten skulle nødig skrige: gør nu noget ved mig!..

Held og lykke.

Sådan Mai - fedt! :)

Det vil jeg gerne love dig for at du bliver - og er du i tvivl eller uenig, så er det din pligt at rive mig i ørene enten på facebook eller her på amino :)

Fra Danmark
Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 38
Fra  1001 Kjoler Mark Pedersen Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Både relevant og interessant indlæg at læse for mig, da jeg netop har haft en udfordring inden for dette område. 

Jeg har arbejdet med et produkt man nok ikke vil dele med sine forældre eller søskende - og sikkert ikke alle sine venner. 

Så da jeg også roder en del med generel SEO købte jeg et nyt domæne og startede en åben debat og artikel database for alle de pinlige, sjove og dramatiske oplevelser der sker til de events firmaet tilbyder, men uden selve de punkter der gør at firmaets egen side ikke er så "del-bar" (Selvfølgelig med et par lækre titulerede keyword links til firmaet)

Min umiddelbare opfattelse er at folk er meget mere villige til at dele denne side, end firmaets egen.
Projektet er dog ikke så langt undervejs at jeg kan konkludere om det har været besværet værd, men hvis man ser det som en langsigtet investering tror jeg helt klart på konceptet.

Alene den øgede traffik jeg har erfaret hidtil er dog en god indikator for at jeg skal fortsætte :)

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)