Køb et Amino Sponsorlink
Link: http://i42.tinypic.com/15gwdqh.jpg
1983 kr - 30 december, ikke det meste jeg har tjent på 1 dag, men valgte at tage screen af hvad jeg tjente d. 30 :D
Mvh
Blerim
FC Barcelona
Fint. Men hvorfor har du lige netop taget den dato, hvis ikke du har tjent mest denne dag?
Formoder det stadig er Facebook spam?
Sølund Marketing
Linkbuilding og markedsføring på nettet. Send PM.
Mobilt bredbånd, Taletidskort, Valutaomregner
Blerim Cazimi: 1983 kr - 30 december, ikke det meste jeg har tjent på 1 dag, men valgte at tage screen af hvad jeg tjente d. 30 :D Mvh Blerim
Hej Blerim....Det er sgu da en ok sjat penge... Men hvorfor skrive et indlæg om det,?...
Neeeeej-da:Hej Blerim....Det er sgu da en ok sjat penge... Men hvorfor skrive et indlæg om det,?...
Jante-Tæskeren Her praler vi uhæmmet af alt det der går os godt i livet. Fyr den af og lad Janteloven få et los i røven
Jante-Tæskeren
Android tablet nyheder - Transformer Prime - Guide til billige eksterne harddisk
Er det ikke Buzz a media du bruger?
Besøg min blog: http://edinm.dk/
Stefan_S: Neeeeej-da:Hej Blerim....Det er sgu da en ok sjat penge... Men hvorfor skrive et indlæg om det,?... Jante-Tæskeren Her praler vi uhæmmet af alt det der går os godt i livet. Fyr den af og lad Janteloven få et los i røven
Det er da også helt ok at prale..... Men når TS selv siger det ikke er den højeste indtjening han har haft, hvorfor så smide den ind??? Forstår det ikke ...
Jeg synes satme det er flot. Bare de andre der ikke fortår janteloven :)
Rigtig godt nytår til dig, og håber da du får solgt endnu mere :)
vh AB
Følg mig i min Iværksætter Blog :)
AngryBird: Jeg synes satme det er flot. Bare de andre der ikke fortår janteloven :) Rigtig godt nytår til dig, og håber da du får solgt endnu mere :) vh AB
Der er da ingen der har sagt det ikke er flot. Nu har trådstarter jo heller ikke smidt indlægget i jante-tæskeren...Men fuck it, smider min lønseddel herinde senere :-s
tillyke med det , det er rigtigt godt gået , jeg tør næste ikke tænke på de gode dage så super tillykke med det
jeg håber du får et frem gangs rigt år 2012
Book stripper i dag hos StripDanmark.dk - Mandestrip og pigestrip til polterabend, fester, diskoteker mm. Strip i hele Danmark.