Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice"

Jeg søger en, som kan lave klistermærker med vores QR kode

Side 2 ud af 2 (19 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 12.523
Fra Middelfart
Tilmeldt 9. okt 08
Indlæg ialt: 2.623
Amino Plus

7x7 cm. "plastic"-klistermærker

250 stk. kr. 375,-

1000 stk. 1040,-

Ca. den halve pris ved alm. papirkvalitet

excl. håndtering kr. 150,-, fragt og moms.

Amino-karma 65
Fra 8722
Tilmeldt 25. okt 10
Indlæg ialt: 17

Prøv www.billigtryksag.dk - der har jeg fået lavet visitkort og labels med QR koder.

Jeg laver selv koden, de trykker bare; men de gør det godt og skarpt (sender som PDF fil).

Og så har jeg fået en super god behandling.

Så dem anbefaler jeg.

Claus

Amino-karma 882
Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. feb 07
Indlæg ialt: 230

Branislav
Skrevet 04-01-2012 kl. 15:42

Hej alle sammen :)

Mange tak for jeres tilbud og input. Jeg kigger lige alle tilbud igennem også tager jeg kontakt til vedkommende som skal gå i gang med det :)

Hvilken effetkt har i oplevet med QR-koder ?

Amino-karma 12.775
Fra Allerød
Tilmeldt 28. mar 05
Indlæg ialt: 2.581
Amino Plus Amino Ekspert

Hvis du ikke har fundet en leverandør endnu, så er du altså også meget velkommen til at kontakte mig i MediaMouse. Så regner jeg gerne nogle priser til dig ud fra hvad de skal kunne holde til og hvor mange du skal bruge.

Vi laver efterhånden rigtig mange klistermærker med QR-kode på, både i mindre antal til klubber og lignende, men vi laver også mange i forbindelse med messestander, stafferinger på biler og butiksruder. Så vi har en del erfaring med dem.

Så hvis det er nogle klistermærker du bare skal have trykt en QR-kode, så er du velkommen til at sende mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk , men hvis det er noget mere langhåret med at der også skal genereres en QR-kode, så bør det nok være en af mine kolleger Anders, som du tager en snak med da han har mere styr på selve det med QR-koderne og hvad der er af muligheder. Men send en mail eller ring hvis det skulle være aktuelt, så kan vi tage den derfra.

/Jesper

MediaMouse - Grafisk produktionshus
- email:  jesper snabelA mediamouse.dk
- Følg mine tanker på Twitter ...indtil videre...

Amino-karma 276
Fra Kolding
Tilmeldt 2. dec 10
Indlæg ialt: 77

Jesper Schlebaum
Skrevet 04-01-2012 kl. 23:43

Hvis jeg kan nå det vil jeg også gerne komme med et tilbud til dig :)

Jeg kan levere 7 x 7 cm klistermærker for:

250 stk: 320 kr.

1000 stk: 600 kr.

Prisen er inkl. fragt men excl. moms

Jesper

Amino-karma 64
Fra Grenaa
Tilmeldt 29. nov 11
Indlæg ialt: 12
Amino Plus
Henrik
Skrevet 05-01-2012 kl. 08:16

Det er en rigtig fin hjemmeside du har der.

Vi kan tilbyde dig 200 ark med 12 klistermærker på hver, altså 2400 mærker for 800,- + moms og forsendelse.

Hvis du ønsker en printprøve, kan vi bruge 20 af dine ark, så du har 240 mærker til test, det er gratis ved bestilling.

I øvrigt tak til Claus Dittrich for de pæne ord :-)

Henrik Kruse, Partner i Billigtryksag.dk og GP-Tryk

Når dansk design fortjener dansk kvalitet

Amino-karma 526
Fra Århus C
Tilmeldt 21. jul 10
Indlæg ialt: 72

Hej,

Jydsk Emblem Fabrik kan snildt lave dine klistermærke uden at det skal koste en formue. Det er også os der fremstiller klistermærker med Den Gule Sløjfe fra www.støtvoresoldater.dk.

Besøg http://jef.dk/products/klistermaerker.aspx og bestil online via en forespørgsel.

Vi fremstiller også emblemer. f.eks. vognmønter med QR koder, tekstil og andet interessant merchandise.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Jydsk Emblem Fabrik A/S
www.jef.dk

Køb sportspræmier online på www.jef.dk

Amino-karma 5.424
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. maj 09
Indlæg ialt: 1.404
Amino Plus

T-shirts med tryk til i værksættervenlige priser. Jeg giver gerne en god pris med og uden tryk på, jakker i softshell 

Og vi laver jo klart nok også tryk på tøj

Min amino profil Reberholt

Amino-karma 526
Fra Århus C
Tilmeldt 21. jul 10
Indlæg ialt: 72

Hej

Jydsk Emblem Fabrik kan hjælpe dig med dette. Vi fremstiller QR koder på klistermærker, vognmønter, som vævet eller broderet stofmærker, keyhangers, nøgleringe mv. Alt indenfor merchandise.

Kontakt vores salgspersonale for mere hjælp. Ring 70 27 41 11 eller skriv en mail til info@jef.dk

Bliv inspireret på vores hjemmesiden - www.jef.dk

Køb sportspræmier online på www.jef.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af: