Køb et Amino Sponsorlink
Thomas Bang Petersen: Selvom du har lavet det i Word og kan konvertere det til PDF bliver det nødvendigvis ikke til vektorformat - men prøv i første omgang at lave en PDF fra Word og se om de ikke kan bruge det. Hvis ikke, så er der nok her der gerne vil hjælpe dig videre :-)MvhThomas
Selvom du har lavet det i Word og kan konvertere det til PDF bliver det nødvendigvis ikke til vektorformat - men prøv i første omgang at lave en PDF fra Word og se om de ikke kan bruge det. Hvis ikke, så er der nok her der gerne vil hjælpe dig videre :-)MvhThomas
Jep det er jo det der er det fede herind.
Fok er hjælpsomme.
KATRINESKøkken.dk - Kvalitet til lavpris.
Køb køkken, bad, garderobe, bordplader til gode priser
Jeg kan godt gøre det for dig. Hvis du har den i .jpg så skal du bare tage den ind i illustrator og sige at den skal traces så er du 90% af vejen, men som sagt hvis du sender filen til mig så skal jeg nok gøre det gratis. Sp kan du få den i .pdf, .png eller hvad du ellers gerne vil have! Men hvis dit logo er rent tekst så vil det også ofte være nok at sende skrifttypen som du har brugt.
Johnny Nørgaard:Okay, men har lavet mit logo i words. Så min original er en wordfil og den kan jeg jo konvetere til pdf i words.
Hvis du har lavet den i word har du sandsynligvis også lavet det med nogle af de fonte, der forefindes i programmet.
Du er velkommen til at skrive disse til mig, så laver jeg det lige i Illustrator, så har du en vektorisret fil alle trykkerier kan bruge
Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:Du er velkommen til at skrive disse til mig, så laver jeg det lige i Illustrator, så har du en vektorisret fil alle trykkerier kan bruge
Eller endnu nemmer for dig, så kan du bare sende wordfilen...
Så prøvede jeg lige at lave det. Ligner dette her ikke meget godt?:
Jeg sender dig en vektoriseret fil i cmyk samt lidt andre filer du kan bruge i andre sammenhænge.
Til en anden gang kan løsningen være vector magic ;)
Logo Design • Designoversigt • Referencer
Brian Schou Larsen | bannerprint.dk: Så prøvede jeg lige at lave det. Ligner dette her ikke meget godt?: Jeg sender dig en vektoriseret fil i cmyk samt lidt andre filer du kan bruge i andre sammenhænge.
Jo det ser da helt perfekt ud.
Tusind tak for hjæpen.
Utroligt at nogle reklamefolk skal ha 1200,- + moms for at gøre det arbejde Det er nogen der tjener for meget.
Du skriver at du vil sende mig et par filer, men hvor har du sendt det hen? Har ikke modtaget noget endnu..
DesignYOU: Til en anden gang kan løsningen være vector magic ;)
Fedt program tak for linket.
Johnny Nørgaard:Du skriver at du vil sende mig et par filer, men hvor har du sendt det hen? Har ikke modtaget noget endnu..
Beklager, kom fra det. Sender det i løbet af en time. Skal jeg bare sende til den emailadresse på din hjemmeside?
Johnny Nørgaard:Utroligt at nogle reklamefolk skal ha 1200,- + moms for at gøre det arbejde Det er nogen der tjener for meget.
Tjah, vi skal jo alle tjene nogle penge, især hvis vi skal have råd til nyt køkken. Normalt tager vi også 500 + moms for en optegning. Men kunne se, at dit var så simpelt så det kunne jeg hurtigt gøre for at hælpe en Amino i en opstartsfase.
Brian Schou Larsen | bannerprint.dk: Johnny Nørgaard:Du skriver at du vil sende mig et par filer, men hvor har du sendt det hen? Har ikke modtaget noget endnu.. Beklager, kom fra det. Sender det i løbet af en time. Skal jeg bare sende til den emailadresse på din hjemmeside? Johnny Nørgaard:Utroligt at nogle reklamefolk skal ha 1200,- + moms for at gøre det arbejde Det er nogen der tjener for meget. Tjah, vi skal jo alle tjene nogle penge, især hvis vi skal have råd til nyt køkken. Normalt tager vi også 500 + moms for en optegning. Men kunne se, at dit var så simpelt så det kunne jeg hurtigt gøre for at hælpe en Amino i en opstartsfase.
Du må meget gerne sende det til jn@katrineskoekken.dk og tusind tak for hjælpen.